اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

امکان تغییر آدرس سایت

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳ ق.ظ

امکان تغییر آدرس سایت به بخش «مشخصات اولیه» اضافه است.

علت اصلی اضافه نشدن این امکان تاکنون، عواقب منفی تغییر آدرس سایت بوده است، که در همان صفحه نیز توضیح داده شده است:

دقت داشته باشید که تغییر آدرس سایت در حالت پیش‌فرض غیر فعال است و مخصوصا برای سایت‌هایی که مدتی از زمان ایجاد آن‌ها گذشته است، اصلا توصیه نمی‌شود.


در صورت تغییر آدرس سایت، url همه صفحات و همینطور آدرس درایو صندوق بیان تغییر خواهد کرد. به این ترتیب معمولا مشکلات زیر به وجود می‌آید:

  • رتبه شما در موتورهای جستجو به حالت اولیه باز می‌گردد.
  • پیوندهای به سایت شما در سایت‌های دیگر شکسته خواهد شد.
  • پیوندهای موجود از سایت شما در موتورهای جستجو شکسته خواهد شد.
  • آدرس فایل‌های صندوق بیان تغییر خواهد کرد. (البته این آدرس‌ها در داخل سایت به صورت خودکار بروز می‌شوند)
  • کسانی که مطالب شما را با RSS دنبال می‌کردند، با لینک‌های شکسته مواجه خواهند شد.

با این حال در صورتیکه بر تغییر آدرس سایت تأکید دارید، با درخواست شما، این امکان (در صفحه «مشخصات اولیه») قابل فعال سازی است. (طی یک یا دو روز بعد از ارسال درخواست)

  • ۹۱/۰۸/۲۲

نظرات  (۳۵)

  • مرتضی نظری
  • متشکر،خیلی خوشم میاد ازتون که همیشه به روز هستید!
    لصفا لیست وبلاگ های  که تو بیان ایجاد شده رو به ترتیب موضوع وبلاگ روی سایت اصلی بزارین
  • بنیامین دهقانیان
  • با عرض سلام و ادب

    ممنون که یک سرویس واقعی و کامل و جامع وبلاگ نویسی را ارائه می دهید.

    سرویس های دیگر چند سال نوری با شما فاصله دارند.
    احسنت
    ببخشید من به قسمت مشخصات اولیه رفتم ولی نتونستم چیزی پیدا کنم.
    میشه بیشتر راهنمایی کنید؟
    پاسخ:
    اگر دقت کنید، در جلوی آدرس سایت یک لینک «تغییر» وجود دارد.
    اما اینکه اجازه نمیدید هرکس هر ادرسی رو انتخاب کنه و باید در ازای اون پول بده کمی توی ذوق میزنه
    راستش اگه قرار باشه کسی حداقل 35 تومن پول بابت انتخاب یک نام بده خوب میره یه دامنه آی آر میخره

    سلام
    من درخواست تغییر دادم هنوز عملی نشده/با تشکر
  • علی محمدزاده
  • متشکر
    سلام من میخوام به زودی توی بیان فعالیتمو شروع کنم ولی الان نمیتونم ایمیلمو عوض کنم
    هر کاری میکنم به هر بخشی که سر میزنم ظاهرا این امکان وجود نداره که ایمیلمونو عوض کنیم..لطفا راهنماییم کنید.ممنون
    با سلام،
    ممنون از امکانات خوبتون. امکان تغییر آدرس پست الکترونیک وجود نداره؟ چون با ایمیل دانشگاه ثبت نام کردم، الان دامین های دانشگاه تغییر کرده، می گن تا سال دیگه، آدرس قدیمی نامعتبر میشه. در ضمن، خیلی از دانشگاه ها بعد از فارغ التحصیلی، حداکثر تا یک سال اکانت رو فعال نگه می دارن.
    با تشکر
    بهتر از بیان پیدا نمیشه واقعا

    با سلام

    ببخشید میخواستم بدونم میشه در وبلاگی دیگه با  آدرسی غیر از blog.ir

    مطالب و ... وبلاگمون نمایش داده بشه

    یعنی آپ کردن و ... از طریق این سایت باشه ولی مثلا در آدرس blogfa.com هم نمایش داده بشه

    یا اگه آدرسی وبلاگ  در سایت دیگرمان را بزنیم  اتوماتیک به وبلاگ در blog.ir

     ارجاع داده شود؟

  • دکترمحمد مهدی اسماعیل پور
  • سلام من بدلیل طولانی بودن عنوان وبلاگم ، نام آن را تغییر دادم و با اینکه بیشتر از 4 ماه از عمر وبلاگم نمی گذشت حتی تا بالاتر از 22 بازدید کننده در روز داشتم ولی حالا به صفر رسیده است لطفا بفرمایید چگونه مطالبم را به وبلاگ جدید منتقل کنم ؟
    پاسخ:
    سلام
    برای انتقال مطالب وبلاگ میتوانید از نرم افزار مهاجرت استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر به لینک ذیل مراجعه نمایید.
    مهاجرت
  • سجاد اکبری زاده
  • سلام
    من با یک نام کاربری دو سایت ساختم
    ولی یکیش رو به کار نبردم حالا میخوام همون یکی روکه کار نکردم آدرسشو تغییر بدم

    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به لینک ذیل مراجعه نمایید و در همان صفحه نام و آدرس وبلاگ خود را تغییر دهید:
    مشخصات اولیه برای ایجاد بلاگ جدید



  • محمد خاکساری
  • ممنون
  • محمدرضا محمودی
  • با سلام و خداقوت
  • علی آقازاده
  • من وقتی وارد وبلاگم میشم مینویسه که هنوز این سایت تایید نشده من باید چی کار کنم ؟
  • شیدا رخصتی عراقی
  • سلام .. من درخواست تغییر آدرس دادم . می خوام بدونم چه جوری میشه دامنه ir داشته باشم . ممنون .
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • کانون هنرمندانِ جوان
  • چجوری یه وبلاگو پاک کنیم؟
    پاسخ:
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
    من با وبلاگ های خارجی و ایرانی زیادی کار کردم.
    این سیستم بلاگینگ واقعا منو غافلگیر کرد.
    خدا قوت بده به شما
  • ریحانه رهبر
  • سلام
    من گزینه ی تغییر ادرس رو زدم ولی بعد چند روز باز هم همون آدرسم دیده میشد.چرا؟
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • ریحانه رهبر
  • سلام
    ممنونم از راهنماییتون ولی چیزی در باره ی تعویض نام بلاگ ننوشته بود
    ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
    امیدوارم این سرویس دهی هر روز ارتقا پیدا کنه و همیشه مخاطب خاص داشته باشه... تخصص گرایی ویژگی بود که باعث شد من به سرویس شمارو انتخاب کنم.
  • مدیر سایت
  • ممممممنون
  • واقعیت سوسک زده
  • سلام
    برای انتقال وبلاگ قبلیم از بلاگفا به بلاگ تمام مراحل مهاجرت و انجام میدم در مرحله آخر عملیات متوقف میشه و هیچ اتفاقی نمی افته !
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • واقعیت سوسک زده
  • طبق مراحل بلاگ پیش میرم اما باز هم انتقال صورت نمیگیره ...

    پاسخ:
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • سین سین قاف
  • من تا به حال سه بار امکان تغییر آدرس رو درخواست کردم، شاید هم بیشتر، اما هر وقت به این صفحه سر میزنم، مجددا امکان "درخواست دادن برای تغییر" برایم فعال است نه امکان تغییر، این امکان را غیر فعال کرده اید؟ چه باید انجام بدهم؟
    پاسخ:
    در این زمینه به وبلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • مهرداد احمدی
  • سلام
    از خدماتی که برای کاربران ارائه می دهید کمال سپاسگزاری را دارم. امکانات موجود شما واقعا مفید و کاربردی است
    تنضیمات دامنه کجاست ؟
    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به وبلاگ راهنما مراجعه نمایید.
  • رضا سرکار راه
  • سلام ما که تازه واردیم انشالله که خیره

  • عابد عابدی
  • خسته نباشید
    میخواستم آدرس وبلاگ رو عوض کنم سیستم میگه بسته اختیاری را فعال کنید برای آدرس khoda.blog.ir
    در بسته ی اختیاری قصد خرید چند مورد رو دارم
    کدام گزینه مربوط به خرید دامنه ی دلخواه است؟
    لطفا پاسخ بدهید
  • عابد عابدی
  • فعال کردن دامنه ی زیر پنج 5 کاراکتر چگونه امکان پذیر است؟
  • کیکاووس ضیغمی
  • با درود بر شما. من بسیار راضی هستم. امکانات خوبی دارید. متشکرم
  • عیسی تقی زاده
  • با سلام و خسته نباشید فراروان من چند تا سایت دارم که ایدی هاشون رو مجبور شدم با ایدیی ها متفاوت عضو بشم ایا امکان این است که همه سایت هایی ک دارم رو یه ایدی بیارم
    پاسخ:
    سلام
    به زودی این امکان فراهم میشود.

    آیا امکان تغییر ادرس سایت برای دومین بار وجود دارد؟


    پاسخ:
    بله.
    واقعا خیلی خوب بود این ویژگی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">