اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

تمدید مهلت هدیه نوروزی

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن بر همه کاربران عزیز بیان، به خصوص زنان و مادران اهل قلم و وبلاگ نویس مبارک باد!

با توجه به تقاضای برخی کاربران که به دلیل عدم آشنایی با نحوه استفاده از هدیه بیان، نتوانسته بودند از آن استفاده کنند، مهلت استفاده از هدیه نوروزی بیان تا پنجم اردیبهشت تمدید شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره هدیه نوروزی توصیه می کنیم وبلاگ رسمی بیان را مطالعه نمایید.

همچنین امروز راهنمای تصویری استفاده از این هدیه نیز در وبلاگ راهنما منتشر شد.


برای مشاهده اطلاعیه های قبلی سرویس بلاگ بیان نیز همواره می توانید به این جا مراجعه کنید.

ایام به کامتان

  • ۹۳/۰۱/۳۱

نظرات  (۳۵)

میلاد دخت نبی اکرم ص رو به شما تبریک عرض میکنیم.
و بابت همه ی زحماتی که عهده دارید سپاسگذاریم


عید شما هم مبارک.
  • سید ابراهیم فرح بخشیان
  • تبرییییک ...
  • حسین گل افشان
  • واقعا کارتون درسته ...
  • ♥☀♥☀♥ VirtualWall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • ازتون ممنونم که همه جوره به فکر کاربراتون هستین...

    میشه بگین فعال کردن شکلک واسه کامنتا تو دستور کاری بیان هست یا نیست؟
    پاسخ:
    شکلک ها و شمایل ها، چاقوی دولبه هستند. اگرچه کاربران بیان قطعا از شکلک ها استفاده صحیح خواهند کرد، اما نگران هستیم که با فعال شدن شکلک ها، موجی از وبلاگ های زرد و بی محتوی به سمت سرویس بلاگ بیان سرازیر شوند.

    به دنبال راه حلی بینابینی برای این مساله هستیم.
    تشکر ...
  • کربلایی رسول عموشاهی
  • با عرض سلام وخسته نباشید
    این چه هدیه ای هست که ما باید سر سال واسه تمدیدش پول بدیم این که اسمش هدیه نیست اسمش تخفیف نوروزی هست
    حالا یه سوال ایا هست چیزی که ما انتخاب کنیم و نیاز به تمدید و پول دادن نداشته باشه اگه هست بگید اگه هم که نیست من که خودم به شخصه از این هدیه استفاده نخواهم کرد
    بازم تشکر میکنم از همه ی زحماتتون و محیطه خوبی که واسه ی ما جوونا که تفریحی به جز این چیزا نداریم فراهم کردید
    پاسخ:
    شما می توانید با مراجعه به فرهنگستان ادب فارسی درخواست تغییر معنی واژه هدیه را رسما ثبت کنید!

    وقتی اپراتور تلفن همراه شما به شما ٤٠ پیامک رایگان می دهد، بعدش باید برای همیشه به شما پیامک رایگان بدهد تا احساس کنید هدیه گرفته اید؟!

    یا وقتی کودک بودید اگر در نوروز عیدی هایتان را خرج می کردید به این معنی بود که بستگان شما به شما تخفیف داده اند؟!

    موفق باشید
    خدا خیرتون بده :)
    ممنون
  • سید محمد حسینی
  • یه سوال بزرگ : ما زردیم؟

     به خاطر پاسختون درباره ی امکان درج شکلک در کامنت که ذر صورت فعال شدنش موجی از وبلاگ های زرد و بی محتوی به سمت سرویس بلاگ بیان سرازیر شوند.

    :)
    :D
    پاسخ:
    وبلاگ شما که کلی تو شرکت بیان طرفدار داره!
    مدیرعامل شرکت هم از خوانندگان وبلاگ شماست :)
    فقط حق من توی بیان ضایع شده:(
    نرم افزار هایی که توی وی بی کد هست توی ایران نمونه نداره:D
    یو تم هم که تنها وبلاگ سازنده ی قالب های blog.ir هست هیچ پشتیبانی ای ازش نمیشه:((
    پاسخ:
    :(
  • سید محمد حسینی
  • واقعنی مدیر بیان هم از خواننده های وبلاگ ماست؟!!!
    باعث افتخاره ماست :D
    چه ساعاتی حدودا به سایت سر میزنن گاوی و گوسفندی قربونی کنیم براشون
    یه مطلب ویژه براشون کار کنیم :))
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    حالا که همه میگن حقمون ضایع شدس بذار ماهم بگیم شاید فرجی شد D=
    والا به غرعان

    راستی چرا نمیشه ایمیل رو عوض کرد؟
    اومدی یکی ایمیلش هک شد یا پسوردش یادش رفت باید چیکار کنه؟

    ایمیل هد کی فعال میشه؟

    هعی ما میایم جواب کامنتمونو بخونیم ی سوال دیگه میکنیم
    بخدا از این پاسخگوییتون خیلی خوشم اومده...

    قبلا تو ****** **** **** ***** * *** ****** ****** ** ****** ** **** **** *** ** ***** **** ****** واسه همین از اونجا اومدم بیرون

    اینجا که میبینم شما جواب سوالارو ب موقع و دقیق میگین ذوق زده شدم!!!

    امیدوارم همیشه اینجور باشه...
    پاسخ:
    عدم امکان تغییر ایمیل برای تامین امنیت اکثریت کاربران است.
    البته با اضافه شدن یک امکان امنیتی جدید به بیان، احتمالا شاهد امکان تغییر ایمیل ها هم خواهیم بود.
  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام
    اول:تبریک ولادت حضرت زهرا س 
    دوم:اخبار بیان واهالی آن را زود به زود منتشر کنید واز تازه های وبلاگ نویسی ورسانه های مرتبط باآن اطلاع رسانی بفرمائید.
    سوم:یک سوال :آیا امکان تغییر ایمیل  وبلاگ هست؟
    تشکر

    پاسخ:
    سلام
    امیدواریم وبلاگ رسمی شرکت بیان در سال جدید فعالتر و پربار تر شود.
  • حمید آیتی پور
  • درود
    میخواستم بینم هیچ راهی نیست که بتونیم به غیر از دو وبلاگی که داریم یک وبلاگ دیگه هم راه اندازی کنیم ؟ بنده شدیدا احتیاج دارم بهش. اگه بشه مثل یه امکان اختیاری اضافه بشه خیلی خوب میشه. سپاس
    پاسخ:
    به زودی این امکان اضافه خواهد شد.
    فعلا می توانید از طریق فرم تماس با بیان درخواست خود را اگر فوری است مطرح نمایید.
    ضمن عرض خسته نباشید بیان همیشه یک بوده و یک خواهد ماند
    موفق باشید از تمامی همکاران بیان و واحد پشتیبانی آن تشکر می کنم.
    و افتخار می کنم در این جمع خاک پایی هستم
    پاسخ:
    ممنون
    بسیار لطف دارید
  • حـ ـ ـسـ ـ ـیـ ـن توفانی
  • loool

    پاسخ:
    :)
  • سجاد موسوی نژاد سوق
  • سلام
    عید بر شما هم مبارک .
    راستی امکان حذف وبلاگ رو نمی خواید بذارید؟؟
    اخه من یک وبلاگ دارم و یکی هم الکی درست کردم حالا می خوام حذفش کنم . 
    جواب برای دوست عزیزم سجاد جان موسوی نژاد سوق دوست عزیزم امکان حذف بلاگ وجود داره ولی باید 48 ساعت صبر کنی بعد زدن حذف وبلاگ اینم چیز بدی نیست برای اینکه پیشمون شدی دیگه اطلاعاتت پاک نشه
    خودمو موظف دونستم دانسته هامو در اختیار شما بذارم هرچند اندک
    من هد میخوام !
    سلام
    خیلی ممنون از هدیه نوروزیتون
    من میخوام وبم موزیک زمینه داشته باشه
    چه بسته ای رو باید انتخاب کنم
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
    پاسخ:
    لطفا برای دریافت راهنمایی صرفا به وبلاگ راهنما مراجعه کنید.

    help.blog.ir
    از تو لیست خرید ها امکاناتی هست که مهلت تمدید نداشته باشه یعنی با اعتبار هدیه نوروزی بخریم و رایگان باشه ودیگه نیاز به پول دادن نباشه*اخه همه که مثه هم نیستن از لحاظ مالی شاید بعضی ها مثه من نداشته باشن هزینه کنن
    پاسخ:
    متاسفانه خیر :(
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • سلام
    چندتا سوال داشتم که ممنون میشم جوابشونو بدین...
    1- امکان تغییر نام کاربری وجود داره؟
    2- قالب هایی که قرار بود از بعد از تعطیلات هفته ای یکی بذارین چی شد؟
    3- چرا rss وب من با هیچ کدوم از rss reader ها خونده نمیشه؟
    این مشکل مربوط به قالب (وب) میشه یا اینکه کلا بانک اطلاعاتی مشکل داره؟
    تشکر
    پاسخ:
    لطفا برای دریافت راهنمایی صرفا به وبلاگ راهنما مراجعه کنید.
    با سلام خدمت شما و تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه (ع)
    با ارزوی موفقیت برای شرکت بیان واقعا از زحمت های شما متشکریم
    سرویس وبلاگ دهی شما با همه سرویس ها یک فرق اساسی دارد !
    سلام

    من چند مرتبه به بیان هم ایمیل دادم متاسافانه دفعه اول به سرعت ایمیل رو جواب دادن و این باعث شد احساس خوبی به بیان پیدا کنم - اما مرتبه های بعد دیگه این داستان خاطره شد ! دیگه جواب ندادن

    سوالم هم این بوده که امکانش هست یه بلاکر یا لیست بن هم به امکانات وبلاگ اضافه بشه ؟ واقعا بعضی از مخاطب ها روی اعصابن و اگر بشه اونها رو از طریق آیپی و یا User Agent و ... بن کرد که دیگه نتونن به وبلاگمون دسترسی داشته باشن خیلی عالی میشه

    من از همه لحاظ از بیان راضی ام - فقط اگر این آپشن هم بهش اضافه بشه معرکست

    چون حتی با کدهای جاواسکریپت هم نتونستم یه همچین چیزی رو انجام بدم چون نیاز به یه سری پیش نیاز داره که اونها هم در بیان وجود ندارند

    با تشکر
  • بنیامین دهقانیان
  • با سلام و عرض ادب

    بنده بیشتر از یکساله که از بسته پیشنهادی دارم استفاده می کنم ولی هیچ پیغام یا چیزی که بهم اطلاع بده تا بسته پیشنهادی رو تمدید کنم ندارم... مگه خرید بسته پیشنهادی مادام العمره ؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر.
    شما مشمول هدیه چند ماه تمدید رایگان شده اید.
    سلام و با تشکر از خدمات شما

    من از هدیه نورزی برای خرید امکان اتصال دامنه استفاده کردم و تشکر میکنم ... یک پیشنهاد داشتم که برای بسیاری از وبلاگ نویسان اهمیت دارد. پیشنهاد میکنم امکان تهیه نسخه پشتیبان از وبلاگ را فراهم نمائید این امکان به حق خدمات شما را کامل خواهد کرد.
    سلام میشه بازم تمدیدش کنید؟
    پاسخ:
    هنوز بسته نشده است. سریعتر اقدام کنید.
    منمون نیستم این هدیه نیست
  • سید محمد حسینی
  • سلام
    خدا خوت 
    خخسته نباشید
    یه سوالی داشتم خدمت تون نمی دونستم کجا بپرسم اینجا می پرسم :)
    توی مرکز مدیریت بخش ایجاد کار جدید که کار و برنامه و اینها تعریف میکنی و برنامه ریزی می کنی
    این بخش و من وقتی یه لیست کار و برنامه بهش میدم و تعیین میکنم فقط خودم میبینم یا مابقی نویسنگان سایت هم میبینند و می توانند تغییرات توش ایجاد کنند؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    هرگونه سوال درباره نحوه کاربری رو باید در help.blog.ir بپرسید.

    برچسب های زرد را همه نویسندگان می بینند اما برنامه ها را صرفا ایجاد کننده آن برنامه می بیند.
    سلام
    وبلاگ بیان چش شده؟!
    سلام چرا bayan.blog.ir این جوری شد...
    دیدید کار دست خودتون دادید... دیدید بی بیان شدیم رف... :((((
  • وب سایت هواداران
  • ما بیان رو از شما میخواهیم
  • بهار محمدی
  • سلام 
    حالا هدیه چی بوده من دیر رسیدم باید تمدید شه، موم عیدی موخوام
  • پوریا ابراهیمی
  • مرسی دمتون چیز

    بهترین سرویسو شما میدید

    مرسی برای سرویسای بلاگتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">