اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

اضافه شدن دعوتنامه

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ب.ظ

با توجه به درخواست‌های کاربران، تعدادی دعوتنامه به «نمایه» اعضای فعال بیان اضافه شد. از این پس نیز به تمامی کاربرانی که دو هفته از عضویت آن‌ها گذشته باشد، ۵ دعوتنامه اضافه خواهد شد.

  • ۹۱/۰۸/۲۰

نظرات  (۷۵)

باور کنید این رو از ته دل میگم: در مقایسه با سرویس های دیگری که به ارائه وبلاگ به کاربران در حال فعالیت هستن، این سیستم بسیار قدرتمند تر، راحت تر و زیباتر هست.
من که خیلی دوستش دارم.

سلام

انصافا سیستم بسیار خوبی دارید

ممنون بابت این همه فعالیت و کمک به اعضا

  • مرتضی نظری
  • میشه یک لطفی کنید برای کاربرای قدیمی تر هم حداقل 2 تا دعوت نامه بفرستید؟ چون من دوستام خیلی نیاز مند بهش هستن...
    پاسخ:
    به زودی فرایند افزایش دعوتنامه تغییر خواهد کرد.
  • هـ. جعفری نوده
  • بسمه تعالی
    خیلی خوشحالم که به این سرویس کوچ کردم. خیلی عالیست. موفق باشید
    امیدوارم برای ماه محرم یک قالب پرمحتوا طراحی بشه.
  • مرتضی نظری
  • اتفاقا همین گونه نیز میباشد.احتمال میدهم که اکثر کسایی که من بهشون دعوت نامه فرستادم دارن از بلاگ استفاده میکنند.

    سلام

    امکانات بسیار عالی داره بلاگ فقط هم نباید به این ها اکتفا کند وقابلیت هایش را زیاد کند مثلا سیستم پیامکی که میشه مطلب گذاشت عالیه باید اگر بشه ارتقاعش بدید به تماس گرفتن وخواندن مطلب عالی تر هم میشه با این نرم افزای که اومده که شما می خونی وتایپ می کنه می توانید همچین کاری کنید.یه نظر بود یاعلی

  • فرامرز کشوری
  • با سلام
    فقط آرزوی توفیق دارم واستون
    خیلـــــــــــــــِِی لذت می برم از بیان، مرسی از بیان  :)
  • محمد محسنی
  • من الان یکی از دوستانم علاقه مند هستش به سرویس بلاگ بیاد! این دعوتنامه ها رو واضح تر توضیح میدید؟ یعنی من میتونم براش دعوتنامه بدم بدون نوبت بیاد؟
    پاسخ:
    بله
  • ارشیا آقایی
  • خیلی خوبه ممنون
  • مهدی جمشیدی
  • سلام. من 10 سال که کاربر سرویس های بلاگ دهی هستم. اما این سیستم و پلتفرمی که بیان طراحی کرده واقعا بی نظیره، رابط کاربری قدرتمند. سبک بودن برنامه. و طراحی جذاب و بی نظیرش.
    از همین جا از همه دست اندر کاران این سرویس سپاس گذاری می کنم.
  • سید صالح پورمند
  • سلام همیشه یه کاری شروعش شاید سخت باشه وارتقاء دادنش هم همینطور و حرف تازه وکار جدید واقعی ارائه کردن اما یه سوال شاید من گشتم پیدا نکردم چرا صفحه ای وجود ندارد که وبلاگ های ثبت شده در بیان رو ببینیم و یا اینکه مثل سرویس های دیگه برروز رسانی میشن توسط کاربران دیگه دیده بشن کار جدید تو اینو قضیه با سلیقه خوب شما خیلی می توان انجام داد که به پر بازدید شدن وبلاگ های بیانی بیانجامد
    پاسخ:
    قسمت آخرین وبلاگ‌های بروز شده به زودی اضافه خواهد شد.
  • مهرداد سیف زاده
  • با سلام
    همیشه دنبال یه سیستم وبلاگ خوب بودم تا کارها و پژوهشهای خودمو به اشتراک بزارم.
    بلاگ بیان ارزشش خیلی بیشتر از این هاست.
    همچنین پیشنهاد میدم یه سیستمی طراحی کنید تا دوستانی مثل من که از طریق دعوتنامه اومدن مبلغی رو به دلخواه به عنوان هدیه تقدیم کنن.
    موفق باشید.
    خدا قوت دوستان ...
    واقعا برنامه نویسی قوی در کنار پشتیبانی قوی ...عالیه
  • محمد نوروزی
  • سلام 
    ممنون از خدمات ارزنده شما.
    وب سایت بنده که در واقع ایده و مبنای اولیه اش به خاطر امکانات خوب و سهولت استفاده و قیمت مناسب بلاگ بود. در هفته پژوهش دانشگاه امام صادق علیه السلام به عنوان بهترین وب سایت علمی انتخاب شد که جا دارد در مرحله اول از مسئولین بلاگ تشکر کنم و در مرحله دوم از دکتر بنی اسد که این وب سایت را به بنده معرفی کردند. با تشکر
  • رضا ارکانی
  • محیط بسیار کارآ و زیبا
  • محمد علیزاده
  • سلام
    کارتون خیلی عالی
    فقط ساختن هدر برای سایت خیلی دشوار اگه ساده ترش کنیید ممنون میشییم
  • علیرضا خوش منظر
  • سلام 
    انصافا بهترین سرویس ارائه وبلاگ توی ایران یا شاید جهان هستید !!! چون سرور های خارجی رو هم رفتم امتحان کردم ! 
    فقط یه چیزی !
    آقا من چجوری میتونم یکی رو دعوت کنم اینجا !؟؟؟؟
    لطفا یکی بهم بگه !
    منتظرم
    یاعلی

  • محمد علیزاده
  • یکی از دعوت نامه ها رو واسش میل میکنی بعد اونی که واسش ایمیل کردی باید کدی که تو دعوت نامه ای که واسش فرستادی تو بلاگ وارد کنه.
    التماس دعا
  • رضا محمودی
  • سلام
    خداقوت
    ممنون از سیستم زیباتون
    من ک خیلی خوشم اومد
    من ا... توفیق
  • سیده مطهره فیاضی
  • کاش قسمت به روز شده ها رو هم اضافه کنید
  • محمدحسین زارعی
  • به نظر سرویس خوبی میاد
    دوست دارم ازش استفاده کنم!

    سلام 

    اول میخوام تشکر کنم ازتون که سیستمی به این خوبی راه اندازی کردین

    دوم یه انتقاد داشتم:
    ببینید اینکه سطح دسترسی رو تو بسته اختیاری قرار دادین 

    برای نویسنده هایی مثل من که فقط برای تفریح مینویسند و نه برای در آوردن هزینه و تجازت خوب نیست به خصوص که این امکان رو هم نمیشه عوض کرد یعنی از کسی سلب کرد
    اگه بشه میخواستم یه کاری کنید که لاقل فقط این گزینه از بسته اختیاری خارج بشه


    در آخر بازم تشکر میکنم ازین سرویس بلاگ دهیتون...حرف نداره!
    پاسخ:
    با سلام، این امکان (تعیین سطوح دسترسی) معمولا برای کاربرانی که به صورت حرفه‌ای وبلاگنویسی می‌کنند، نیاز است.
  • وحید سعدی
  • در کسب و کارهای نوآورانه و مبتنی بر فناوری رضایتمندی مشتری یک اصل انکارناپذیر برای ایجاد مزیت رقابتی نسبت به کسب و کارهای مشابه است. اینکه مدیران بیان بازگشت هزینه پرداختی مشتری را تا یک ماه تضمین نموده اند نیز خود نکته ای بر باور اینکه نوآوری ما رضایتمندی مشتری را بی شک به همراه خواهد داشت.
    اصلی که امروزه در اکثر بنگاه های دولتی و خصوصی بیشتر به یک شعار تا عمل تبدیل شده است.

    به امید بلوغ کسب و کارتان 
    سلام!انصافا خیلی خوبه.واقعا خیلی خوشحال شدم که با این سرویس آشنا شدم.امیدوارم هر روز بهتر از قبل بشید!
  • حامد مولایی
  • دوست دارم
  • علی قدسی
  • سلام بابا ای ول
  • علی قدسی
  • سلام میشه آدرس وبلاگهای دوستان در بیان را من ببینم؟
    چرا قربان راهنمائی نمیکنید؟
    پاسخ:
    در آینده این امکان اضافه خواهد شد.
  • بهرام واحدی
  • عـــــــــــــــــالی ...
  • علی سلیمانی
  • سلام ایشالا سرویسی باشید که کاربرانش درجهت اعتلای پرچم حق وحقیقت در جهان فعالیت کنند...
    ممنونم
    سلام
    ببخشید برا بنده یه دعوت نامه اومده بود ولی متأسفانه بنده به جای وارد کردن کد دعوتنامه در قسمت دعوتنامه(پروفایل قبلیم) یه کاربری جدید ایجاد کردم
    لطفا راهنمایی کنید که چه طور اصلاح کنم
    تشکر
  • سجاد نوبختی
  • سلام پس چرا من هیچی دعوتنامه نمی گیرم
    سلام تشکر قدردان خدمات سرویس دهی خوب سایت هستم
  • یاسر موحدی
  • خیلی خوب و عالی هستش. ممنونم.
  • عرفان نحریر
  • سلام

    سپاس از بلاگ!

    خواستم بدونم منظورتون از تعییت سطوح دسترسی چیه؟( بالا نوشته شده) و این امکان توی کدام قسمت مدیریت بلاگ است؟

    من دو روز هست بلاگم را ساختم اما ایمیلی مبنی بر تایید یا عدم تایید نام وبلاگم نیامده، تکلیف چیه؟

    ممنون از زحماتتون

    یا حق

  • محمد نظیف کار
  • باید بگم از همه سرویس ها رد کردید.
    فقط می خواستم بپرسم امکان تمدید کاربری هست؟یعنی میشه بای همیشه این وبلاگ رو داشته باشیم؟

    باتشکر از شما
    خدا خیرتون بده سیستم عالیی درست کردین!
    شاید بهترین کوچ زندگیم باشه!
    امیدوارم بتونم مخاطبانم رو پیدا کنم!
    تو وبلاگ قبلی تازه داشتم پا میگرفتم!
  • مریم اسماعیلی
  • بسیار سایت سرویس خوبیست. انشالله که بتوانیم بهترین استفاده را کنیم.
    یاعلی
  • محمد رسول قاسمی
  • سلام
    من  از این همه لطفا شما موندم واقعا دستتون درد نکنه شاهکاری هست این سرویس شما امیدوارم که با گذاشتن مطالب مفید و انتشار نام بیان بتوانم کمی از زحمات شما را جبران کنم.
    یاعلی
    سلام
    من یه دعوت نامه ی جدید از بلاگ دریافت کردم و اونو توی قسمت نمایه وارد کردم حالا چی میشه
    من میخاستم وبلاگ جدید درست کنم .
    مرسی
    سلام اگه به وبلاگتون قسمت موزیک هم اضافه میشد دیگه نهایت عالی بودش.
    سلام
    لطفا برای من هم دعوتنامه ارسال بفرمائید .
    ممنون

    سلام و خدا قوت

    بیش از دو هفته از ثبت وبم میگذره اما دعوتنامه ای نیومده برام

    در ضمن تو انتخاب نشان هم مشکل دارم میشه کمکم کنید؟

  • پیام خانی
  • سلام
    واقعا دستتون درد نکنه خیلی طراحی زیباوامکانات خوبی داره وکار باهاش راحته.ممنون
  • سهیل طاهری
  • خوبه
  • امید شعبانی
  • خداییش سیستم بلاگ دهی این جا خیلی پیشرفته تر ، زیباتر و در دسترس تره !
    خسته نباشید جدا.
    فقط ای کاش این محدودیت ها رو کمتر می کردید
  • دختر همسایه
  • خیلی سیستم وبلاگ دهیتون خوبه.
    قبلا با بلاگفا کار میکردم ولی الان میخوام با شما کار کنم.
    واقعا خوبه.
    سلام
    ممنون از طراحان و پشتیبانان بیان.
    خدا قوت...
    انصافا که حرف نداره کارتون... :)

  • بهنام اشرفی
  • سلام
    خیلی ممنون از شما
    میشه اهنگ گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • عسل شهیدی
  • سلام ببخشید چرا من نتونستم از دعوت نامه استفاده کنم شماره موبایل دادم ولی ارسال نشد؟
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • علی معینی
  • واقعا نسبت به بلاگفا عالی تره!
    دست شما درد نکنه.
  • محمدرضا زارعی
  • با سلام دعوتنامه هاتون کی افزایش پیدا میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمدحسین فولادیان
  • ممنونم
  • علیرضا فخرعالمی
  • با سلام واقعا وبلاگ خیلی عالیه
    چگونه میتوان کسی در وبلاگمان عضو شود
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • علی احمدی
  • سلام.
    ایول دعوتنامه هم بزارید برای من تا همکلاسی های سابق ام رو تشویق به وبلاگ نویسی کنم.
  • محمد خالداری
  • باسلام واحترام
    خیلی عالیه
  • یا لثارات الحسین
  • سلام
    بی نظیر اید.
    خداقوت
  • مهدی قریب چوبری
  • سلام اززحمات شماسپاسگزارم
  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام
    "بیان" شایستگی آن را دارد که به جایگاه بالاتر هم ارتقاء پیداکند. امیدوارم درسال جدید
    با ایده های جدید کاربران خود را خوشحال تر کند. محبوبیت خانواده "بیان" مرهون تلاش مدیران نو پرداز وخلاق آن می باشد.  موفق باشید.    
  • عبدالوارث ملازهی
  • در یک کلمه عالی است البته اگه فقط روی سئوی سایت کاربشه تا تو جستجوی موتورهای جستجو مطالبش بالا بیاد عالی میشه
    من این امکانرو ندارمچرا؟؟؟!!!
    رفتم تو نمایه و دعوتنامه و نوشت شما این امکان رو ندارید سایتم هم قدیمی نیست دیروز ساختم

    سایت خوبی دارید با امکانات بسیار و امنیت باور نکردنی واقعاً ایول 😊
    پاسخ:
    دعوتنامه ها پس از حدود دو هفته به شما اضافه خواهد شد.
  • عبدالله حسینی
  • لطفا مقایسه ای بین سرویسهایی که در ایران خدمات وبلاگ میدن رو با آمار انجام دهید و با این سرویس یعنی بیان مقایسه کنید امیدوارم مفید باشد
    ممنون
  • جواد وارسته
  •  من با سرویس دهنده های وبلاگ نویسی بیشتری کار کردم ولی این سرویس از همه بهتر و قوی تر
  • محمد علی فتحی
  • چوخ عالی
  • امیر حسینی
  • سلام اگه یه دامنه شخصی اجازه داشتیم رایگان متصل کنیم خیلی خوب بود
  • آقا نورالدین
  • سلام

    آقاجون هرچند هفت خان که نه هفتاد خان رستم رو گذشتیم تا تونستیم یه وبلاگ از شما بگیریم

    ولی ...

    دمتون گرم
  • مریم منصوری
  • خیلی عالیه واقعا مرسی
  • برهان الدین دست افکن
  • سلام 
    ازهمه دست اندرکاران بلاگ ممنون واسه ارایه سرویس به این خوبی
    تشششششششششششششششششششششششکر

    سلام من علیرضاشمس هستم

    خدایی من توی همه ی وبلاگها عضوع

    بودم ولب قالب های درست حسابی نداشت

    تا این که یکی ازدوستام ای سیستم وبلاگ دهی رو به من معرفی کرد.

     

    واقعا ممنون ازین وبلاگ حرفی شما

  • خانم روحانی 1393
  • ممنون از لطفتون
  • سعید مشایخی
  • سلام واقعا کارتون عالیه مرسی بابت این همه خدمات
  • امیر نظامی خواه
  • با سلام
    ارسال دعتنامه تو کدوم قسمت کنترل پنل هست من نمیتونم اخه پیدا کنم
    پاسخ:
    سلام
    ثبت نام آزاد شده است و دیگر نیازى به دعوتنامه نیست.
  • حسین آذرکشت
  • چرا گیر من نیومده
  • مهسا فرمنش
  • جواب کجا ببینم

     

    سلام به همگی.
    من تازه وبلاگ درست کردم.
  • اکبر فخری
  • سلام
     از بیان و مدیریت ارجمندآن صمیمانه سپاسگزارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">