اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

برای کنترل بهتر مطالب در صفحه ویرایش مطلب، بنابر حالت مطلب دکمه‌های ذخیره متفاوت هستند.

در هنگام ایجاد مطلب جدید، دو دکمه «ذخیره پیشنویس» و «ذخیره و انتشار» ظاهر می‌شوند. در هنگام ویرایش یک مطلب پیش نویس دکمه‌های «ذخیره» و «انتشار» وجود دارند. و در حالت عادی نیز مانند گذشته دکمه‌های «ذخیره» و «ذخیره و بازگشت»

ضمنا (در طول چند مدت گذشته) تغییرات جزئی زیر در قسمت مدیریت داده شده است:

  • فارسی سازی تمام اعدادی که باید فارسی باشند
  • لینک بهتر به نمایش و ویرایش مطالب در صفحه اصلی مرکز مدیریت و همچنین صفحه نظرات، طبقه بندی موضوعی و کلمات کلیدی
  • بهبود جعبه آخرین تغییرات: با زدن دکمه «خوانده شده» جعبه تا اعلام تغییرات بعدی مخفی خواهد شد.
  • ۹۱/۰۸/۲۴

نظرات  (۱۱)

  • مرتضی نظری
  • سلام،
    بعضی مواقع احساس میشه که ادم نیاز داره بعضی از لینک هارو نگه داشته باشه.به نظر من اگر امکان حذف دستی مطالب خوانده شده وجود داشته باشه بهتره(در حین حال حذفه کلی هم وجود داشته باشه)
  • محسن محمدی
  • خدا قوت، موفق باشید...
    خدا قوت...
  • حامد کرماشانی
  • دمتون گرم. من با این سیستم وبلاگ نویسی که همیشه پویا هست و هر روز بهبود پیدا میکنه خیلی حال میکنم. امیدوارم هر روز بهتر و بهینه تر بشه.
    سپاس از شما که این سیستم وبلاگدهی رو برای دوستان فراهم کردید.
    کاشکی بسته اختیاری هم تفکیک میشد تا هر کس بسته به نیازش خرید کنه
  • امیرحسین باباجهد انصاری
  • سلام
    خسته نباشین
    ایام محرم رو هم تسلیت می گم
    می خواستم چند تا مشکل رو بگم
    1-چرا گوگل وبلاگ ها با دامین blog.ir رو نمیشناسه(سرویس blogfa , pershianblog به خوبی وبلاگ رو به موتورهای جستجو معرفی می کنن.)
    2- چرا وقتی بازدیدکننده های سایتم برام نظر می ذارن ،ایمیل و سایت شون رو بقیه بازدیدکنندگان  نمی تونن ببینن؟(نظر عمومی نه اختصاصی !)
    3-مرکز مدیریت اجازه نمی ده خودمون با برنامه نویسی قالب وبلاگ رو تغییر بدیم حتی نمیذاره کدهای کمکی رو بهش اضافه کنیم.

    باز هم تشکر می کنم از زحماتتون.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    ۱) در مورد اطلاع به موتورهای جستجو اینکار انجام می‌شود، (به مطلب اطلاع آنی مطالب جدید به موتورهای جستجو مراجعه کنید).
    ۲) وب سایت نظر کنندگان برای همه قابل مشاهده است، در مورد ایمیل هم، هر کاربر هنگام نظر دادن می‌تواند مشخص کند که ایمیلش برای همه قابل نمایش باشد یا نه.
    ۳) تغییر قالب وبلاگ آزاد است، اما درج جاواسکریپت با بسته اختیاری ممکن است.
  • امیرحسین باباجهد انصاری
  • سلام
    ممنون از جواب سریع و خوبتون
    بله پیداش کردم برای مشاهده ورفتن به سایت نظردهندگان باید روی اون کُره زمین کلیک کنن و گرنه نام سایت رو تو  متن نظر نمیاره!
    خیلی ممنون به پست اطلاع آنی به موتور.... انشا الله هرچه زودتر سر میزنم.
    یا حسین...
  • محمد رعیت پیشه
  • با سلام
    وبلاگ من درباره برنامه نویسی است و در این رابطه نیاز به استفاده از افزونه ای مثل SyntaxHighlighter در وبلاگ خودم دارم که بتونم با استفاده از اون کدهای برنامه نویسی رو نمایش بدم.
    با توجه به اینکه جاوا در بسته شخصی غیر فعال است و من تنها به همین امکان نیاز دارم چگونه این مشکل رو برطرف کنم. آیا امکان فعال کردن فقط جاوا در وبلاگ وجود دارد؟
    با تشکر
    پاسخ:
    مطلبی در وبلاگ راهنمای بلاگ در این مورد وجود دارد:
    امکان درج شکلک وجود نداره؟
  • سید محمد حسین خادم الحسینی
  • به نظر من که اساسا تشکیل این وب سایت کار درستی بوده.
  • MOHAMMAD REZA GHOLIPOR
  • "یاعلی مدد"
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">