اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

پس از بروزرسانی انجام شده در یک شنبه هفته جاری، دو اختلال در عملکرد بلاگ بیان ایجاد شده بود که با گزارش کاربران، برطرف گردید.

یکی از کار افتادن امکان انتشار مطلب در آینده بود که برطرف گردید.

مورد دیگر، از کار افتادن نمایش آمار بازدید کنندگان بود. این اختلال صرفا در نمایش صحیح آمار بازه زمانی یکشنبه تا سه شنبه رخ داده است و خوشبختانه آمار به طور کامل ثبت و ذخیره شده بود که با رفع مشکل نمایش آمار، این ایراد نیز مرتفع گردید.

  • ۹۹/۱۰/۳۰

نظرات  (۳)

  • فرزاد ‎‎‎‎
  • دمتون گرم

  • نویسنده آشنا
  • سلام

    لطفا دو مشکل زیر رو هم برطرف کنید:

    1. بعد از قرار دادن کد های embed شده و جاوا اسکریپت در ویرایشگر ساده، به صورت اتوماتیک به ویرایشگر ckeditor تغییر پیدا نکنه، اگر من قصد ویرایش پست رو داشته باشم، بعد از اینکه پست حاوی جاوا اسکریپت رو باز میکنم به جای ویرایشگر ساده انتخابی خودم با ویرایشگر ckeditor مواجه میشم، این خیلی ازار دهنده هست!

    2.لطفا کاری کنید که ادرس پست های حذف شده قابل استفاده باشه، به فرض مثال ، من پست های 1 تا 50 وبلاگم رو حذف میکنم، ولی دیگه دسترسی به ادرس های post/1 الی 50 مقدور نیست، کاری کنید که بشه بازم از این ادرس ها استفاده کرد تا مجبور نباشیم اگر پست 2503 خودمون رو منتشر کردیم،بجای اینکه ادرس کوتاه پست post/2503 باشه، از ادرس پست های حذف شده استفاده کنیم.

     

    در آخر

    از همه اعضای تیم بیان بخاطر زحمت های که میکشن صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم.🌹

    پاسخ:
    سلام
    مورد شماره دو مد نظر شما  امکان پذیر است.
    در صفحه انتشار، فهرست مطالب، بالای جدول مطالب گزینه باز آرایی شماره مطالب وجود دارد.
  • یوشا آل ایوب
  • زنده بـــــــــــاد فن بیان!  /(ᵔᵕᵔ)\

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">