اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

امکان حذف سایت (بلاگ)

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۰۷ ب.ظ

امکان حذف بلاگ در صفحه «مشخصات اولیه» (منوی تنظیمات) اضافه شده است.

البته حذف بعد از ۴۸ ساعت از درخواست انجام می‌شود، و در این مدت قابل لغو است.

دقت کنید که تمامی محتویات و جزئیات یک سایت (حتی آدرس آن) قابل تغییر است، بنابراین در صورتیکه می‌خواهید سایت دیگری به جای این سایت ایجاد کنید، می‌توانید همین سایت را ویرایش کنید.

توجه داشته باشید که حذف یک سایت برگشت پذیر نیست. و در هنگام حذف سایت، تمامی محتویات آن شامل مطالب، نظرات و همینطور فایل‌های آپلود شده در درایو صندوق بیان این سایت، حذف خواهد شد. ضمنا بعد از حذف سایت، آدرس آن نیز آزاد می‌شود و هر فرد دیگری می‌تواند آن را به نام خود ثبت کند.

  • ۹۱/۰۸/۲۱

نظرات  (۱۲)

  • مرتضی نظری
  • به نظر من اگر تا چهل و هشت ساعت بعد از حذف هم امکان رستور وجود داشته باشه (میشه 96 ساعت پس از زدن دکمه حذف) بهتر میشه.یک تفاوت اساسی با سرویس های وبلاگ دهی دیگر...
    یعنی بعد از 96 ساعت اسم دامنه ازاد بشه و...
    پاسخ:
    به نظر این مورد پیچیدگی غیر ضروری ایجاد می‌کند.
  • خدا ❤ رسول ♥ ائمه ♥دنیا☢☠
  • سلام, اگر حذف کنیمش بعدا دیگه نمیشه یکی دیگه ساخت؟
    پاسخ:
    بله می توانید.
    تفاوت در جهت نواوری سودمند باید باشه نه صرفا برای متفاوت بودن!
    بعد از زدن دکمه حذف باید زیر دامنه بدون تاخیر حذف شود.
  • سید جلیل میرحسینی
  • ممنونم از ارائه کاربریتون.
    اتفاقا این مورد خیلی عالیه
    من یه وب داشتم که ناگهانی از روی عصبانیت حذفش کردم و همیشه هم متاسف هستم
    این نکته باعث برتری بیان نسبت به بقیه وب مستر ها میتوند باشد
    سلام
    چطور میشه وبلاگ حذف کرد؟
    هر کاری کردم نتونستم پیدا کنم

  • مونا چهارمحالی زاده
  • سلام ... یه چیز بلاگ خیلی عجیبه ! اینکه آدمو پابند خودش میکنه ... من تا حالا توی سرویس دهنده های زیادی ثبت نام کردم ولی بعد از مدت کوتاهی وبلاگم رو حذف کردم و به یه سرویس دهنده دیگه رجوع کردم ... ولی اینجا هیچ کمبودی حس نمیشه که آدم بخواد وبلاگش رو حذف کنه ... همه چیز انقدر خوب و منظم و تمیز طراحی شده که آدم با آرامش فعالیت میکنه .. حتی از وردپرس هم خیلی خیلی بهتره ... و یکی از مهمترین و بهترین امتیازات بلاگ همین عدم وجود تبلیغات هست .. که رایگان هم هست .. و این یعنی همه چیز از نظر من ^_^  وجود تبلیغات تصویری باعث بدمنظر شدن ظاهر وبلاگ میشه .. خصوصا" برای وبلاگهایی که تجاری نیستند .
    به جرأت میتونم بگم که بلاگ بی نظیرترین سرویس دهنده ای هست که تا الان راه اندازی شده .. و کاملا" میشه حس کرد که اعضاء این گروه حرفه ای انسانهای بسیار خوش سلیقه ، خوش فکر و دقیق و منظمی هستند که چنین سرویس عالی همرا با قالبهای شیک رو در اختیار کاربرانشون قرار میدند . عذر میخوام پرحرفی کردم ... با آرزوی تندرستی و موفقیت روزافزون برای مدیریت محترم و تمامی دست اندرکاران blog.ir "بلاگ"
  • مهدی شفایی راد
  • ممنون..!
    واقعا بلاگ ی چیز دیگس!
  • عباس رزم آور
  • سلام
    چگونه می توانم آدرس ایمیل خود را عوض کنم؟
  • ابراهیم شفیعی
  • سلام دوستان عزیز
    بسیار متشکرم
  • محمدرضا مهدیه
  • سلام

    بد نیس امکانی به صورت "وبلاگ فعلا در حال بروز رسانی است لطفا بعدا مراجعه کنید" یا چیزی مثه این هم بود تا یه وقتی که داریم بروز رسانی انجام میدیدم یا قالب رو دست کاری میکنیم یا هرچیزی ... بشه وبلاگ رو روی حالت فعلا در حال بروز رسانی است قرار بدیم.

    قابلیتی که به خودیه خود توی جوملا هست
    یا با یه افزونه به وردپرس اضافه میشه.

    موفق باشید
    یاعلی
  • مجید رشیدزاده
  • خدا قوت......!!!!
    امیدوارم همیشه موفق باشید 
    واقعا بلاگ بیان  ی چیز دیگس...
    یاحق.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">