اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

گزارش عملکرد سال ۱۳۹۳

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ب.ظ

پست الکترونیک هد

­گزارش عملکرد سال ۹۳ را با پاسخ به بیشترین سوالی که در سال گذشته از ما پرسیده بودید شروع می کنیم.

همه همکاران ما در بیان برای افتتاح عمومی هد لحظه شماری می کنند و می‌دانیم که کاربران زیادی هم با ما در این انتظار شریکند. اما بنا به دلایل متعددی که به طور جداگانه ممکن است اعلام شود، هنوز زمان افتتاح مشخص نشده است و هیچ زمانی برای افتتاح قابل اعلام نیست. اما همین قدر بدانید که در میان سرویس های بیان اولویت شماره یک سال آینده کماکان پروژه هد خواهد بود. کیفیت، امنیت و پایداری این سرویس برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و مجددا از صبر شما سپاسگزاریم.

سامانه ورود به سرویس‌های بیان (bayan.ir)

  • راه اندازی سامانه جدید رصد و پایش (مانیورینگ) سرورهای خدمات و محصولات بیان
  • اضافه کردن قابلیت ثبت نام در بیان به زبان های دیگر و تکمیل بخش ثبت نام انگلیسی
  • بهبود عملکرد صفحه ثبت نام
  • بهبود نحوه‌ی گذار بین حالت‌های مختلف (ثبت نام، تأیید ایمیل، فراموشی رمز عبور، تغییر پروفایل و ...) به گونه‌ای که کاربر در هر صورت به صفحه‌ای که شروع کرده است باز می‌گردد.

بلاگ

بلاگ بیان به عنوان محبوب ترین محصول حال حاضر بیان محسوب میشود که هم ما و هم کاربران توجه ویژه ای به آن داریم. اما شرح همه بهبودها و بهینه سازی های آن قطعا از ظرفیت این نوشتار خارج است لذا در این جا به ذکر فهرست وار برخی از امکانات جدید و بهینه سازی های آن اکتفا می کنیم:

  • آزاد شدن ثبت نام در بلاگ و حذف فرایند دعوتنامه ها
  • اضافه شدن امکان درج کادر جستجو در همه‌ی وبلاگ‌ها
  • راه اندازی دوباره و کامل چندین سرور مربوط به بلاگ بدون downtime با هدف افزایش ثبات سرورها
  • بهبود روند ثبت نام و ورود به بلاگ (کاربران در همه‌ی موارد با پیگیری لینک‌های ثبت نام، ورود، یا فراموشی رمز عبور دوباره به همان جایی که بودند بازگشت داده می‌شوند)
  • اضافه کردن صفحه بندی در صفحه لیست نویسندگان (برای وبلاگ‌هایی با بیش از ۱۰۰ نویسنده)
  • پیغام خطای مناسب، هنگامی که یک دامنه به هیچ سایتی متصل نشده است.
  • دو مورد بالا باعث شده است که uptime بلاگ در ۳ ماه گذشته ۱۰۰٪ باشد (به جز مواردی که اینترنت زیرساخت و یا دیتاسنتر پارس‌آن‌لاین دچار مشکل بوده است)
  • نمایش دقیق‌تر متن خطاها در هنگام مهاجرت به بلاگ
  • افزایش سرعت بارگزاری صفحات (که در یک مطلب جداگانه در changes.blog.ir بیان شد)
  • افزایش سرعت صفحه تک مطلب (به علت تغییر مکانیسم کپچا)
  • بهبودهای جزیی در ساختار قالب (مثلا بهبود و یکسان سازی پارامترها برای تگ‌های مختلف)
  • بهبود پیوند مطالب بر اساس تاریخ (تبدیل از /1393/3/2/ به /1393/03/02/)
  • حدود ۶۰ رفع بهبود و اشکال جزیی در ظاهر (UI) یا نرم افزار (backend) از جمله: رفع چند مشکل ویرایشگر پیشفرض با IE11 و IE8، امکان اسکرول کردن پیام‌های pop-up در مرکز مدیریت، تغییر ترتیب عنوان وبلاگ و مطلب در title صفحات وبلاگ، اضافه شدن sitemap.xml برای صفحه اصلی blog.ir ...

صندوق بیان

  • راه اندازی دوباره و کامل سروهای صندوق بیان بدون downtime که باعث شد قطعی‌های سرویس صندوق بیان تقریبا به صفر برسد.
  • تغییر نحوه‌ی آدرس دهی صندوق بیان با هدف سازگاری بیشتر با موتورهای جستجو که قبلا نیز در یک مطلب جداگانه اعلام شده بود.
  • تقویت امنیت مرکز مدیریت صندوق بیان با اضافه کردن csrf-token علاوه بر چک‌های موجود
  • تغییر در نحوه‌ی کش تصاویر svg برای جلوگیری از نمایش آن‌ها به صورت تمام صفحه (به علت امکان وجود اسکریپت در این فایل‌ها)
  • اضافه کردن schema برای فایل‌های ویدئوی و صوتی (نوعی اطلاعات ساختارمند در مورد محتوای صفحه که موتورهای جستجو و سایر ربات‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند)

نرم‌افزار مهاجرت

نسخه جدید نرم‌افزار مهاجرت راه‌اندازی شد. در نسخه جدید، ظاهر نرم‌افزار به طور کامل تغییر کرد تا علاوه بر زیبایی بیشتر کاربران بتوانند راحت‌تر عمل مهاجرت را انجام دهند. علاوه بر تغییر ظاهر، دو قابلیت به روزرسانی خودکار و انتقال تدریجی مطالب از وبلاگ مبدا به وبلاگ مقصد به نرم‌افزار اضافه شد.

زال

زال به صورت اختصاصی سرویس جستجو برای بلاگ‌های بیان و راهنمای بلاگ را راه‌اندازی نمود. از مزایای این سرویس جستجوی اختصاصی، تشخیص نویسنده و زمان مطالب و همچنین دسته‌بندی نتایج جستجو بر حسب نوع صفحه می‌باشد.

خزشگر زال مجهز به سیستم اعلام تغییرات شد تا بتواند تغییرات صورت گرفته در بلاگ‌ها را با سرعت بیشتری دریافت کند.

الگوریتمی جدید برای تولید خلاصه صفحات (snippet extraction) توسعه داده شد. این الگوریتم قادر است تا خلاصه‌های خوانا، توسعه پذیر، و با قابلیت پرش به مکان خلاصه را تولید کند. به منظور ارزیابی این الگوریتم یک سامانه ارزیابی توسعه داده شد. پس از ارزیابی های انجام شده توسط تعدادی از داوطلبان، مشخص شد که از نظر آماری خلاصه‌های تولید شده توسط زال از خلاصه‌های تولید شده توسط دو موتور جستجوی گوگل و بینگ مورد پسند بیشتری هستند. الگوریتم توسعه داده شده در سومین کنفرانس زبان‌شناسی رایانشی ارائه شد.

مدل رتبه‌بندی نتایج در زال بهبود یافت. در مدل جدید توجه بیشتری به محتوای صفحات شده است تا صفحاتی که دارای محتوای غنی‌تری هستند رتبه‌ی بهتری در نتایج بگیرند. همچنین تغییراتی در سیستم تشخیص هرزصفحه‌ها داده شد تا این صفحات رتبه پایین‌تری در نتایج بگیرند.

سیستم تشخیص کلمات مرکب فارسی به زال افزوده شد.

یکسان ساز کلمات بهبود یافت تا دامنه بیشتری از حروف را پشتیبانی کند.

سیستم پاک‌سازی به زال افزوده شد تا عنوان‌ها یا متن‌هایی از صفحات که دارای محتوای غیر متنی هستند را پاک‌سازی نماید.

زال مجهز به ریشه‌یاب جدیدی شد که با سرعت بیشتری بتواند عمل ریشه‌یابی را انجام دهد.

زال حالا به سیستمی مجهز است که علاوه بر عبارت جستجوی وارد شده، به صورت موازی کلمات هم‌معنی آن عبارت را نیز جستجو می‌کند تا نتایج بهتری به کاربر ارائه دهد.

الگوریتم تشخیص صفحات تکراری به زال اضافه شد. این الگوریتم قادر است صفحاتی که دارای محتوای نزدیک به هم هستند (حتی با وجود تفاوت در عنوان مطلب، نویسنده، و تاریخ انتشار) را تشخیص داده تا در هنگام ارائه نتایج جستجو به کاربران این صفحات مشابه تحت قالب یک گروه واحد به کاربران ارائه شوند.

مولفه غلط‌یاب به زال اضافه شد. از مزیت‌های این غلط‌یاب تشخیص کلمات محاوره‌ای و روزمره علاوه بر نوشتار رسمی است. همچنین این غلط‌یاب قادر به اصلاح نوشتارهای فارسی که اشتباها در حالت انگلیسی صفحه کلید تایپ شده‌اند می‌باشد.

مولفه‌ای برای تشخیص محتوای اصلی صفحات توسعه داده شد. این مولفه سعی می‌کند که اضافات یک صفحه (همانند سربرگ یا منوها) را از محتوای اصلی صفحه جدا کند. در نتیجه این کار نتایج دقیق‌تری به کاربران نشان داده می‌شود. این مولفه همچنان مراحل تست اولیه خود را می‌گذراند.

سلام

هسته اصلی سلام به طور کامل بازنویسی گردید. این بازنویسی در راستای چندین هدف انجام شد:

  • پشتیبانی از ظاهر جدید سلام. در سلام جدید قرار است حاصل نتایج جستجو از موتور‌های جستجوی مختلف به صورت غیرهمزمان در صفحه بارگذاری شوند که در نتیجه آن سلام می‌تواند با سرعت بیشتری نتایج را نشان دهد. همچنین ظاهر جدید قرار است به طور کامل به صورت آژاکسی باشد تا کاربران بتوانند راحت‌تر به جستجو بپردازند.
  • اضافه شدن راحت‌تر سرویس‌ها. یکی از اولویت‌های سلام افزودن سرویس‌های متنوع برای سودمندتر کردن هر چه بیشتر نتایج جستجو است. در سلام جدید سرویس‌ها به راحتی و به صورت مستقل از هم کار خواهند کرد.
  • افزایش پایداری سلام. در موتور جدید توجه ویژه‌ای به پایداری و تحمل پذیری خطا شده است تا سلام بتواند در تمامی لحظات پاسخ‌گوی درخواست‌ها باشد.


سایر فعالیت های مهم بیان در سال ۹۳

گسترش فعالیت های واحد شبکه و امنیت

راه اندازی سایت amn.bayan.ir و واکنش فوری و فعال نسبت به آسیب پذیریهای مهم اینترنتی. این اقدامات بیان اگرچه با بی مهری همیشگی مسئولان کشور مواجه شد، اما مورد استقبال گسترده کاربران و متخصصان فناوری اطلاعات کشور قرار گرفت.


گسترش فعالیت های واحد حقوقی بیان

برای پرهیز از حاشیه سازی ترجیح می دهیم در این باره فعلا سکوت کنیم اما به غیر از مواردی که کاربران در جریان آن قرار گرفتند، در سایر موارد نیز ما همچنان بر اجرای قانون پافشاری کردیم و با افتخار اعلام می کنیم که درهیچ موردی از حقوق قانونی خود و کاربرانمان نگذشته ایم.


گسترش فعالیت های واحد سخت افزار

مدل های اولیه کارا (kara.bayan.co.ir) هم اکنون بیش از ۳ سال است که جواب خود را در زیر بار ترافیک خدمات و سایت های بیان در دیتا سنترهای مختلف کشور به خوبی پس داده است. در سالی که گذشت واحد سخت افزار بیان بر روی طراحی دو مدل جدید از سرورهای بیان و برنامه ریزی برای افزایش تولید این محصول متمرکز شد که امیدواریم در ماه های پیش رو، بتوانیم از برخی ویژگی‏های منحصر به فرد و امکانات جدید کارا رونمایی کنیم. 


راه اندازی آزمایشی سد

سد (sad.bayan.co.ir) یک محصول جدید از بیان است که می‌تواند جلوی طیف وسیعی از حملات، از حملات ساده‌ای مانند محروم‌سازی سرویس Slowloris و Web-Server Buffer Overflow  و بسیاری از حملاتی که در لیست ۱۰ حمله رایج   OWASP  در سال‌های مختلف معرفی شده‌اند تا حملات پیچیده DDoS را بگیرد. در واقع، «سد» به عنوان یک پراکسی معکوس در قالب یک Appliance سخت افزاری قابل Deploy بوده و اجازه نمی‌دهد هیچ یک از بخش‌های سطح کاربرد، نیازمند برخورد با حملات به این سطح باشند و بدین ترتیب، پایداری ارائه سرویس را تضمین می‌کند.

در همین راستا در سال ۹۳ به پایداری سرویس‌ها توجه ویژه‌ای شده است تا کاربران بیان تجربه‌ی بدون نقصی در کار با آنها داشته باشند. برخی از کارهای مهم انجام شده در این راستا در ادامه آمده است:

  • بهره‌برداری اولیه از سامانه دفاعی بیان (سد) برای سرویس‌های بیان. این سرویس که توسط متخصصان نرم‌افزار و الگوریتم بیان با توجه به جدیدترین روش‌های مطرح شده در این زمینه ایجاد شده است، برای مقابله با حملات وب و همچنین حملات DOS توزیع شده به صورت آزمایشی راه اندازی شده است.
  • افزایش امکان گسترش خطی پردازش با توجه به تغییرات نرخ درخواست‌ها در طول زمان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های ابری. در زمینه‌ی تکنولوژی‌های ابری، از صحبت تا عمل فاصله بسیار است و متخصصان بیان با مطالعه و تحقیق فراوان و گسترش و توسعه راه‌حل های اثبات شده روز سعی کرده‌اند تا این تکنولوژی ها را در واقعیت استفاده کنند.
  • ۹۴/۰۱/۲۱

نظرات  (۹۴)

عالی
درود و سپاس

  • محسن احسانی پور
  • با تشکر از تلاش بی دریغ گروه بیان بخاطر امکانات مناسب.
    فقط لطفا برای انتخاب وبلاگ برتر اطلاع رسانی کنید که کی انجام میشه و آیا نیازی به ثبت نام وبلاگ هست یا نه.
    ممنون موفق باشید
    پاسخ:
    در وبلاگ شرکت اطلاع رسانی شده: bayan.blog.ir
    عالی خسته نباشید خوشحال شدیک دست مریضا بیاننننننننننننننننننننننننننننننننن
    موفق باشید همیشه
    مهم ترین چیز امکان درج جاوا اسکریپت در بلاگ بیان هستش که متاسفانه پولیه...
    خیلی هم عالی!

    مطمئن هستم همه این سال ها یک طرف

    سال 94 برای بیان یک طرف!

    ببینید این حرفو کی گفتم!
    پاسخ:
    :)
    ممنون از شما و خدمات خوبتون
    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

    با تشکر از شما . در تمام ثواب های ما شریک هستید ، بیانی ها !

    یازهرا
    سلام!
    ۱. تشکر فراوان و آرزوی موفقیت روزافزون برای بیان و بچه‌های بیان! (تولد حضرت زهرا را هم به بچه‌های بیان تبریک می‌گم :دی )
    ۲. و ما همچنان منتظر هد خواهیم بود... (مثلاً برای تست نسخهٔ بتا داوطلب نمی‌خواید؟ :-" )
    ۳. حدوداً از زمستان گذشته، یک مشکلی با بلاگفا به وجود آمده بود که تمام لینک‌های بلاگ بیان و صندوق بیان را به‌عنوان لینک تبلیغاتی شناسایی می‌کرد. (حتی به‌عنوان بلاگ کامنت‌نویس نمی‌توانیم بلاگ بیان وارد کنیم :/ دلایلی دارم که تقریباً مطمئن باشم عملی عمدی بوده نه یک باگ برنامه‌نویسی در سیستم ضداسپمشان...) یک بار گفته بودید در حال پیگیری هستید. کنجکاوم بدانم واحد حقوقی بیان در این مورد به‌خصوص به جایی رسید یا نه؟
    سلام...
    به خاطر "بیان"، دنیای زیبایی رو در فضای مجازی تجربه می کنم...ممنون
  • امین روستائی
  • همچنان موفق باشید...
  • حـــســیــن خوارزمی
  • خداقوت
  • محمدرضا مرادی
  • سلام
    با تشکر از شما
    در بالا به امکانات جدید اشاره کردید آیا مورد "اضافه شدن امکان درج کادر جستجو در همه‌ی وبلاگ‌ها" عمومی شده است؟ اگر جواب مثبت هست از کجا باید اینکار را انجام داد؟
    مرسی خسته نباشین:)
    بسیار ممنون از تلاش‌ها و زحماتتون....
    راستش من هیچوقت اسم این سد، کارا یا امن رو نشنیده بودم اگر قبلا اعلام کردین....!!!
    اگر هم تازن که باز دستتون درد نکنه....

    واقعا لذت میبرم از دیدن بیان و فعالیت هاش....
    پاسخ:
    بله. قبلا اعلام نشده بودند.

    سلام

    سال نو مبارک

    خدا قوت

    برقرار و پایدار باشید ان شاء الله ...

  • محمد داوری دولت آبادی
  • تشکر وعرض خسته نباشید
    سلام و تبریک بابت سال نو
    بابت زحمات شبانه روزی بچه های بیان بسیار تشکر می کنم.
    از بابت انتخاب وبلاگم جزو وبلاگهای برگزیده هم بسیار ممنونم.
    واقعا سرویس بیان بی نظیر و بسیار حرفه ای هست و امیدوارم هر روز بهتر از دیروز به موفقیتهای بیشتر دست یابید.
    اگر امکان زبان های دیگر مثل عربی و انگلیسی برای وبلاگ ها فعال شود مطمئنا کاربران بیشماری از کشورهای دیگر هم امکان استفاده از این سرویس امن و پیشرفته را پیدا خواهند کرد.
    تشکر تشکر
    خدا قوت
    خشته نباشید
    موفق باشین
    excellent
  • سید ابراهیم فرح بخشیان
  • خسته نباشین
    لطفا از وبلاگ هایی که آمار بالایی دارن و جزء بلاگ های برتر بیان می باشند پولی برای تمدید خرید های قبلی نگیرید یا تخفیف ویژه بدید.
    آیا از 5000 تومن هدیه می توان برای تمدید بسته ها استفاده کرد؟
    اون کادر جستجو که گفتید چجوری به قالب اضافه کنیم؟
  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام
    سال گذشته این موقع وبلاگهای برگزیده معرفی شده بودند.امسال تاخیر شده است. در مجموع سال گذشته خوب عمل کردید. تشکر.
    پاسخ:
    وبلاگ های برتر در این آدرس اعلام شده اند : bayan.blog.ir/1394/01/21-2
    با تشکر از شما بیانی های عزیز 

    • اضافه شدن امکان درج کادر جستجو در همه‌ی وبلاگ‌ها
    میشه لطفا کد این قابلیت رو بدین.
  • محمد بصیرزاده
  • سلام و خسته نباشید
    این "سلام" فعلی سلام جدیدست ؟ اگه نه، کی سلام جدید رو رونمایی میکنید؟


    پاسخ:
    هنوز خیر، زمان رونمایی از نسخه جدید هنوز اعلام نشده است.
    دمتون جییییییییییییییییییز

    سال 93 که عالی بود .

    ایشاا... سال 94 از این بهتر میشه!

     

    خیلی عالی.ممنون از شما.فقط پاسخ پیام های تماس با من رو زود تر بدهید.به ماهها هم کشیده جوابتون خیلی افتضاحه اینم برطرف کنید ممنون میشم
    خدا خیرم بده. :)
  • سید ابراهیم فرح بخشیان
  • دوباره سوالمو تکرار می کنم
    کادر جستجو مثل وردپرس هست؟
    چجوری به وبلاگم اضافه کنم؟
    پاسخ:
    در همین هفته راهنمای آن منتشر خواهد شد.

    متشکر از زحماتتون

    دم شما گرم

    والسلام!
  • علیرضا نوریان
  • سلام و خسته نباشید.

    گفتید که:
    الگوریتم توسعه داده شده در سومین کنفرانس زبان‌شناسی رایانشی ارائه شد.
    می‌شه ارجاع مقاله رو هم ذکر کنید.
    من کاربر بیان نیستم امّا همیشه کارهای بیان رو دنبال می‌کنم و به نظرم هم هدف خوبی داره و هم تیم خوبی. امّا دو نکته برام جای سؤال داره. یکی اینکه چرا قالب وبلاگ بیان به نسبت ضعیفه؟ منظورم از به نسبت، به نسبت نمونه‌های خارجیه. مسلّماً از بلاگفا صحبت نمی‌کنم ؛) به نظرم قالب سنتی که برای بلاگ در نظر گرفتید کمی از زمان عقبه. نکتهٔ دوم که امروز و حین خوندن این پست شما به ذهنم رسید، نحوهٔ نگارش مطالب رسمی بیانه. یاد نوشته‌های گوگل فارسی تو وبلاگ رسمیشون افتادم و به نظرم رسید که چرا شما از  ترکیب DoS توزیع‌شده استفاده کردید؟!
    نمی‌دونم چقدر مهم هستن براتون، ولی در هر حال، امیدوارم که در ادامهٔ راه بتونید با قدرت پیش برید. :) 
    پاسخ:
    ممنون از لطف شما،
    پس از مدتها سه قالب جدید تنها ده دقیقه بعد از درج نظر شما به فهرست قالب ها اضافه شد!
    :)
    خداقوت وسپاس از شما
  • علیرضا فروردین
  • سلام. خدا قوت. امکان درج کادر جستجو در وبلاگ‌های بیان به چه صورت امکان‌پذیر است؟ با تشکر.
  • سید حسین مدارایی
  • سلام. خدا قوت. خسته نباشید
    از صمیم قلب شاد شدیم.
    همچنان پیروز و موفق باشید . . .
  • محمد حسین هدایتی
  • سلام
    واقعا جا داره یه خسته نباشید به همه زحمتکشان بیان بگم.
    خدا قوت :)
  • احسان ایرانی
  • سلام
    حالا که سیستم دعوتنامه رو برداشتین یه محدودیتی برای موضوعات و محتوای بلاگ ها قرار بدین تا مثل سایر سرویس دهنده ها که اسمشو نمیبرم پر از وبلاگ های بی فایده و چرند نشه .....
    بالاخره شعار اینه
    بلاگ رسانه متخصصین و اهل قلم !
    سلام من یه سوال دارم وبلاگ های برگزیده رو کی اعلام میکنید واسه امسالو !
    پاسخ:
    فهرست وبلاگ هاى برگزیده دو روزی هست که منتشر شده است.
    با عرض سلام و خسته نباشید
     بنده ارزوی سالی پر از پیروزی و سربلندی برای پرسنل و مدیریت بیان دارم
     درود بر...       اهل بیان ....   و اهل قلم  ...      
    سلام و خسته نباشید 
    در مورد این قالب های جدید میخواستم یه انتقاد کوچیک بکنم اونم ادامه مطلبشون هستش که شاید خیلی از کاربرایی که برای خوندن وبلاگی میان سردرگم بشن ای کاش بجای علامت اشاره اون هم بالای پست حد اقل نوشته ای میذاشتید که بهتر مشخص کنه که کدام پست ادامه مطلب داره 

    سلام

    با تشکر از شما
  • سید محمد جمشیدی
  • سلام
    واقعا خسته نباشید دوستان بزرگوار
    خیلی هم عالی
    سلام
    خیلی خوشحال شدم که به عنوان وبلاگ های برتر انتخاب شدیم.
    خیلی هم از شما بابت تلاش و زحمات و خدماتتان ممنونم.

    سلامت و موفق باشید.
    خدا قوت

  • سید محمد مهدی میرزاامینی
  • سلام
    خدا قوت
    این امکان جستجو کجا اضافه شده؟ چرا من ندارم!
  • محمد رضا حسن زاده
  • کارتون فوق العادست
    سلام خسته نباشید
    خیلی سرویس مسخره ای هستش.همش پولیه...چرا اینقدر به فکر پولید،من مجبور شدم وبم رو که بازدید خوبی داشت رو به خاطر محدودیت در کلمات کلیدی رها کنم...
    امکان مهاجرت از بلاگفا را برداشتید ولی بلاگفا شما رو تحریم کرده و اجازه لینک دادن از وبلاگهاش به وبلاگ های شما رو نمی ده.
    بابا نترسید و به خودتون متکی باشید اگر هی در حال پیشرفت باشید و نواقص را به طور مداوم بر طرف کنید روزی می رسه که شما بتونید جای بلاگفا را بگیرید.
    چون بلاگفا تصمیم نداره امکاناتش رو ارتقاء بده هنوز امکانات بسیار ابتدایی را هم نمیده مثل فضای اختصاصی برای درج عکس، فایل ها، آمارگیر از هیچ نوعی نداره تازه زورگو هم هست هیچکدام از وبلاگدهی هایی که شما امکان مهاجرت از شون را گذاشتید شما را تحریم نکرده اند.
    اگر پرشین بلاگ سال 86 زمین نخورده بود حالا رتبه اش بالاتر از بلاگفا بود همین الان هم برخلاف نظر خیلی ها ایندکس شدن مطالب در پرشین بلاگ و بیان خیلی سریعتر از بلاگفاست. قبول ندارید امتحان کنید.
    الان توی وبلاگدهی ها بیان و بلاگ اسکای و رزبلاگ سرعت پیشرفت خوبی دارند.
    سلام چرا همه امکانات این سایت پولی هست؟
    ما میخایم دامین اتصال کنیم و وبلاگ اختصاصی درست کنیم اما باید مبلغ پیش پرداخت کینم!
    چرا مثل تمام سرویس دهی های وبلاگدهی همه چیز رایگان نیست؟
    چرا باید امکانات نه چندان محدودی خریداری کنیم؟
    چرا باید این عمل را انجام دهیم؟
    لطفا پاسخ دهید
    مچکر
    برخلاف نظر دوستان بنده موافق هزینه برای امکانات جانبی بجای تبلیغات ناخواسته هستم. نکته مهم این هست که بیان خطمشی خاص و متفاوتی از سایر خدمات‌دهنده‌ها داره و این باعث میشه هزینه مختصری رو بابت حضور در بیان مایل باشم پرداخت کنم.
    البته این هزینه‌ها به هیچ وجه درآمد برای بیان محسوب نمی‌شه! ولی پالایشگر خوبیه تا وبلا‌گ‌ها به صورت قارچی رشد نکنن و وبلاگ‌های زرد تنومند نشن.

    ان‌شاالله بیان تمام خدمات سرویس‌های بین‌المللی رو تهیه کنه و روزی برسه که ایده‌پرداز خدمات وبلاگی در دینا محسوب بشه.
    عالی

    سلام و خسته نباشید
    اگه میشه محدودیت کلمات کلیدی رو بردارین تبلیغ تو وبلاگ ها نشون بدید بهتره تا این همه محدودیت لااقل محدودیت کلمات کلیدی رو بردارین که حداقل وبلاگ ها بتونن پیشرفت کنن 
  • حسین کربلایی
  • باسلام
    لطفا امکان نمایش آخرین نظرات مخاطبین در سایت رو فراهم کنید
    متشکرم
    پاسخ:
    در بخش تنظیمات می توانید این امکان را فعال نمایید.
  • مصطفی امیریان
  • سلام خسته نباشید
     با ارزوی بهترین ها در سال جدید برای شما
  • حسین سُرور گلشنی
  • خوبه اما به نظرم به جای هدیه اگه به مناسبت عید قیمت هاتون رو کم میکردید بهتر بود.
    ممنون
  • محمدحسین جوادی
  • خیلی امکانات عالیییه.
    باتشکر از زحمات شما.
    من واقعاً از بیان و بلاگ راضی هستم، واقعاً سرویستون عالیه. مرسی
  • محمدحسین نورانیان
  • سلام

    از این که تمام تلاشتون رو می کنید تا بشه روی شما حساب کرد خوشحالم و متشکرم

    موفق باشید
  • محمد جواد اقبالی
  • باسلام و خدا قوت ، امیدوارم همچنان در کارها موفق باشید .
  • هیئت منتظران
  • بسیار عالی بود ....
    خدا قوت
    ببخشید نمی شه روی قالب های بلاگ بیشتر کار شه؟ تنوع نداره و من به شخصه برای هدر وبلاگم خیلی زحمت کشیدم، اما باز هم اون چیزی که می خواستم نشد و البته مشخصا قالب های بقیه ی وبلاگ ها ابداً بهش نمی خورن
    با سلام و خدا قوت
    از تمام دست اندرکاران و زحمتکشان بیان کمال تشکر و قدردانی را داریم
    هیئت فرهنگی مذهبی انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پایگاه مقاومت بسیج شهید ایل بیگی و مسجد قبا
  • مهدی نژادی فریمانی
  • خدا قوت بیان عزیز :)
  • نعمت اله اکبری
  • ممنون و متشکر از شما بیانیهای گرامی
    با سلام و خسته نباشید
    تشکر میکنم و امیدوارم سال 94 هم موفق باشید
  • احمد قشقائی زاده
  • چرا انقدر قالباتون کمه تنها مشکلتون همینه و گرنه عالی هستید

     

  • احمد قشقائی زاده
  • چرا قالب وبلاگ انقدر کمه و زیاد قشنگ نیستن لطفا بیشترش کنید همه چیتون عالیه الا این . به نظر من با نداشتن این به دردی نمیخوره بلاگ

    سلام
    اگه میشه قالب های سه ستونه تون رو بیشتر کنید یا آموزش تبدیل قالب های دوستونه به 3 ستونه رو در سایتتون بذارید
    با تشکر بسیار.
  • پروانه بی پروا
  • سلام میشه قالب سه ستونه رهبری و ولایت هم بذارین ممنون
  • هادی رزمجوئی
  • سلام و سپاس از همه سرویس های عالی بیان
    با قوت و وقدرت و توکل به خدا ادامه دهید....
  • گروه مدیریت و بازاریابی کتاب جامع فست فود
  • موفق باشید
    با سلام و درود فراوان اینجانب دست دوستانی که تاکنون با زحمت فراوان بیان را بعنوان وبلاگ برتر رسانیدن تشکر کرده و امیدست که به بهترین نحو ممکن از امکانات این رسانه مجازی به نحو احسن استفاده شود .
     با تشکر موسوی
  • ✿✿ یاشل ✿✿
  • کاش میشد شر این اسپمای تبلیغاتی از سرمون کم شه
  • مسعود عالمی
  • تشکر
  • روضه رضوان ساری موسسه قرآنی
  • باتشکر از دقتون در کارها لطفا اگه میشه  طرحی پیاده کنین برای مراحل حفظ قران کریم البته به صورت گام به گام در قالب طرحهایی که در تابلو اعلانات میگذارین متشکر. 
  • جواد واعظی
  • امکانات فوق العاده عالی هستش. واقعا خسته نباشید
  • عباس علوی
  • خدا وکیلی بیان یه چیز دیگه است . از دست بلاگفا راحت شدم
  • افشین خلیلى
  • درمدتی که از سرویسهای بیان، استفاده میکنم، نه تنها با مشکلی مواجه نبوده ام، 
    که میتوانم، براحتی بگویم، هیچ سرویس دیگری با این مشخصات به زبان پارسی، در جهان توان رقابت با بیان را ندارد.
    درود بر شما و جمال و کمال سعادت همواره مقصد و فرجامتان باد.
    خسته نباشید.
  • هیمن محمدی
  • آرزوی موفقیت و کسب افتخارهای بیشتر.....از طرف تمام کاربران بیانی سپاس و قدر دانی. پیروز باشید.
  • محمدکرم کرمی
  • موفقیت شما عزیزان آرزوی ماست
  • محمد اسلامی
  • بسیار بسیار سپاسگذارم از تلاش و زحماتی که میکشید
    موفق پیروز و سربلند باشید
  • مصطفی ۱۳۹۴
  • خیلی ممنونم شما خیلی زحمت می کشید
  • طاها فدائی
  • خسته نباشید
  • سید محمد سمائی
  • سلام خوب بود
    واقعا کارتون حرف نداره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">