اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

افزایش سرعت نمایش صفحات

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ب.ظ

صبح امروز، یک تغییر ساختاری در نحوه‌ی ذخیره سازی کلمات کلیدی بر روی سرورهای بلاگ بیان اعمال شد. این تغییر عملا باعث شد که میانگین زمان نمایش صفحات blog.ir حدود ۳ درصد سریعتر شود.

البته قبل از این نیز بلاگ بیان از نظر سرعت در جایگاه مناسبی قرار داشت و کاربران ما همواره از سرعت بالای سرویس راضی بوده اند، اما امیدواریم با این افرایش سرعت، بر رضایتمندی کاربران خوبمان نیز افزوده شود.

برای ایجاد حداقل اختلال در فعالیت های کاربران، این تغییرات بین ساعت ۶:۵۰ تا ۷:۲۰ صبح انجام شد که تعداد کاربران فعال در این ساعت بسیار کمتر از میانگین معمول است. در این مدت دسترسی به مرکز مدیریت وبلاگ‌ها به صورت موقت امکان پذیر نبود، اما وبلاگ ها و وب‌سایت‌های مهمان در blog.ir بدون تغییر و وقفه نمایش داده می‌شدند.

نمودار زیر تغییرات زمان پاسخ بلاگ بیان قبل و بعد از بهبود اخیر را نشان می دهد و نقطه افزایش در وسط نمودار نیز به بازه‌ی زمانی بروزرسانی امروز صبح تعلق دارد.

  • ۹۳/۰۶/۲۵

نظرات  (۱۴۷)

  • فدائی امام زمان
  • سلام

    ممنون...
    سلام.ممنون از زحماتتون
  • ♥☀♥☀♥ اس ام اس 2 اس تی اس ♥☀♥☀♥
  • ممنون از شما بخاطر این افزایش سرعت بارگذاری صفحات

    امیدوارم که همین روزا قالب های جدید هم بذارین
    بسیار عالی

    تشکر
    ممنون
  • علی حسین زاده
  • دست شما درد نکند.
  • نورالدین عبدالله زاده
  • ممنون از امکانات خوبتان.
    سلام کارتون خوبه فقط چرا نمیتونیم تبلیغات بزاریم تو وب سایتمون اگه میشه فعالش کنید ممنون
    thaaanks
    جعم کنید بابا
    این که فرقی نکرده...
    ولی واسه زحماتتون ممنون
    عالیه
    کاملا مشهوده..
    ممنون
    با تشکر از شما. 
    مهدی جان شما بهتره خودتو جمع کنی. 

    تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد. 
    ممنون
    واقعا بیان تو این زمینه ها یه سروگردن بالا تر از بقیه رقبا هستش
  • سپیده آقاملائی
  • بد نیست این موارد را از قبل اطلاع رسانی کنید.
    پایدار باشید و مستدام
  • انـــقلــا بـــی
  • سلام
    متشکرم ...

    + ما همچنان منتظر " هد " هستیم ... تابستان هم تمام شد اما ...
    سرعت نه تنها افزایش پیدا نکرده که کاهش هم داشته! من adsl ام امروز روی بالاترین سرعتش در این چند وقت اخیر است ولی وبلاگم با سرعت بسیار پایینی بالا میاد!
    دوستانی که از سرعت گله دارن باید در نظر داشته باشن که سرعت بارگذاری به عوامل متعددی بستگی داره از نحوه قالب بندی سایتتون گرفته تا لینک سورس هایی که از سایر سرورها دریافت میکنید،  اتصال اینترنت، الخ ...
    یک مورد دیگه این روزها شخصا خیلی بهش بر می خورم عدم دسترسی به یک سرور داخل ایران با یک اینترنت و دسترسی با اینترنت دیگه و یا حتی ف ی ل ت ر شکنه!
    در کل کاری که بیان و یا هر میزبان وب دیگه ای میتونه انجام بده بالا بردن سرعت پاسخگویی سرورهاست و شرایط دیگه در اختیار بیان نیست.

    ممنون بیان !
    پاسخ:
    ممنون از شما بابت شفاف سازی
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • خسته نباشید و تشکر
    سلام با سپاس از زحمات شما
  • امیر حسین هدایتی
  • سلام.بله واقعا افزایش سرعت را حس کردیم.
    ممنون.
    البته واقعا بلاگ سرویس خوبى است
    امیدوارم بیش از پیش موفقیت کسب کنید
  • سید علی غضنفری
  • ممنون از شما به دلیل این زحمات.
    ایول مرسی
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    "باشد تا رستگار شویم"
  • روح الله فاضل
  • انشاالله همینطور عالی پیش بروید...
    یاعلی
    مرسی ممنون
    سپاس از شما.
    قالب جدید بزارید :((
    تورو خدا
  • الناز ضیایی ملک
  • به نظر من شما بهترینید.
    متشکرم .
    خدا قوت
  • مرتضی شایان
  • تشکر
    ممنون
    کارتون عالیه
  • سید محمد حسینی یزدی
  • خیلی عالیه.
    من به خاطر همین از وبلاگ های دیگه اومدم "بیان"
    متشکرم.
    یاعلی
    هیچ سرویس وبلاگ دهی مثل این سرویس بیان نیست
    واقعا تشکرا
    خدا حفظتون کنه :)
    سلام
    ممنون


    لطفا قالب سایت موبایل قرار بدید

    حرفه ای باشه

    لطف میکنید ممنون
    موفق باشید و پایدار
    واقعا ممنون. فقط لطفا قالب ها و امکاناتی که وعدشو دادین هم عملی کنید . داریم پیر میشیم دیگه :(
    با سلام 
    ممنون بابت این اتفاق
    1- آیا امکان داره درباره این الگوریتم ذخیره سازی کلمات کلیدی بیشتر توضیح بدید که تقریبا یک سوم سرعت رو بیشتر کرده
    2-  جسارتن، معمولن کار حرفه ای که انجام میشه اینه که حتی اگر ساعت 3 صبح قراره تغییراتی سمت سرور انجام بشه به کاربران این قضیه اطلاع رسانی میشه 
    با تشکر

    پاسخ:
    الگوریتم های شرکت جزو دارایی های اصلی شرکت محسوب می شود و امکان انتشار آن وجود ندارد.

    حق باشماست و معمولا ما نیز از قبل اطلاع رسانی می کنیم اما در این مورد چون هیچ اختلالی در بازدید وبلاگ ها ایجاد نمی شد و زمان اعمال تغییررات هم بسیار کوتاه بود اطلاع رسانی عمومی قبلی صورت نگرفت.
    با سلام و خسته نباشیدی با تمام وجود . دوستان عزیز من در تمام سرویسهای وبلاگدهی و سایت دهی بدون استثنا کار کردم . خدابر سر شاهد تنها جایی که واقعا
    عالی بود و موندگارش شدم بلاگ بود . سرعت بسیار بالای لود +سرعت ایندکس مطالب
    در حد تعجبه خدایش و واقعا جا داره بخاطر این امر تشکر ویژه کنم از دوستانی که این
    امکانت حرفه ای را گرد هم آوردن . سایت با تمام صفحات و کدها بهترین زمان لود رو دارا میباشد و سرعت ایندکس مطالب و سبکی صفحات وقالبهای واقعا جالب از نظر کد نویسی. از خدا خواهانم همیشه در زندگی موفق تندرست و شاد باشید و ما هم بتونیم
    خدمتگذاری باشیم برای جبران زحمات شما بزرگواران . یا حق
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.
    شرمنده دوستان یادم رفت من یه نکته ای بگم خدمت عزیزانی که شک و تردید دارن به سرعت یا امکاناتی که در بلاگ بکار گرفته شده.دوستان امروزهرشاهدیم که سئو جزیی از ارکان سایت و وبلاگ به حساب میاد.کل هدف سئو کاری چیزی جز بهینه سازی صفحات و معرفی سایت بطور بهینه به موتورها جستجو نیست که همین عوامل باعث میشه سایت سئو شده در نتایج موتورهای جستجو و البته با در نظر گرفتن کلمات کلیدی کار شده درست سایت موفق میشه. برای سئو همه میدونیم هزینه های واقعا بالایی گرفته میشه که خیلیها قادر به پرداخت نیستن.

    خوب خدایش بلاگ بطور خودکار بهینه شده و معرفی وبلاگها با موتورهای جستجوگر زیاد و قویی باعث میشه که وقتی مطلبی جدید بزارید بعد از 1 دقیقه در گوگل ایندکس بشه و باعث جذب بازدید کننده و بالارفتن محبوبیت و رتبه در گوگل میشه .پیشنهاد میکنم عزیزان به این مورد واقعا دقت کنید ومن به شخصه با تمام وجود از عزیزان مسول بلاگ تشکر میکنم و از خدا خواهان موفقیت این عزیزان هستم . یا حق
    پاسخ:
    بازهم ممنون.
    امکان جستجو تو وبلاگ ها رو بذارید‌! این امکان واقعا باید باشه !
  • محمد نعمت الهی
  • واقعا ممنون از زحمات بسیار زیاد شما در بیان . انشا الله که موفق باشید . من با میهن بلاگ و بلاگفا کار کرده بودم اما هیچ کدام به اندازه بیان راحت نبود و دو تا از ویژگی های این سرویس که واقعا فوق العاده بود یکی نرم افزار مهاجرت و یکی دیگر ارتباط مستقیم blog.ir به صندوق بیان . خداقوت


    یا علی
  • محمدرضا مزکی زاده
  • کار خوبی کردین ولی ای کاش امکان اینو که بتونیم از قالب های دیگر استفاده کنیم هم فراهم بود
    بیان یه دونه ای!
  • امیر بحرینی
  • بسیار ممنون و متشکّریم از زحماتتان.
    ممنونم بیان!!! (:
  • کربلایی سید علیرضا
  • تشکر میکنم از تمام مسئولان فنی بیان
    ایولا دارین
  • ۳ باربگو : الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
  • خیلی هم خوب
  • سایت مداحان شیراز پایگاه اطلاع رسانی محافل مذهبی شیراز
  • خدا خیرتون بده
    سلام , خوب بود بهتر شد
    سلام
    قبل از اینکه این صفحه را بخوانم، وبلاگم را باز نکرده بودم. برای امتحان باز کردم و واقعا سرعت حیرت انگیز بود. به یک ثانیه هم نرسید! خب نرم افزار فایرفاکس که آپدیته، اینترنت 2 مگ در لبنان هم وضعش خوبه، دیگه چی می مونه؟ سرور! خدا خیرتون بده. اما گاهی وقتا خود صفحه مدیریت طول می کشه تا لود شه. گاهی هم مشکل از اینترنت منه. اما یه بررسی بکنید. مثلا گاهی احساس می کنم یکی پاشو گذاشته رو شیلنگ اینترنت که وصله به خارجه تا حملات رو کنترل کنه و شیلنگ ایران رو باز گذاشته! (اگر جریان اطلاعات رو شیلنگ فرض کنیم)
    کلا خیلی متشکرم. واقعا تغیر محسوسی بود.
    دست شما درد نکنه ...
    ممنون از زحماتتون
  • عرفان شهائیان
  • Thank you - متشکرم = با چه زبانی از شما تشکر کنم.
  • سجاد اسماعیلی
  • خدا قوت . خسته نباشید.
    از زحمات و خدمات عالیتون ممنونم.
    موفق باشید.
    سلام
    تشکر
  • سراجا منیرا
  • سلام

    خیلی عالی

    موفق باشید
  • محمد برزوئی
  • خسته نباشید.
    با زحمات شما، سریعتر هم خواهد شد ان شاءالله !

  • ایوب مرادیان
  • سلام عالی بود
  • حسین طالبی سوادکوهی
  • عالی .
    خسته نباشید....
    سلام خیلی عالی بود ....خسته نباشید ///
    خدا قوت
    سلام،خسته نباشید
    دستتون درد نکنه،عالی بود عالیتر شد،ای کاش یه فکری هم به حال تنوع قالب ها میکردید.تبلیغات هم اگه فعال بشه بد نیست.
                                                                          موفق باشید
    متشکرم از افزایش سرعتتون...
    سلام بر مهندسین جوان
    خدا قوت
  • مصطفی امیریان
  • خدا قوت 
    سلام وقت بخیر
    تشکر

    سلام

    ببخشید شما چطوری محاسبه کردید و به این نتیجه رسیدید که افزایش 32 درصد بود؟؟

    پاسخ:
    سلام
    با ماشین حساب!
    محاسبه نسبت میانگین سرعت قبل و بعد از تغییر کار پیچیده ای نیست.
    با سلام و تشکر!
    وقتی حدود یک سال پیش بیان را به‌عنوان سرور وبلاگم انتخاب کردم، یکی از دلایلم سرعت بالا بود. خوشحالم که کاربر سرویس‌دهنده‌ای هستم که از لحاظ علمی و عملی همیشه پیشرو بوده است.
    به امید موفقیت‌های بیشتر...
    علیه توکلت و الیه انیب
    +پی‌نوشت: «فرصت تمام گشت و به پایان رسید عمر»/ ما همچنان در انتظار «هد» بمانده‌ایم!
  • پیام هدایتی
  • ممنونم از زحماتتون
    از لحاظ سرعت کارتون خوب بوده و هست
    اما در مورد انکاناتی مثل تبلیغات و مابقی چیزهایی که قولشو داده بودین کی اقدام میکنید؟
  • یوشا آل ایوب
  • سپــــــــاس جنـــــــاب!
    واقعا دست مریضاد ...!!
    فقط یه خواهشی ازتون دارم...
    ایکاش بخش خبرنامه و ثبت اعضا واس وبلاگ فعال میشد..من واقعا نیاز دارم ...
    اگر امکانش هس  بتونم خودم واس وبم بزارم راهنمایی بفرمایین
    با تشکر از تلاش های بی دریغتون...مچکرم
  • مریم میرزاجانی
  • سلام کارتون عالیه سپاس ....
  • تک نویسی...
  • خدا قوت
    احسنت
  • حمیدرضا وکیلی
  • خدا وکیلی  من خیلی خیلی راضیم 
     دست تمام عوامل بلاگ رو می بوسم.
  • صائب خانزاده
  • یه کمی به قیمت های امکانات اختیاری بندازید؟!
    اگه می خواستیم اینقدر هزینه واسه زدن مثلا دامنه بکنیم یه راست یه هاست میگرفتیم و یه دامنه آی آر فوقش 25000 تومان که هرکاری خواستیم توش بکنیم بدون محدودیت
  • ابراهیم حلبیان فر
  • آقا من ز کل از مرحله اوت هستم . باور کنین من فکر میکردم شرکتی که ADSL به من داده سرعت را بالا برده . ایمیل تشکر هم ارسال کردم براشون . اما پیش خودم میگفتم : خوب مهم نیست سایتهای دیگه دیر باز بشه مهم اینه که بلاگ و بیان سریع باشن . 

    قافل از اینکه بلاگ ...؟! آقا جان 32% فک نمیکنم عدد کمی باشه . من مهندس کامپیوتر یا IT نیستم . نسبتها و میزانهایِ  سرعت در اینترنت را هم حقیقتا نمیدونم . ولی اگر اشتباه نکرده باشم تفاوت سرویس پرسرعت خط 128kb  با 256kb تنها 2% هست . ولی تفاوت سرعت کاملا مشهوده . 
    بهرروی سپاس که در تلاش هستید . پیروز باشین///
    پاسخ:
    بسیار ممنون
  • حسین احمدی
  • سلام

    دستتون درد نکنه

    موفق باشید

  • آرین نرم افزار
  • سرعت آپلود رو هم ببرین بالا. من با FlashFXP آپلود میکنم یه فایل رو با سرعت 54Kbps آپلود میکنه ولی همون فایل رو میخوام تو بیان باکس آپلود کنم حد اکثر سرعت 2 کیلوبایت بر ثانیست!!!
  • مهدی جمشیدی
  • خیلی خوب و عالی.
    همیشه نکات خوب و مثبت میشه پیدا کرد.

  • محمد جواد جعفری
  • عالی
    من متوجه نشدم یعنی سرعت اینترنت بالا رفته یا چی شده؟
  • محمود پورطاهری
  • آه
  • حسین تدین
  • با عرض سلام و تشکر از وبلاگ خوبتون. از اینکه بدون جشمداشتی وبلاگ خوب با کارایی مناسب و امکانات جالب را در اختیار علاقمندان قرار می دهید ممنونم. خدا قوت
  • محمد میرزهی
  • سلام.چرا قالب جدید نمیزارید
  • علی رضا خانی
  • سلام ممنون خیلی ممنون
  • نیما انصاری
  • نه خسته
  • محمد دهداری
  • سلام و دمتون گرم
    سلام خسته نباشین.
    مرسی خیلی باحالین.
    یه سوال :
    اگه قالبها سئو بشن به نظرتون چقد در سرعت وبلاگ ها تاثیر گزار خواهد بود؟
    چون بیشتر قالب های بیان رتبه سئو شون 35 درصده که امکان اینو داره با دستکاری های جزئی به بالای 90 درصد هم برسه.
  • سید ابوالفضل هاشمی
  • سلام

    ممنون از زحماتتون

  • سلطان پارکور
  • سلام 
    واقعا ممنون ;)
  • امیر اعلایی
  • سلام اگه مثل بقیه وبلاگ ها کدهای اسکریبت رو مجتنی کنید بهتر میشه مرسی
    خیلی ممنون از زحماتتون
  • کمیل غلامی
  • خدا قوت :)
  • محمد اله دادیان
  • من تازه وبلاگ نویس شدم و خیلی خوشحالم که هموطنان خوبی مثل شما دارم
    از زحماتتون بسیار ممنون
  • سعید رضایی فرد
  • سلام
    متشکر و ممنون

    یا علی
  • احمد سنجری
  • انشالله موفق باشید.
  • محمد دهقان
  • واقعن عالی شده
  • محمد نادری
  • ممنون.
  • حجت فرهنگدوست
  • گاهی مرا مرحمی باش...با خطی یا کلامی
    آدم است
    گاهی دلش تنگ میشود برای تمامی بودنهایت...

    (تشکر-همیشه هستید...)
  • صالحه جعفری
  • سلام
    ممنونم..عالیه
    خداقوت
  • محمدرضا عباسپور
  • با سلام و عرض خسته نباشید به شما دوستان ضحمت کش در بیان و بلاگ ، و هم قلمان وبلاگ نویس ، از همه دعوت میشود تا از وبسایتمون دیدن کنند
    سلام.
    متشکرم.
    خدا قوت
    اقا خدایش دستتون درد نکنه خدا قوت ولی... اخه حد اقل یکی یا دوتا کد جاوا اسکریم رو رایگان کنید بقیش رو پولی بقیه سرور ها همه چیشون رایگانه یه سری به لوکس بلاگ بزنید میبینید که همچیش مفتیه ولی  کلا خدا قوت
  • علی عیوض زاده
  • چه بلاگ خوبی!همه با اسم خودشون وارد شدن!
    سلام. نمیدونم جاش اینجا باشه یا نه.
    درخواست من اینه که امکانات طراحی و Publish استایل CSS رو یکم قوی‌تر کنید. مطمئنم خیلی‌ها هستن که میتونن قالب‌های خیلی خوبی طراحی کنن ولی با ساز و کارش آشنا نیستن تو این سرور بلاگ.
    ممنون.
    سپاس از زجمات شما عزیزان
  • مرتضی زمانی
  • لایق بهترین ها هستید...
    از وبلاگ عشق فقط خدا
  • امین توسلی
  • ممنون
  • مریم منصوری
  • خیلی ماهین دستون درد نکنه !!
    واقعا بسی مرسی !!!
    ممنون
  • عثمان رحیمی
  • سلام . ممنون .
    به نوبه ی خودم تشکر میکنم. من که واقعا راضی ام . فدای شما...
    خوبه
    سلام
    از سرویس وبلاگ بیان واقعا راضی هستم , قبلا برای فضای ذخیره سازی مشکل داشتم اما الان با صندوق بیان دیگه خیالم راحت شده .
    خسته نباشید . سپاس
  • منصور غفارزاده
  • خوب ، موفق باشید
    یا علی مدد
  • صمد علیقلی زاده
  • سلام
    ببخشید نام این فالبتون چیه؟ میشه به این دسترسی داشت؟
    با تشکر اززحماتتون
    پاسخ:
    سلام
    بله
    نام این قالب "لحظه" است.
  • علی ضیائی فرد
  • خیلی عالی
    متشکرم از امکاناتی که به وجود آوردین
    سلام بسیار سپاسگذارم عالی بود دست گلتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید موفق باشید.
  • محمد رضا مزرعی فراهانی
  • موفق باشید.
  • عرفان نوری
  • ممنونم دادا

    موفق باشید.
  • منتظر بهار
  • سلام یه دونه اید .موفق باشید.
  • نوید حسینی
  • سلام،
    لطفا چند تا قالب مینیمال برای وبلاگ های شخصی بگزارین
    بنده ساکن جدید بلاگ هستم و زیاد با تگ ها آشنایی ندارم،وگرنه خودم انجام میدادم

  • شهناز نمازی
  • سلام
    ازآشنایی باسایت شمابه عنوان اولین سایت بعدازآموزش وبلاگ بسیار خوشبختم .
    برایتان آرزوی توفیق دارم.
  • شهناز نمازی
  • سلام
    ازدیدن سایت شمالذت بردم  موفق باشید بعون الوهاب
  • محمدعلی جلیل پیران
  • علی جلیلی

    باتشکر از زحمات شما..

  • مــُجتبـی مـُحمـدی
  • با تشکــُر از شــُما عزیزان
  • یوشا آل ایوب
  • سلام

    بخدا ای کاش برنامه نویسی و طراحی سایت همه بانکها و مراکز دولتی رو هم به شرکت شما واگذار می کردن...
    بسیار تشکر

  • محمد جواد اقبالی
  • با تشکر از شما ، با توجه به اینکه زمان کمی است که از بلاگ استفاده می کنم راضی هستم . خدا قوت .
    با تشکر
    با تشکر

  • حامد ابی پور
  • خیلی ممنون
    با این سرویس های رایگان ک واقعا میشد این سرویس هارو با قیمت گزافی فروخت و سرعت بالا و پشتیبانی عالی ک دارید به جرات میتونم بگم بهترین و بهترین سیستم وبلاگدهی رو دارید.
    تازگی ها هر شخصی میتونه به راهتی یک سایت رو راه اندازی کنه
    خودم تا حالا سه تا سایت رو روی هاست با سیستم وردپرس و نیوک را اندازی کردم و حالا هم ک با بیان اشنا شدم واقعا پشیمونم ک چرا از همون اول کار با بیانو شروع نکردم در حالی ک امکاناتی ک ارائه میدید خیلی بهتر از امکاناتیه که خود بنده به وبسایتم با افزونه یا کد نویسی پی اچ پی اضافه کردم
    واقعا ممنونم بابت این همه سرویس و توجه به حقوق کاربرا بابت قرار ندادن تبلیغات توی وبلاگها

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از اظهار لطف شما.
    درودبرشما 
    خداقوت
    بدرود
    دمتون گرم
     بابا ترکوندیناااااااا!!!!!!!!
    مرسی از این امکانات
  • علی سحرابی - بهزادی
  • دستتون درد نکنه
    خوبه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">