اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

بخش جدید نظرات + بهبود تشخیص هرزنامه

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ

یکی از مواردی که در مورد وبلاگ‌ها نیاز به بهبود داشت، بخش مدیریت نظرات و مبارزه جدی تر با اسپمرها و هرزنامه نویسان بود. بخش جدید نظرات و قابلیت تشخیص بهتر هرزنامه چند ماه بود که در حال بهره برداری آزمایشی بود و برخی کاربران نیز به واسطه تغییراتی که بعضا در اعلام تعداد نظرات جدید خود می‌دیدند از در پیش بودن این تغییرات با خبر شده بودند.

اکنون با توجه به رضایت بخش بودن نتایج این چند ماه آزمایش، خرسندیم که می‌توانیم این بخش جدید را عمومی کنیم.

بهبودهایی که در این صفحه نسبت به صفحه نظرات قبل اعمال شده است عبارتند از:

  • دسترسی راحت‌تر به نظرات جدید، نظرات منتظر تأیید و هرزنامه
  • نمایش مستقل تعداد نظرات جدید، تعداد نظرات منتظر تأیید و تعداد هرزنامه ها (عدد نمایش داده شده برای تعداد هرزنامه ها، صرفا مربوط به ۳۰ روز اخیر خواهد بود)
  • علامت خوردن خودکار نظرات به عنوان خوانده شده، با پیمایش (اسکرول) صفحه. (بازکردن صفحه نظرات بدون اسکرول کردن، نظری را به عنوان خوانده شده علامت گذاری نمی‌کند)
  • راحت تر شدن تغییر وضعیت نظرات
  • ایجاد دکمه مستقل برای علامت زدن به عنوان هرزنامه
  • امکان مشاهده همه نظراتی که یک کاربر  مشخص برای وبلاگ شما ارسال کرده است
  • نمایش اطلاعات مربوط به پاسخ هر نظر(کاربر پاسخ دهنده و زمان پاسخ)
  • بهبود رابط کاربری و ظاهر صفحه نظرات

فراخوان کمک به بیان در مبارزه با هرزنامه ها

یکی از اهداف مهم این صفحه، امکان مشارکت راحت تر کاربران در تشخیص نظرات هرز و اسپم بوده است.

بیش از چهار ماه است که یک سامانه مستقل آزمایشی برای تشخیص هرزنامه راه اندازی شده است که بعضا باعث ابهام برخی کاربران درباره تعداد نظرات جدید نیز شده بود که البته در نسخه نهایی کنونی این پس نظرات هرز جزو آمار نظرات جدید اعلام نخواهد شد.

با راه اندازی سامانه جدید، باوجود افزایش چشمگیر تعداد نظرات هرز، مزاحمت برای کاربران به شدت کاهش یافته است. در بخش جدید نظرات، شما می‌توانید نظراتی که این سامانه به عنوان هرزنامه تشخیص داده است را مشاهده کنید و در صورتی که فکر می‌کنید سامانه تشخیص اشتباه داده است، نظر را به وضعیت عادی برگردانید.

همچنین شما می‌توانید با علامت زدن نظری که از فیلتر سامانه عبور کرده است ولی شما مطمئن هستید که آن نظر هرزنامه است، به بهبود دقت این سامانه کمک کنید.

 

نکات مهم:

  • برخی از نشانه‌ی هرزنامه عبارتند از:
    • ارسال به صورت عمده یا تعداد زیاد
    • ارسال محتوای تقریبا یکسان برای سایت‌های مختلف
    • هدف نظر تبلیغ یا جلب بازدیدکننده برای یک سایت باشد.
    • بدون توجه به محتوای مطالب باشد و رابطه خاصی با محتوا نداشته باشد.
    • ارسال توسط ربات یا اسکریپت نیمه خودکار
  • دقت داشته باشید که (طبق معیارهای بالا) صرفا نظراتی که واقعا هرزنامه هستند را به عنوان هرزنامه گزارش کنید. نظرات بی معنی یا شامل توهین لزوما هرزنامه نیستند.
  • در صورتیکه دقت یک کاربر در تشخیص و گزارش هرزنامه پایین تشخیص داده شود، تمامی گزارشات آن کاربر نادیده گرفته خواهد شد.
  • اگر نظرات یک کاربر توسط چندین کاربر به عنوان هرزنامه گزارش شوند، ممکن است از آن پس به مدت ۳ ماه همه نظرات ارسالی آن کاربر در بخش هرزنامه نمایش داده شوند. پس مراقب باشید که از ارسال انبوه نظراتی مثل :"خوشحال می شم به وبلاگ من سر بزنی"، "وبلاگ خوبی دارید" و موارد مشابه که ممکن است از نظر گیرنده هرزنامه تبلیغاتی تلقی شود جدا خودداری نمایید.
  • ۹۴/۰۸/۲۷

نظرات  (۱۳۳)

  • کلنگ همساده پسر
  • قربان دستت یک چهار تا از این هرزنگارها مگر برایمان پیام بگذارند. داری یکی چند تا از آن معیار بالاهایش را بفرست وبلاگ کلنگی ما. مردیم بس که بی خواننده ماندیم.
    کارا تر از قبل شده ولی ظاهر قبلش رو بیشتر میپسندم
  • آقای دارستانی
  • ممنون
    بیان یدونه‌ای...
    بیان یکم به ظاهر گرافیکی بخش نظرات حداقل توجه کن
    یه خورده به نظرم جالب نشده بخش نظرات
  • مدیر وبلاگ
  • خسته نباشید :)
    خیلی خوبه مرسی
    فقط کاش میشد اگه مدیر وبلاگ تو وبلاگش پاسخ نظرمون رو میداد، مطلع میشدیم! :)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • عالی شده:))))
    دست شما درد نکنه! رفتم تو قسمت هرزنامه‌ها و کامنت‌های عجیب و غریب زیادی دیدم توش! دستتون درد نکنه که از دست این پیام‌ها راحتمون کردید!
    ولی من ظاهر بخش نظرات رو به شکل قبل بیشتر دوست داشتم. الان خیلی درهم و برهمه!
    پاسخ:
    ارتباط برقرار نکردن با بخش جدید نظرات طی روزهای اول طبیعی است. اما اگر پس از یک هفته استفاده از این صفحه، همچنان ظاهر قبلی را ترجیح می دادید لطفا از طریق نظرات همین مطلب ما را مطلع نمایید.
    بازم ممنونم بخاطر زحماتتون.
    خیلی خوشگل و بهتر از اون قبلیست
    ممنون مدیریت بیان:)
  • محمدرضا مرادی
  • سلام
    چه خوب بود که گزینه‌های و را به قسمت پاسخ‌دهی به نظرات اضافه می‌کردید چون در نوشتن فرمول با مشکل مواجه می‌شوم مثلا عبارت زیر نامناسب نشان داده می‌شود.
    =IF(A1>25,2*A1,"")
    اگر راهی بجز نوشتن کد html برای حل این مشکل وجود دارد راهنمایی بفرمایید.
    dir="ltr
    با تشکر

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • به نظرم محیط بهتر شده فقط یکم سرعتش کم شده که من دقت کردم از اینترنت خودم نیست و کلا مال همه سرعتش کمه:)
    کلا باحال شده
    به نظرم دور نیست آینده ای که بیان فقط برای ایران نباشه:)

    گرچه اومدن به بلاگ با اونهمه خاطره در بلاگفا بسیار سخت بود اما الان واقعا به قدری از انتخابم راضی هستم و احترامی که برای کاربر و نظراتش که قائلید رو میبینم همش میگم کاش از اول بلاگ بودم..
    واقعا خسته نباشید.به قدری مدیریتتون قوی هست و به قدری به بلاگر حس خوب منتقل میکنید که نمیشه ازتون تشکر نکرد.تمام خدماتتون یک طرف احترامی که برای کاربر قائل هستید واقعا انگیزه برای نوشتن به آدم میده...
    من به نوبه خودم ازتون ممنونم و بسیار خوشحالم که با اطمینان خاطر در جایی مینویسم که وقتی کاربر میگه قالب نظرات قبلی قشنگ تر بوده میگن تا هفته دیگه صبر کنید دوست نداشتید اطلاع بدید!
    واقعا خسته نباشید...
    پاسخ:
    ممنون از لطف و محبت شما.
    به به ! چه خوشگل شده بخشه نظرات عالیه !
    فقط اگه وقتی مدیر جواب مخاطب رو تو نظرها میده بهش از طریق ایمیل یا ... اطلاع داده بشه خیلی قشنگ میشه ... ممنون از زحماتتون .
  • جلال نعیم نژاد
  • سلام برادر بیانی خوشم میاد هر دفعه میاین یه کاره حرفه ای بیرون میدین، اما خیلی دیره خیلی دیره یکم. پروژه هاتونو سرعت بدین.
    ولی هیچ چیزی جایه بیان رو نمیگیره همه قبول دارن.
    پاسخ:
    سلام
    سرعت بیش از این تقریبا ممکن نیست!
    با وجود اینکه ساعت از 11 شب گذشته است، هم اکنون هنوز 5 نفر در محل شرکت مشغول کار هستند :)
  • مهرداد ارسنجانی
  • تشکرات...
  • جلال نعیم نژاد
  • یه سوال دارم چند نفر در شرکت بیان کار میکنند و میخاستم بدونم که لیست وبلاگایه برترو دوباره باز کی انشا الله منتشر خواهید کرد
    پاسخ:
    تعداد تقریبی همکاران ما در بیان در این عکس مشخص است!
  • محسن محمدرضاپورطبری
  • با سلام و ادب
    جا دارد بنده به نوبه خودم از زحمات بی دریغ شما تشکر کنم

    به نظر بیان در حد و اندازه جهانی در حال ظاهر شدن است و باید به این نقطه ایمان داشت و من از صمیم قلب ارزو میکنم که همیشه و هر کجا مورد لطف خداوند متعال باشید
  • مهدی نژادی فریمانی
  • خداقوت 
    بسیار عالی
    با آرزوی موفقیت روز افزون بیان :)
  • محسن احسانی پور
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام ...
    مدیر یکی از سایت های پر بازدید بلاگ بیان هستم ..
    خوبه که قسمت نظرات رو بهینه تر کردید.اما مشکلات مهم تری وجود داره که کاش اونارو هم رسیدگی میکردید.
    یه نمونه از مشکلات اینه که **** ****** * ** *** **** ** ***** *** ***** **** **** *** **** **** * *** **** ******** ** ***** ***** ***** ******
    یا اینکه ماه هاست قراره قسمت های مناسبی برای بخش تبلیغات راه اندازی کنید که هنوز انجام داده نشده.بالاخره وقتی ما برای وبلاگمون از بیان هزینه میکنیم و زمان میذاریم نیاز به تامین منابع مالی توسط تبلیغات هم هستیم.
    کدها و مکان هایی که خودمون بصورت شخصی انتخاب میکنیم تاثیر زیادی تو کم شدن بازدید کننده ها داره.
    به هرحال ممنون که برای بهبود بیان تلاش میکنید اما خیلی کند و با سرعت کمی در حال پیش رفت هستین.امیدوارم روزی نرسه تا از دیگر رقیبان غقب بمونید
    پاسخ:
    پاسخ نکته اولی که مطرح نموده اید بارها و بارها داده شده است. لطفا به آن پاسخ ها مراجعه نمایید.
    در مورد تاخیر در راه اندازی تبلیغات اختیاری حق با شما است و امیدواریم که کیفیت خروجی نهایی سامانه تبلیغات بیان ارزش این انتظار را داشته باشد. البته ممکن است راه حل هایی موقت برای مبحث تبلیغات نیز درنظر گرفته شوند.
  • آناهــیــ ـــتا
  • سلام ,
    با تشکر از زحماتتون، 
    راستش من داشتم کامنتهای هرزنامه رو نگاه می کردم, یه سریهاش واقعا اسپم بودن اما چند تا کامنت بینشون بود از دوستام, چندتاش رو حتی جواب داده بودم و نمی دونم چطور از هرزنامه سردروورده بودن. 
    چندتاشون هم آدرس عوض کرده بودن و من مدتها دنبالشون گشتم و دیدم کامنتی که برام آدرس جدید رو گذاشتن رفته توی هرزنامه. یا کسایی ک برام رمز مطالبشون رو کامنت کرده بودن همه ش رفته اونجا.

    من از این به بعد اون بخش رو هم هرچند وقت یکبار چک می کنم, گفتم به شما هم اطلاع بدم اگر مشکل خاصی هست برطرف بشه. 
    شما عالی هستید مرسی از اینکه انقدر اهمیت می دید و زحمت می کشید :)
    براتون موفقیت هر روزه آرزو دارم

    پاسخ:
    قوی ترین احتمال این است که مواردی که در هرزنامه دیده اید را، خود شما (به علت ناکارآمد بودن صفحه قبلی) اشتباها به عنوان هرزنامه علامت زده باشید (در صفحه قبلی نیز امکان علامت زدن به عنوان هرزنامه وجود داشت، ولی معمولا باعث اشتباه کاربران می‌شد). دقت کنید که در مشاهده لیست هرزنامه‌ها، هم مواردی که خودکار شناخته شده‌اند، و هم مواردی که خود شما علامت زده‌ باشید، نمایش داده می‌شود.

    در گذشته نیز کاربرانی گزارش داده بودند که یک نظر خاص از وبلاگ آن‌ها به صورت خودکار حذف شده است، در صورتیکه مشکل این بوده که اشتباها آن را به عنوان هرزنامه علامت زده بودند و آن نظر به قسمت هرزنامه‌ها منتقل شده بوده است.

    اما احتمال دیگری هم هست که همه کاربران باید به آن توجه کنند و آن این است که برخی مواردی که به عنوان هرزنامه شناخته شده‌اند، به علت ارسال یک نظر تقریبا یکسان برای تعداد زیادی وبلاگ توسط یک کاربر دربازه زمانی محدود بوده است.
  • گمــــــــــــــــــــنام ta1ir
  • تشکر فوق العاده شده من امروز ظهر فایر فاکس رو آپدیت کردم بعد وارد صفحه نظرات شدم غافل گیر شدم فک کردم به خاطر فایر فاکس این تغییرات اما در کل خیلی حرفه ایی تر شده دستتون درد نکنه خسته نباشید
  • جدیدترین اخبار
  • سلام

    ظاهر قبلی خواناییش بیشتر بود
    ای خدا خیرتون بده..
    چه مشکلاتی که نداشتیم ما با این قسمت
    عالی بود
    فقط خواهشا تعداد قالبهاتون رو هم زیاد کنین تنوع پایینه 
    وبلاگ ما هم اینقد بازدید کننده داره و نظر میدن داره نظردونیش میترکه :))
    :D
    ظاهرش خوبه ولی نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم :(
    قبلی بهتر بود ...
  • سید ابوالفضل هاشمی
  • "خوشحال می شم به وبلاگ من سر بزنی"، "وبلاگ خوبی دارید"   :)))
  • لی لی (لیلی نامه)
  • یه کم کار باهاش سخت شده:(
    امیدوارم با بیشتر کار کردن, بهتر شه..
  • نادر سبحانی
  • با سلام
    این تقسیم بندی درست شده ولی شکل ظاهریش خیلی بد شده کاش همان حالت اول باقی می ماند
  • نادر سبحانی
  • با سلام کاش برای نظرات خصوصی یک تیک خواندم یا دیدم می گذاشتید تا ما متوجه بشویم که این نظر دیدیم و از یادمان نرفته ممنون
  • هنوز یلدا
  • خسته نباشید

    دستتون درد نکنه جدا"...

     

    امکان دیدن اینکه در بلاگ چه کسانی پست را like یا dislike کردند، وجود نداره؟

    قبلی رو بیشتر دوست داشتم...
    خوبه هرزنامه اضافه شده، ولی به نظرم مدل بخش نظرات رو عوض نکنید!
  • اشکان عاشوری
  • سلام.امکان خوبیه فقط یه انتقاد یا شایدم پیشنهاد:
    چی میشه این قالبهایی که خودتون استفاده میکنید و البته جز قالبهای عمومی هم هست همراه با ویرایشش در اختیار عموم قرار بدید؟؟؟الان به این قالب تو صفحه اول کنار هر پست یک نشانه اضافه شده(بهبود،رفع مشکل و.....)اینم خب به قالب اصلی اضافه کنید.ما برنامه نویسی بلد نیستیم خب.
    یا مثلا قالب پر که شما استفاده میکنید پهن تر از قالبی هست که عمومیه.
    ممنون میشم رسیدگی کنید
  • حسین زیلان
  • سلام.
    بخش مدیریت نظرات خیلی شلوغ شده.
    طراحی اولش زیباتر بود.
    با سپاس
  • مهدی ابوفاطمه
  • عالیه موفق باشید خیبلی خوب شده و خوش دست هم هست
  • حسین زیلان
  • از مواردی که توی نظرات به نظرم نیاز هست. امکان ارسال پاسخ به نظرات توسط بازدیدکنندگان دیگر هست. همینطور امکان پاسخ به پاسخ‌ها (نظرات تو در تو)
    با سپاس
  • مهدی عظیمی
  • با تشکر
    امکانات جدید خوب هست
    ولی من ظاهر قبلی رو بیشتر میپسندم
    در هر صورت ممنون
    موفق باشید
  • ✿شمیم زندگی✿
  • وای شماها خیلی گل هستید.
    ممنون دستتون دردنکنه.
    ماحماییتون میکنیم.
    منتظر اخبار پیشرفتهای دیگه شما هستیم.
  • پیمان محمدی
  • با درود و تشکر از زحماتتون
    کمی طول میکشه عادت کنیم!
  • غلامعلی حسینی بهجانی
  • سلام
    با تشکر از زحمات بی وقفه شما
    قبلا هم پیشنهادش رو داده بودم اما به نظرم خوبه اینجا هم یک بار دیگه مطرح کنم.

    اگه برای بخش نظرات هر مطلب از وبلاگ بتوان صفحه بندی ایجاد کرد خیلی خوب میشه. به این معنی که مثلا اگه تعداد نظرات مطلب بیشتر از 10 تا شد، بقیه نظرات در صفحات دیگر داده شوند (الآن در قسمت مدیریت نظرات این امکان وجود داره)

    اگر ترتیبی اتخاذ بشه که کاربران بیان(آنهایی که عضو سیستم بیان هستند) بتوانند به نظرات تایید شده پاسخ دهند، خیلی خوب میشه و جنبه اجتماعی خیلی خوبی به وبلاگ ها داده میشه.

    بازهم از زحمات شما تشکر می کنم
    موفق و پیروز باشید
    یاعلی
  • پولاد کارگر
  • سلام لطفا یک قالب جدید طراحی کنید که قابلیت اسلایدر داشته باشد و سه ستونی 
    ما حاضریم بخریم برای یک سال 
    لطفا قالبهایتان را جدیدتر وبروز کنید ممنون

    سلام ... بسیار عالی. تشخیص هرز نامه هم کاملا درست بود. موید باشید.
  • مهدی علیزاده
  • جایی که سمپادیا توش باشن همین میشه دیگه.
    یه جای خفن و بدرد بخور
  • حسین مظفری
  • آه      همش تکراری
    چیز جدید!
    من گفتم بخش فروش فایل
     قالب جدید جدید مثل سایت
    سپاسگزار از خدمات ارائه شده،
     امیدوارم قدم های بعدی نیز  در بهبود کیفیت نویسندگی و ارتقای فرهنگ برداشته شود.


    بیان!
    یخورده نظراتش ناجور نشده گرافیکش؟؟
    اول بهتر بود
    یه چیزاییش بهتر شده ولی ..
  • احمد حبیب پور قراچه
  • خب الحمدالله

  • هولدن کالفیلد
  • سلام و وقت بخیر!
    برادر(ان) من یه نقدی داشتم!
    اون هم مربوط به ویژگی پیمایش، ببینید اینکه تا وقتی اسکرول نکنم نظرات رو خوانده شده مارک نمیکنه جای بسی تشکر داره، ولی فرض کنید شما یه کامنت دارید، میاید جواب میدید و بر میگردید پنل، باز میزنه یه نظر دارید، باز میرید اونجا این بار میبینید هیچی نیست! کلی فسفر میسوزونید که پس کجاست این نظر؟ یهو میفهمید آهان! دفعه پیش اسکرول نکردید مارک نشده! ولی خب من جواب دادم! توقع دارم سیستم اینقدر متین و با شخصیت!!! باشه که درک کنه من بدون خوندن که جواب نمیدم! یعنی پاسخ دادن رو هم مثل اسکرول بذارید جزو شرایطی که نظر رو مارک میکنه!
    امکانش هست آیا لطفا؟
    پاسخ:
    سلام
    این مساله حل شده است و در اولین به روز رسانی نرم افزاری (احتمالا کمتر از یک هفته آینده) اعمال خواهد شد.
  • هولدن کالفیلد
  • شما چقدر خوبید :|
    من اصلا عادت ندارم اینهمه بهم پاسخگویی بشه! :))
    جدای ایز شوخی، واقعا ممنون بابت زحماتتون، ممنون بابت برخورد خوب و متینتون و عمیقا از طرف خودم و بقیه کاربرها بهتون خسته نباشید میگم! خسته نباشید! خدا قوت!
    پاسخ:
    :)
  • محمدهادی علی بابائی
  • سلام مجدد
    نکته دیگه در راستای پیشنهادهای کامنت قبلی که تایید نشده (احتمالن به دلیل نیاز به بررسی!) اینه که کامنت‌های ما در وبلاگ‌های بیان با اسم اصلی‌مون نمایش داده میشه به ناچار! و این خوب نیست. من علاقه‌ای به گذاشتن کامنت بی نام و نشان ندارم. از طرفی علاقه‌ای هم به این که به اسم شناسنامه‌ایم توی وبلاگ‌ها دیده بشم ندارم! ضمن این که بین دوستان مجازی به همون اسم وبلاگ شناخته میشم تا اسم شناسنامه‌ای.
    بهتره در قسمت ارسال نظر اون جایی که مثلن الان نوشته «نام* محمدهادی علی بابائی» این قابلیت ایجاد بشه که به جای اون اسم عنوان وبلاگ یا اسم مستعار نویسنده وبلاگم بیاد به اختیار خودم. مثلن بشه: «نام* طلبه اُ منفی»
    با توجه به سابقه وبلاگ نویسی حدود 10 ساله نکاتی در این زمینه‌ها به ذهنم می‌رسه که اگر همراهی دوستان بیان رو ادامه دار ببینم ان شاء الله سعی می‌کنم با بیانش کمکی کرده باشم.
    ممنون از توجه شما
  • مینا سیدیان
  • با درود 
    امکانات جدید ارائه شده بسیار عالی و فاخر هستند و از این بابت دست شما دردنکند . فقط پیشنهادی داشتم که در نسخه قبلی دگمه ای تعبیه شده بود که با کلیک راست کردن بر روی آن در قسمت نظرات (از طریق قسمت مرکز مدیریت ) آدرس پیوند (آدرس مطلب در وبلاگ ) به کلیپ بورد کپی می شد که امکان خوبی بود ولی در نسخه جدید این امکان حذف شده است . در صورت صلاحدید این امکان برقرار شود جالب خواهد بود .
    با سپاس 
    دمتون گرم.همین دیگه!!!
    اگر بشه اون اسکریپتی که میزاریم و توی وبلاگ نمایش داده میشه بر اساس رندوم باشه خوب میشه
    آخه مثلا 50 تا داریم دنبال کننده بعد همون آخریا فقط نمایش داده میشن
    بهتر بود نمایش به صورت رندوم باشه
  • امیر پرورش
  • خوبه
    ممنون
  • mohamad baratzadeh
  • ای کاش میشد همه چیز بیان مثل بقیه سرویسها رایگان میبود.خیلیا بیان رو دوست دارن اما مشکل مالی دارن.یکم به فکر باشید.
    سلام
    از زحمات شما ممنونیم.....
  • محمد بصیرزاده
  • با سلام و تشکر
    لطفا امکان مدیریت نظراتی که خودمون تو وبلاگ های دیگه میدیم و اطلاع از اینکه طرف پاسخ داده یا نه را هم فراهم کنید
  • زهرا دلآرام
  • ازقسمت نظراتش قبلی رو بیشترخوشم میومد
  • محسن جامعی
  • زیاد جالب نیست هرچیزی رو هرزنامه تشخیص میده

  • امید امیدی
  • من که گیج شدم توش
    بچها قالب جدید گذاشتم
  • محمد رضائی
  • سلام همه چی در بیان عالی است. محشر می شود این تنظیمات قالب هم به صورتی که بشود راحت قالب را تغییر داد (همان چیزی که نوشته شده در آینده امکان پذیر می شود) صورت بگیرد.
    با تشکر
  • راحنا رهایی
  • بیان تو عالی هستی :)
  • فاروق کریمی زاده
  • خیلی خوبه. چون بعضی ها هستند فقط میخان سایت یا وبلاگ خودشون رو تبلیغ تبلیغ کنن و حتی ذره ای از مطلب رو نمیفهمند و میگویند خیلی مفید بود ...
  • مترسک ‌‌
  • اگر بشه امکان مارک کردن هم اضافه کنید که یه دفعه چند تا کامنت باهم تأیید یا حذف یا ارسال به اسپم یا حالتای دیگه، بشن؛ خیلی کاربردیه، مخصوصاً برای افرادی که کامنت زیادی دریافت می‌کنن پروسه فعلی هم زمان می‌بره و هم ممکنه خطا پیش بیاد و اشتباهی تأیید نشه و جا بمونه
    good
  • امیرمحمد ولیان
  •  سلام
    با عرض تشکر از زحمات بسیار عالی کارکنان شرکت بیان
    ظاهر قبل بخش نظرات راحت تر و بهتر از ظاهر الان است
    لطفا اگر مقدوره همون ظاهر قبلی را برگردونید
  • محسن نجفی
  • سلام
    با وجود اینکه اول که بخش مدیریت نظرات رو دیدم به نظر کار کردن باهاش سخت می اومد، ولی الان نظرم کاملا برگشته . اینو کارآمد تر از قبلی می دونم .
    خصوصا این که حرکت چشم کمتر شده و در نتیجه تائید نظرات خستگی کمتری داره . با سیستم جدید کار تائید نظرات با گوشی هم بهبود پیدا کرده .
    کلا بنده راضی ام و ازتون تشکر می کنم .
    لطفا برای صفحه بندی نظرات پست ها هم فکری بکنید . بنده مجبورم برای سبک شدن برخی صفحات نظرات قدیمی رو غیر فعال کنم .
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام 
    در فهرست قابلیت های آینده قرار گرفته است.
  • علیرضا شکوری
  • مرسی
  • هنوز یلدا
  • سلام

    ببخشید چطور میشه که به بعضی ها پاسخ میدید ولی به بعضی ها خیر؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ به همه نظرات امکان پذیر نیست و اصولا همه نظرات نیز نیاز به پاسخ ندارند.
  • گیتی رسایی
  • سلام . متاسفانه وبلاگ شما با تمام ارزشهایش انگار بوسیله ی بلاگهای دیگر گذاشته اند گوشه ی رینگ و حسابی داغونش کردن . میپرسید چرا ؟ من هم در بلاگفا و هم در میهن وبلاگ دارم برای اینکه دوستانم به این وبلاگ بیان در کامنتها وقتی آدرس شما را مینویسم امکان ارسال ندارد . حتی توی کامنت هم که میخوام به دوستانم آدرس شما رو بدم ارسال نمیشه خوب معلومه که کسی از بودن چنین وبی خبر دار نیست من در اون دوتا وب حسابی کامنت و دیدار کننده دارم ولی در وب شما فقط میان میبینند و چون نمیتونن کامنت بذارن چراغ خاموش میرن . من علت رو نمیدونم . ولی اگر بر طرف بشه بسیار موثر خواهد بود . سپاس از تمام زحمات شما . موفق باشید .
  • حسین کربلایی
  • اقایان این تیک نظر به صورت خصوصی را بردارید و اختیاری کنید خیلی از نظرات وبلاگ من بصورت اشتباهی خصوصی درج میشه..نمیدونم چندین بار گفتم عمل نکردید
    پاسخ:
    ببخشید که چندین بار گفتید و عمل نکردیم !!!
  • نادر محمودی
  • سلام
    لطفا قالب های پیش فرض رو بصورت ریسپانسیو قرار بدین چون روی ورودی موبایل تاثیر زیادی داره
  • محمد رضا امیرانی
  • چطوری میشه دوستو اد کرد در نوشتن وبلاگ

    پاسخ:
    help.blog.ir
  • حمیدرضا فاطمی
  • با سلام
     تشکر

    یک نکته ای هست . الآن که می خواهم برای شما یا دوست دیگری پیام بفرستم نام من در کادر نام ستاره دار است . نه پاک نمی شود و نه قابل اصلاح است.

    معمولا افراد دوست دارند نام مستعار یا نام وبلاگ یا واژه خاصی را بنویسند که هنگام نشان دادن در وبلاگ دوستان اسم اصلیشان نمایان نباشد.

    به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای می گویم  این یک اشکال در بیان است و در سایر سرویس ها چنین نیست.

    اگر اصلاح کنید که کادر نام  و حتی کادر ایمیل و سایت هم قابل ویرایش باشند ممنون می شوبم و ارتباط بین دوستان بیشتر خواهد شد.

    بالاخره شما باید مشتری پسند باشید.

    با تشکر و  آرزوی موفقیت
  • علی حسین زاده
  • سلام. بخش نظرات به درستی کار نی کند. من یک نظر را دیدم و تایید کردم و حتی صفحه را رفرش کردم اما بازهم در نوار بالای صفحه اعلان وجود یک نظر جدید وجود دارد.
    برای اینکه اعلان پک شود حتما باید به بخش نظرات مراجعه کنم و روی تب نظرات جدید کلیک کنم تا سیستم متوجه شود که من قبلا این نظر را دیده و حتی تایید کرده ام.
  • نرگس جوان
  • سلام. به نظر من هم بهتر از قبل شده. فقط یکم نامنظم به نظر میاد
    ممنون واسه زحمتاتون 
    خیلی خوب شده . ممنون
  • احمد زاهدی لنگرودی
  • ممنون از تلاش‌های شما
    موفق باشید
  • منوچهر منطق
  • خوبه...
    ممنون بسیار عالی هستید.
  • سرباز جامانده
  • خیلی خوب شده بخش مدیریت وبلاگا واقعا دستتون درک نکنه فقط همینکه قالبارو بیشتر کنید و اینکه همون حرف بعضی بچه ها ک کاربرا بتونن ب نظرات همدیگه پاسخ بدن
  • ✿شمیم زندگی✿
  • سلام میشه این دوامکانات رو هم به مروراضافه کنید؟
    1)کسانیکه پستهارولایک میکنن مشخص باشه ازچه وبلاگهایی بودن؟
    2)وبلاگهایی که از پست بازدیدکردن مشخص باشه کیابودن؟
    تشکر/
  • سعادت سلیمانی
  • دمتون گرم
    کارتون درسته
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ***** *** ***** *** ***** ***** *** ***** *** *****
    مشکل کل بلاگ من بودم که کل بلاگای منو با هم دیلیت کردی اره؟؟
    پاسخ:
    وبلاگ های شما به دلیل نقض مکرر توافقنامه بیان و پس از تذکر قبلی، در راستای تشدید برخورد با وبلاگ های پوچ و هرزنگار که باعث کلیک دزدی و فریب کاربران میشوند حذف شده اند.
    بهتر است برای درآمد زایی به فکر راه های سالم و مفید باشید.
    در صورت ادامه سوء استفاده از خدمات شرکت بیان مراجع قضایی معرفی خواهید شد.
    ضمنا توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی، چه در محیط بیان و چه در سایر سایت ها جرم است و در صورت تکرار از شما شکایت خواهد شد.
    سلام
    همیشه رو به پیشرفت باشید. ان شالله. و خدا قوت بیشتر بدهد.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** ***** ** *** **** ***** *** **** ** *** *** ** **** ******* **** *** ***** ****** **** ** * ** *** **** *** ***

    وبلاگ های من دوتاش پاپ داشته شما زدی 40 تا وبلاگو حذف کردی!

    ***** * *** ****** *** ***** ** **** **** *** *** ***** *** ** **** *** ********* * *** **** ****** ** **** ****** **** ** *** ****** ****** ****** *** **** ** ***** ** ***** **** *** *** ** ** ** **** ****** ** ****** ****** ** ** ******* ** *****
    **** ** **** ** *** **** *** ***

    ***********************

    ************************

    **********************

    پاسخ:
    هر کاربر تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری و حداکثر 2 وبلاگ است.
    شما ده ها حساب کاربری و ده ها وبلاگ راه اندازی کرده بودید و قبلا هم به شما تذکر داده شده بود.
    سرویس بلاگ بیان مکان مناسبی برای فعالیت های مورد علاقه شما نیست.
  • محمدجواد مزینانی
  • تشکر عزیزان دل (:
  • مصیب جوانمرد
  • کارتون عالیه

    یا علی مدد
  • سید مدثر سادات حسینی گروه
  • همه چی خوبه فقط یه ایمیل اختصاصی به وبلاگها بدین بهترم میشه!
  • جدیدترین اخبار
  • از اینکه پیام های منو جواب نمیدین سپاسگزارم
    d:
  • مجاهدین اسلام
  • سلام
    از اینکه خیلی محکم و مقتدرانه جلوی بعضی از کاربران سود جو رو میگیرید و همینطور ما رو از دست نظرات هرز خلاص کردین ممنونم و دمتون گرم
    ویژگی خوب دیگه اینه که وتقعا پیگیر سوال ها و نظرات هستین
    خدا قوت و خسته نباشید
  • لی لی (لیلی نامه)
  • می خواستم بگم که من الان که بیشتر با این قسمت نظرات کار کردم, احساس بهتری بهش پیدا کردم...
    چون اون اول اینجا نوشته بودم که کار باهاش سخته, اومدم اینم بگم و تشکر کنم...
    ممنون:)
    پاسخ:
    ممنون که نظرتون رو منعکس کردید.
  • عبدالقیوم خاتمی نژاد
  • خیلی ممنون

  • ارسطو عباسی
  • بابا والا این بیان خیلی از سیستم های وبلاگدهی دیگه بهتره
    خدا کنه این نذاشتن تبلیغات تو وبلاگ ها دوام داشته باشه
    بیان تکی
  • پوریا یارمحمدی
  • mamnoon...
  • ع . شکیبا
  • سلام

    ببینید ما وبلاگ نویسان با سابقه ای هستم. حرف ما را گوش کنید.

    وقتی که مدیریت بلاگ باز است یا خارج شده ایم ولی آن را نبسته ایم برای نظر دادن در وبلاگ های دیگر بیان نام ما درج می شود و خذف یا اصلاح نمی شود.

     در حالیکه اگر ما بدون ورود به بیان یا کسی که عضو بیان نیست نظر بدهد در نوشتن نامش آزاد است!!!!!!

    خوب این چه اجباری است که شما می کنید. لطف کنید این نام را به عنوان پیش فرض بگذارید اما قابلیت ویرایش آن آزاد باشد. ایمیل و سایت هم همبن طور.

    موفق باشید.
  • چشم به راهم ...
  • من نفهمیدم این هرز نامه چیه آخر:|

  • داود رضوانی
  • سلام.من وبلاگ زدم اما مثه بقیه وبلاگا خواننده ندارم.چرا اینجوره..کلی هم فعالم و تو موتور جستجوگرا ثبت کردم اما مخاطب ندارم...

  • دانشنامه دفاعی
  • بنده از اوایل دهه‌ی هشتاد دارم وبلاگ می‌نویسم.
    با جناب ع شکیبا موافقم
  • گمــــــــــــــــــــنام ta1ir
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    آیا این امکان وجود دارد که باکس نظرات بالای نظرات قرار بگیرد و 5 نظر آخر زیر باکس و گزینه ایی برای دیدن نظرات بیشتر در انتها قرار گیرد

    مورد دوم اینکه  آیا این امکان که کاربران بتوانند به یک نظر بتوانند نظر بدهند در بسیاری از وبلاگ ها و سایت ها این امکان را دیدم مثلا یک کاربر نظری داده یا سوالی پرسیده و چند نفر به اون سوال پاسخ دادند

    مورد سوم اینکه امید داشته باشیم به اینکه گزینه عضویت در سایت یا عضویت را در آینده ببینیم

    مورد چهارم آیا در آینده به داشتن پروفایل شخصی برای هر کاربر در سایت فکر شده
    تغییرات بوجود آمده در قسمت نظرات قابل توجه و شایشته قدردانیست اما تغییرات فقط برای مدیران سایت صورت گرفته بهتر بود به رابطه کاربری بیشتر توجه میشد 


    در آخر تقصیر خودتونه که کاربراتون رو پر توقع کردین
  • داود رضوانی
  • واقعا وبلاگ زدن اینجا چرته . الکی بیشاز ده مطلب باید خریداری کنید.برید بابا.فقط میهن بلگ و رز بلاگ . من که وبلاگمو انتقال دادم به وبلاگ دیگه..اح
  • زهرا دلآرام
  • سلام اگه بخوایم یه نظرو کلا حذف کنیم باید چیکار کنیم؟ نظری که هرزنامه نیست اما عدم نمایش هم براش کافی نیست وفقط باید حذف شه
    پاسخ:
    سلام. بر روی آیکون سطل آشغال کلیک کنید.
  • گمــــــــــــــــــــنام ta1ir
  • با سلام تغییرات بخش نظرات فوق العاده شده هر چی بیشتر میگذره بهتر باهاش رابطه برقرار میکنم و کاربردی تر میشه

    در رابطه با صحبت دوستمون و اعتراض ایشون به نوع سرویس دهی بیان در رابطه با ده مطلب بیشتر نمیشه در روز ارسالی داشت اوایل من هم چنین نظری داشتم و بعضی مواقع تمایلم برای ادامه راه در بیان کم میشد چون من وبلاگ های زیادی در بلاگفا داشتم و میخواستم تمام مطالب رو یه جا جمع کنم فک کنید 2000مطلب چند روز طول میکشید که انتقالش بدم اما با صبر امکان پذیر شد و این سیاست بیان رو امروز میپسندم تصور کنید یک نفر بخواد یک وبلاگ تو بیان داشته باشه و قبلا هم نه وبلاگی داشته نه سایتی بعد یک شبه بیاد کل مطالب یک سایت یا وبلاگ رو که مدیرش چند سال براش زحمت کشیده رو کپی کنه خوب اونوقت دیگه بیان بیان نیست بیانم میشه بلاگفا یا رزبلاگ و.....
    اما یک پیشنهاد بهتره موقع ثبت سایت در بیان از کاربر سوال بشه آیا مدیریت وبلاگی را به عهده دارد و میخواهد مطالب آن را انتقال بدهد به بیان اگر چنین تصمیمی داشت بهش سرویس متفاوتی رو بدین
    البته سرویس مهاجرت خوبه اما برای من درست عمل نکرد و فقط چند مطلب رو انتقال داد که مجبور شدم خودم به صورت دستی تک تک مطالب را انتقال بدم
    در آخر هر روز جنگم با سرویس دهی شما کم میشه و تازه به این فهم رسانه متخصصان و اهل قلم دارم میرسم
    پاسخ:
    سلام
    پیام بسیار دلگرم کننده ای بود. 
    ممنون
  • صدرا سبزه کار
  • ممممنوون
  • داریوش طوافی اسماعیلی Tavafi.ir
  • خیلی خوبه مرسی 
    فقط کاش میشد اگه مدیر وبلاگ تو وبلاگش پاسخ نظرمون رو میداد، مطلع میشدیم! :)
  • ع . ا . بسطامی
  • سلام. کارتون عالیه . به سهم خودم صمیمانه از زحمات شما قدردانی میکنم
    فقط اگه میشد یه تنوعی به قالب ها میدادین و تعدادشون بیشتر میکردین خوب میشد
  • علیرضا عامری
  • به نظر خوب میاد
    سلام خدمت همه بیانی های عزیز و زحمت کش
    یه پیشنهاد
    خوبه که به فکر نرم افزار اندرویدی باشین که بشه با اون بدون اینکه نیاز باشه به پنل بیان بیایم و از اینجور چیزا، بشه به صورت مستقیم وبلاگمون رو از گوشی به روز کنیم.
    اگه بشه که چی میشه.
    فکر هم نکنم سرویس وبلاگی وجود داشته باشه که چنین امکانی درونش باشه.
    لطفا این پیشنهاد رو هم بزارین تو اولویت
    با تشکر
  • پوریا آریافر
  • سلاو  خداقوت به شما 
    بنده سوالی درباره کلمات کلیدی داشتم
    در قسمت تنظیمات "مشخصات اولیه" قسمتی است به کلمه های کلیدی اصلی سایت رو تعیین میکنیم درسته؟
    ولی وقتی تو قسمت انتشار "صفحات مستقل و منوساز" نگاه که میکنیم هر قسمتش نوشته "کلمه های کلیدی" و مثل تو قسمت مشخضات اولیه نوشته که این کلمات مهم هستند و در meta ذخیره میشه
    چه فرقی این کلمه هات کلیدی با هم دارن؟ میشه توضیج بدید ممنون

    یک پیشنهاد هم داشتم 
    فکر کنم ابزار نظرسنجی هم به دیگر خدمات عالیه بیان وبلاگ اضافه کنید بهتر میشه 

    ممنونم از شما 
    درپناه حق
    پاسخ:
    کاربر عزیز، لطفا سوالات خود را از طریق وبلاگ راهنما help.blog.ir طرح نمایید.
  • پوریا آریافر
  • یکی از دوستامون گفتن که وبلاگ زدن توی بیان چرته
    در جواب اون دوستمون بگم که بنده 4 ساله توی کار وبلاگ هستم توی این مدت با همه سرویس ها کار کردم. اول سراغ پرشین بلاگ داغون رفتم :)  نمیدونستم که اینقدر خدمات بد میده فکر میکردم بهترینه. بعدش بلاگفا و میهن بلاگ و رز بلاگ و بلاگ اسکای 
    در همه اینها وبلاگ فعال داشتم و از همه خدمات این سرویس ها اگاه هستم. به جرئت میتونم بگم که اگه بیاییم همه خدمات این سرویس ها رو با هم جمع کنیم شاید بازم به بیان بلاگ نرسه.
    من افسوس میخورم که بعد این همه سال تازه به سمت بیان اومدم 
    سیاست و امکانات این سرویس عالیه و هر روز بهتر میشه 
    هیچ سرویسی مثل بیان حرفه ای نیست. شما میتونی محیط مدیریتی سایت خودتون رو از ساده تا خرفه ای انتخاب کنید و انواع خدمات داره 
    ان شالله نرم افزار اندروید بیان هم ساخته میشه
    ممنونم از شما 
  • امیر ضعیفی
  • در پاسخ م-حفیظی ، باید بگم که میهن بلاگ چنین امکانی را برای کاربران داده ...
    خیلی خوب بود 
  • مترسک ‌‌
  • تازگیا اسپمرها کامنت خصوصی می‌فرستن که هم توی قسمت هرزنامه نره و هم این‌که نشه به عنوان اسپم گزارش کرد؛ رسیدگی کنید لطفاً
  • رویداد آموزشی
  • مثل همیشه عالی
    منم با دوستانی که میگن:
    «فقط کاش میشد اگه مدیر وبلاگ تو وبلاگش پاسخ نظرمون رو میداد، مطلع میشدیم»
    موافقم

    بیان هر روز بهتر از دیروز

    :)
  • Farhad hassan pour
  • سلام
    لطفا بخش مطالب مرتبط رو هم به وبلاگ ها اضافه کنید.
    + همه قالب ها رو هم واکنشگرا کنید امروزه اکثرا همه با موبایل و تبلیت وبگردی می کنند.
    ممنون از سرویس خوبتون.
  • عباسعلی سامانی
  • سلام بیان
    از لطف شما چهت مدیریت وبلاگها ممنونم
    فقط یه خواهش مهم دارم . لطف کنید برای هر وبلاگ گزینه ی عناوین کل مطالب قرار بدین تا دسترسی به مطالب وبلاگ راحت تز بشه و
    ممنون
    سلام
    ضمن سپاس و قدردانی از زحمات دست اندکاران پشت صحنه ی بیان، سوالی داشتم.
    چطور میتوان آی پی مزاحمی را بلاک کرد تا به کل قادر به ارسال پیام نباشد؟
    پاسخ:
    سلام
    چنین امکانی به دلایل متعدد ارائه نشده است چرا که تغییر IP یکی از راه ترین اقدامات امروزی است.
    به طور کلی همواره برای دور زدن محدودیت بازدید از یک سایت، راه های گوناگونی وجود دارد. درست مثل یک بازی بی پایان دزد و پلیس.

    بهترین روش برای مبارزه با مزاحمین در درجه اول نادیده گرفتن کامل آنها است و در مرحله بعد شکایت قانونی.
  • عسگر حبشی مقطالو
  • لطفا نحوه قرار دادن اهنگ در وبلاگ را توضیح دهید
  • سینا ذوالفقاری
  • سلام
    من تقریبا جزو اولین اشخاصی بودم که شروع به طراحی قالب بیان کردم.واقعا سیستمش منو جذب خودش کرد که باعث شد وردپرس رو کنار بزارم.یه سری پیشنهاد دارم.

    امکان اضافه کردن فیلد با قابلیت شخصی سازی هنگام ارسال پست.
    امکان شخصی سازی فرم.
    اختصاصی کردم عضویت برای هر بلاگ.
    امکان فروش آنلاین با درگاه اگه پیچیده نشه خیلی بهتره احتیاجی به api نست اگه بشه یه واست خرید مثل پی لاین و...متصل به بیان باشه عالیه
    و جستجو در بلاگ البته قطعا باید از سرویس مستقل جسجو شرکت بیان حمایت بشه


    ممنون
  • کنکوری انسانی
  • عالی ممنون
  • ابوالفضل ابراهیمی
  • عالی
  • امیرمحمد ولیان
  • ممنون از امکانات عالی وبلاگتون
    لطفاً امکانی فراهم کنید تا بشه تعیین کرد در صفحات مستقل و منوساز، بعضی جعبه‌ها (مثل آرشیو یا مطالب اخیر یا...) نمایش داده نشن یا بشن؛ با تشکر
    عالی !

    ی دنیا ممنون و امیدواریم در آینده امگانات بیشتری به بخش وبلاگدهی اضافه بشه

    موفق و سربلند باشید 
    با نظر دانیال موافقم خیلی کاربردیه:
    "فقط کاش میشد اگه مدیر وبلاگ تو وبلاگش پاسخ نظرمون رو میداد، مطلع میشدیم! :)"
    اگه از طریق پنل بلاگ اطلاع داده بشه ، عالیه
  • نیلوفر ارمان
  • این خیلی خوبهههههههههههههههههههههه.......
    ممنون
  • یک تماشا چی
  • ما که همش هرزنامه می افته
  • مداد رنگی
  • ممنون
    مثل همیشه کارتون عالی بود.
  • محمد آذرکار
  • هرزنامه ها معمولن از کاربرای واقعی خیلی بروزترن و مشکل موتورهای جستجو هم همینه که بروز بودن براشون مهمتره تا کیفیت!!!!
  • منیر عابدی
  • سلام. چرا تو لیست بازدیدکننده ها این همه بازدیدکننده خارجی هست؟ نمیشه کاری کرد که نباشند؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">