اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

ویرایش نظر و اطلاع از پاسخ

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۱۹ ب.ظ

با بروز رسانی امروز، دو امکان جدید برای بهبود ارتباط بین کاربران blog.ir اضافه شده است:

  • کاربران عضو می‌توانند در قسمت جدید «نظرات ارسالی» (در منوی «ارتباط») نظرات ارسال شده خود را مشاهده و تا ۲ ساعت پس از ارسال، ویرایش نمایند.
  • در همین صفحه امکان نمایش آخرین پاسخ‌های مدیران دیگر وبلاگ‌ها به نظرات شما وجود دارد. و در صورتیکه از آخرین مشاهده این قسمت پاسخ جدیدی به نظرات شما ارسال شده باشد، در بالای مرکز مدیریت این مورد اطلاع داده می‌شود.
  • در بخش نظرات ارسالی می توانید از اینکه پیام شما خوانده شده است یا نه نیز مطلع شوید.
نکته مهم: منظور از نظرات ارسالی، نظرات ارسالی هر کاربر است. لذا در وبلاگ هایی که بیش از یک نویسنده دارند، هر کاربر تنها نظرات ارسالی خود را مشاهده خواهد کرد. نظرات ارسالی شامل نظراتی که به صورت ناشناس ارسال شده اند نیز می شود.

 

  • ۹۶/۰۶/۲۴

نظرات  (۱۲۸)

 سوالم اینه که چرا بعضی نظراتی که پاسخ داده شده رو در همین پنل کاربری خودم میتونم بخونم و بعضی ها رو لینک کردین به وبلاگ فرد مورد نظر؟ 
آیا بهتر نبود همه رو بتونیم توی پنل خودمون بخونیم؟ این شکلی آمار بازدید ها واقعی تر میشد. ترافیک دوستان هم کمتر مصرف میشد. 

دو مورد دیگه هم اینکه
یک- چرا هر نظری که جایی میفرستیم برا خودمونم میاد؟ خب اینکه لزومی نداره داره؟ بخصوص نمایشش اون بالا که مینویسید "Nپاسخ جدید" بعد اون عدد رو چطور صفر کنیم؟ شاید بهتر باشه که فقط در صورتی که تایید شدن یا بهشون پاسخ داده شد برامون پیغام بیاد. نه برای همه نظرات. 
دوم هم اینکه چطور اون شمارنده بالا رو صفر کنیم؟ :)
و نهایت اینکه کامنت های خصوصی هم برامون ارسال میشه؟!
پاسخ:
محل منطقی نمایش نظرات ارسال شده برای یک وبلاگ، همان وبلاگ مقصد است، به خصوص که افرادی دیگری هم ممکن است در بحث شرکت کرده باشند و ارتباطات عموما دو طرفه نیست بلکه چند طرفه است.
تنها موارد استثنا، یکی پاسخ به پیام های خصوصی است و دیگری پاسخ هایی است که قبلا منتشر شده اند اما مطلب مربوطه اکنون از حالت انتشار به حالت پیش نویس تغییر داده شده است.این پاسخ ها نیز در پنل شما نمایش داده می شوند.

با ٣ ثانیه باز بودن بخش نظرات جدید یا پاسخ های جدید، وضعیت آنها به خوانده شده تغییر می کند و شمارنده صفر می شود.

مابقی سوال شما مفهوم نبود.
  • آرین ابراهیم پور
  • خیلی عالیه. فقط امکانش هست نظرات ارسالی رو بشه حذف کرد؟
    پاسخ:
    نظرات ثبت شده تا قبل از خوانده شدن قابل حذف هستند.
  • پوریا آریافر
  • درود
    بسیار امکان فوق العاده ای رو قرار دادید
    اگر میسر است امکان قرار دادن کدهای زیر در قالب‌ها رو فراهم کنید چرا که در اکثر قالب‌ها و حتی در قالب های خوده بیان اجرا نمیشن
    (*post_image action="thumb"*)
    استفاده از کدهای thumb, view, preview, download در عکس‌ها قطعا کمک بزرگی به سرورها و ترافیک کلی بیان میکنه و همینطور به نت کاربر
    پاسخ:
    مشکلی در این زمینه وجود داشت که چند هفته پیش برطرف شده است.
    عالیه
    ممنون از خدمات خوبتون
    تنها سرویسی هستید که از تمامی خدماتش راضی هستم
    :)
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • من میخوام نظرات ارسالی ام رو حذف کنم
    نمی خوام بعضی ها رو بببنم
    لطفا امکان حذف کردنشون رو ایجاد کنید
    پاسخ:
    یعنی برای شما نمایش داده نشود ولی دریافت کننده آن را داشته باشد؟
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • بله
    من می خوام بعضی ها فقط برای خودم حذف کنم
    بسیار عالی است ، و اتفاقا میخواستم پیشنهاد بدم این بحث رو ، که بله بیان خودش این کار رو انجام شد ، 
    اما 
    ای کاش امکان RSS کامنت ها هم فعال می کردید 
    پاسخ:
    با تمام مزیت هایش، RSS متاسفانه تقریبا در وب جدید رو به زوال است.
    آهان.
    بله متوجه شدم. :))
    خب با این حساب انتقادم رو پس میگیرم. خیلی هم خوب و عالیه.
    تشکر. واقعاً امکان خوبیه.
    پاسخ:
    :)
  • پیمان محسنی کیاسری
  • عالی دوستان ممنون :)
    حقیقتش چند وقت پیش می‌خواستم چالشی رو تو وبلا‌گ‌های بیان راه بندازنم به اسم
    # بیان بهتر می‌شد اگه:
    تا کاربرها بتونن بیشنهادات خودشون رو توی این عنوان بگن برای بهتر شدن بیان، اما با توجه به این که وبلاگ من مخاطب زیادی نداره و اکثراً خاموش و بی‌نظر می‌خوننش (و شک دارم که وبلاگ داشته باشن اصلاً!) بی‌خیال این کار شدم

    مهم‌ترین پیشنهادی که خودم تو ذهنم داشتم دقیقاً همین پیشنهاد بود! باور کردنش برام سخته که دقیقاُ به همون شکلی که تو ذهنم بود پیاده‌سازی شده و بسیار ممنونم که اجرا شد.
    حالا که دیدم چقدر در این مورد با هم هم‌نظریم گفتم که بقیه پیشنهادها رو همین‌جا بگم‌ :)

    بیان جای بهتری می‌شد اگه: قالب صفحهٔ اصلی و پنل بیان یک قالب mobile friendly بود و خوب شما که از کد نویسان بیان هستید مطمئان نیازی به توضیح ندارین که چرا این کار، کار مهمی هست :)

    بیان جای بهتری می‌شد اگه: امکان دیدن پیش‌نمایش قالب (مانند سرویس رزبلاگ) بود. تا برای امتحان کردن یک قالب مجبور نباشیم یک وبلاگ ثانویه بسازیم و اون جا امتحان کنیم.

    بیان جای بهتری می‌شد اگه: امکان ساخت بیش از دو وبلاگ وجود داشت. محدود کردن به دو عدد خیلی کم هست. شاید چهار عدد بهتری بود.

    فعلاً همین سه تا رو گفتم.

    باز هم بسیار سپاس بابت سرویس فوق‌العادتون. خسته نباشید.

    پاسخ:
    ممنون
    بله، اولویت جدی بیان باید موبایل سازگارتر شدن باشد.

    ویرایش: در مورد پیشنهاد دوم، این امکان وجود دارد. شما می‌توانید قالب شخصی ایجاد کنید، و وبلاگ خود را با آن ببینید.
    مرسی واقعا جای همچین چیزی خالی بود
    سلام علیکم
    خیلی عالی
    ان شاالله همه وبلاگهای بیان با این روش بازدیدشون ارتقا پیدا می کنه.
    بیان یه دونه ای
     ✅ هر روز بهتر از دیروز ... سلام ...تشکر ... و خداقوت...یاحق
    سلام
    اول از همه اینکه ممنون که به فکرید و ارتقا میدید و ماهارو بیشتر جذب نوشتن میکنید 
    اما چندتا نکته هست:
    با این امکان جدید که بفهمیم چه کسی کامنت مارو پاسخ داده بسیار موافقم و دیگه نیازی نیست دنبال جوابامون بریم، اما با امکان جدید که کل نظرات ارسالی ما از ابتدای وبلاگ نویسی اومده توو پنل مدیریتمون اصلا موافق نیستم چون حس میکنم نه نیازی به افزودن این امکان جدیدوجود داره و نه حتی خیلی از دوستان موافق این باشن، حداقل خودم با دیدن اینهمه کامنت توو وبلاگم که از ابتدای وب نویسیم برای بقیه ارسال کردم نه حس خوبی بهم داد نه موافقم و فقط حس میکنم یک چیز زائده چون هرکس خودش میدونه چی کجا گذاشته و چه لزومی داره همشو ماهام داشته باشیم هرکدومو میخواستیم خودمون جواب خودمونو کامنت خودمونو یه جا برای خودمون ثبتش میکردیم الان واقعا لزومی داره از ابتدای وبلاگ نویسی هرجا کامنت گذاشتیم برامون اومده؟ فایده این امکان جدید چیه؟ ممنون میشک پاسخ بدید.اگر بگید خب امکان ویرایش ایجاد شده خب پس چرا از ابتدای وبلاگمون کامنتا برگشته؟
    سوال بعدیم اینه اینکه نوشتید کامنت ارسالیتون خونده شده رو میتونید بفهمید چجوری میتونیم بفهمیم؟
    ضمنا کاش یه گزینه ای هم کنار کامنت ها بود تا میشد برای حذف تعداد زیادی از کامنت ها همه رو‌ مارک میکردی بعد حذف کلی نه اینکه دونه دونه بشینی همه رو حذف کنی.
    من با امکان ویرایش‌هم موافق نیستم چون اینجوری خیلی راحت آدما نظرات واقعیشونوکه ممکنه دفعه اول گذاشتن به هردلیلی ویرایش کنن!
    پاسخ:
    سلام
    اولویت ما برای بلاگ بیان، حفظ اصالت وبلاگی در عین افزودن امکانات اجتماعی است.
    لطمه نخوردن به فضای وبلاگ محور خط قرمز امکانات جدید است.
    با این توضیح لطفا پیشنهاد مشخص خودتون رو چه برای نکته اول این نظر و نظرتون درباره اطلاع از خوانده شدن اعلام کنید.
    • در بخش نظرات ارسالی می توانید از اینکه پیام شما خوانده شده است یا نه نیز مطلع شوید.
    چگونه؟؟؟
    پاسخ:
    این امکان قرار بود هفته آینده رونمایی شود و به اشتباه اطلاع رسانی آن زودتر انجام شده است!

    به روز رسانی: اضافه شد. دایره نارنجی گوشه سمت راست بالا، به معنی خوانده نشدن است. خاکستری شدن دایره به معنی خوانده شدن است.
    سوال دیگه ای هم دارم
    آیا این امکان وجود داره که بتونیم کامنت های ارسالی رو برای جایی هم که ارسال کردیم حذف کنیم؟!

    پاسخ:
    همانطور که در دیگر نظرات پاسخ داده شده، تنها در صورت دیده نشدن توسط مدیر سایت، تا ۲ ساعت نظرات ارسال شده قابل حذف می‌باشد.
    سلام خوبه اما چرا وقتی نوشته مثلا 13 پاسخ جدید 
    وقتی آنها را می بینیم اخطار مربوطه حذف نمیشه؟؟ و همچنان نوشته 13 پاسخ جدید
    پاسخ:
    مشکل کوچکی در این قسمت وجود داشت که برطرف شد.
    خیلی ممنون:) خیلی خیلی ممنون :)
    در ضمن من فکر میکنم اینم که بفهمیم کامنتی که گذاشتیم خونده شده یا نه روابط رو بدتر کنه، یه مثال ساده میزنم، مثلا بلاگری در سفره کامنتاشم خونده اما نمیخواد الان جواب بده یا به هردلیلی نمیخواد جواب بده و بعد از مدتی پاسخ میده اما فرد کامنت گذارنده که میدونه این دو هفته قبل خونده کامنتشو اما پاسخی نگرفته میتونه خوشایند نباشه و منجر به سوتفاهمات وبلاگی بشه که الی ماشالله در بین بلاگران زیاده.
  • هولدن کالفیلد
  • بنده هر چقدر این بخش نظرات ارسالی رو باز میگذارم شمارنده صفر نمیشه و "3پاسخ جدید" رو نشونم میده.
    مرورگر فایرفاکس استفاده میکنم.
    پاسخ:
    مشکل کوچکی در این قسمت وجود داشت که برطرف شد.
    نظر من حذف نظرات ارسالی ست، چون لزومی به وجودش نیست چون هرکسی میدونه چی کجا‌گذاشته و الان خودم به شخصه فقط با یک حجم چهارصد پونصدصفحه ای از کامنت ها مواجهم که فقط حس بی نظمی و شلوغی در وبلاگم دارم، اگر هدف شما اضافه کردن امکانی برای ویرایش نظراته گرچه من با ویرایش هم موافق نیستم و با حذف کلی نظر بیشتر از ویرایش موافقم ، میشه به جای نمایش دادن کل نظرات گزینه ای اضافه بشه که تا همون دو ساعت اول کامنت هایی که ارسال کردیم نمایش داده بشه و بعد از دوساعت به شکل خودکار حذف بشه اینجوری هم امکان ویرایشی که شما مدنظرته ( و من مخالفم) فراهم میشه همم کامنت های ارسالی باقی نمیمونه و نیست، ضمن اینکه کامنت هایی هم که از ابتدا گذاشتیم رو حذف کنید و فقط به فرض از فردا این امکان ایجاد بشه و تا دوساعت ببینیم چی فرستادیم اگر ویرایشی هست انجام بشه بعدش حذف بشه.
    بیشتر از امکان ویرایش‌من موافق امکان حذف کامنتم، چون خیلی وقت ها ممکنه آدم اشتباه کامنتی رو بذاره و بخواد سریع حذف کنه، حداقل در کنار ویرایش میشه این گزینه امکان حذف تا دو ساعتم باشه.
    این پیشنهادم برای نظرات ارسالی.
  • Fatemeh シ‌‌‌‌‌
  • واقعا توسعه دهنده‌های بیان بعد از این همه مدت خسته نباشند
    اون موقع که همه از بلاگفا میومدن بیان، همه حرفتون این بود که بلاگفا اپدیت نمیشه، حالا که این همه کاربر دارن از اینجا استفاده می‌کنن، دیگه اصلا هیچ توجهی نمی‌کنین.
    و انگار نه انگار که این سرویس نیاز به اپدیت‌های مستمر داره…
    پیشنهادم برای اینکه افراد بفهمن کامنتشون خونده شده یا نه هم میشه این اختیار رو به خود بلاگر و صاحب یک وبلاگ داد و همون طور که مثلا من بلاگر مختارم که گزینه ی اینکه برام ناشناس کامنت بذارن یا نه، خصوصی کامنت بذارن یا نه رو انتخاب کنم گزینه ای هم باشه که خودم تیک بزنم میخوام بقیه بفهمن کامنتایی که برام گذاشتن رو‌خوندم یا نه.!
  • هولدن کالفیلد
  • و البته الان با کروم هم تست کردم همینه، فقط برای من این مشکل هست یا این مشکل واقعا وجود داره؟ و چطور ممکنه که برطرف بشه؟
    پاسخ:
    فردا این مساله به اطلاع تیم فنی خواهد رسید.
    به روز رسانی: مشکل کوچکی در این قسمت وجود داشت که برطرف شد.
    سلام خیلی عالیه این امکان دستتون درد نکنه :) 
    به امید روز های بهتر :) 
    ممنون از تموم زحماتی که دارین میکشین:) واقعا سرویس بیان فوق العاده است.
    یه سوال هست نمیدونستم کجا بپرسم همینجا میپرسم اونم اینکه سرویس «هد» چه موقع برای عموم راه اندازی میشه؟ 
  • حضرت کازیمو
  • این تلاش‌ها برای اضافه کردن امکانات جدید، بیش از هر چیزی برای من خبر از مرگ وبلاگ‌نویسی می‌دهد. گرچه من با این امکانات جدید مخالفم اما تشکر می‌کنم از شما که با تنفس مصنوعی، عمر این بیمار رو به موت را اندکی افزایش می‌دهید...
    پاسخ:
    تحلیل دیگری هم وجود دارد که وبلاگ نویسی دوران اوج دوباره ای را تجربه خواهد کرد. شواهد متعددی برای درستی این تحلیل وجود دارد.
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام
    خدا قوت
    امکانات جدیدتون عالیه
    سلام ممنون بابت امکانات جدید
    یه سوال داشتم اون دایره زرد رنگ بالای عکس کاربران نشانه چی چیزی هست؟
    پاسخ:
    دایره نارنجی گوشه سمت راست بالا، به معنی خوانده نشدن است. خاکستری شدن دایره به معنی خوانده شدن است.
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    بسیار عالی 
    دایره زرد رنگ در قسمت نظرات ارسالی میباشد
    دایره زردی که روی برخی از کامنت های ارسالی وجود داره نشونه چی هست؟
    دو مورد دیگه که به چشمم اومد:

    1- اینکه چرا بخش نظرات ارسالی و پاسخ ها رو از هم جدا نمیکنین؟ منظورم اینه که این شکلی باشه که بخش نظرات از بخش پاسخ های جدید در گوشه بالای پنل کاربری از هم جدا باشند. طوری که اگر خواستیم پاسخ های جدید رو ببینیم روش به صورت جدا کلیک کنیم. و اگر خواستیم نظرات جدید خودمون رو هم ببینیم باز بتونیم به صورت مجزا روی اون کلیک کنیم. 
    .
    2- در بخش تنظیم مرکز مدیریت و جعبه های موجود در صفحه مدیریت میشه جعبه پاسخ های جدید رو هم ایجاد کرد. طوری که جعبه پاسخ های موجود رو هم در صفحه مدیریت داشته باشیم؟

    پاسخ:
    هر دو پیشنهاد شما بررسی خواهد شد.
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • اول تشکر میکنم و دوم مشکلم همون مشکلی هست که هولدن گفت.
    پاسخ:
    مشکل الان باید برطرف شده باشه.
    ممنون ! بسیار عالی ! خیلی منتظر این بخش بودم.... :)
    خیلی دست مریزاد خیلی :)
    خیلی خوبه تشکر
    1 - چرا نباید بشه جواب پاسخ ها رو توی همون قسمت و بدون مراجعه به بلاگ مورد نظر داد ؟ (البته مقداری پیچیده میشه)

    2- قبل از ورود به صفحه مدیریت بلاگ ، یعنی همون Blog.ir ، فکر میکنم CSS صفحه بهم ریخته چون نوشته ها خیلی به هم نزدیک شدن و چسبیدن به بالای صفحه
    پاسخ:
    ۱) بله پیچیده می شود. یکی از اهداف ضمنی این قسمت حفظ هویت وبلاگ هاست. این مورد را نیز باید در نظر داشت.

    ۲) با تشکر، این مورد هم اکنون برطرف شده است.
    سلام و تشکر از خدمات خوب بیان
    چند نکته هست که خدمت شما عرض می کنم

    1- وقتی پاسخ جدید را می بینیم، همچنان در قسمت نوار بالای وبلاگ پاسخ جدید برداشته نمی شود و باقی می ماند.

    2- قبلا وقتی نظر تأیید نشده در لیست بود، در نوار بالای وبلاگ اطلاع رسانی اش باقی می ماند، در صورتی که الان بعد از قابلیت جدید این امکان از دست رفته.

    3- وقتی بنده دو وبلاگ دارم، و مثلا با یک آدرسم کامنت میگذارم،  جواب در هر دو وبلاگم اطلاع رسانی می شود که این درست نیست. من اگر آدرس یک وبلاگم را گذاشتم، باید در بخش مدیریت همان وبلاگی که آدرسم را گذاشتم از پاسخ نظرم مطلع شوم نه در هردو وبلاگ.

    4- در بخش پیام های ارسالی، الان در هردو وبلاگم، پیام های ارسالی هردو را می بینم، در صورتی که این ها هم باید تفکیک شوند و من در هر وبلاگ پیام هایی را که با آدرس وبلاگ هایم به صورت مجزا ارسال کردم را جداگانه در هرکدام ببینم، نه این که مال هردو وبلاگ در هر دو موجود باشند.

    این تفکیک در بخش نظرات دریافتی وجود دارد. من در هروبلاگ می توانم نظراتی که اختصاصی برای همان وبلاگ ارسال شده را ببینم و درستش هم همین هست و این موضوع و تفکیک باید در مورد پیام های ارسالی هم لحاظ شوند.

    5- یک پیشنهاد هم داشتم، کاش یک اپلیکیشن موبایلی برای مدیریت بهتر وبلاگ طراحی کنید، اگر این کار انجام شود، خیلی عالیست و اقبال به بیان بیش از گذشته هم خواهد شد.

    با تشکر از خدمات خوب شما
    من هیچ وقت محیط وبلاگ بیان را با تمامی شبکه های اجتماعی موجود عوض نمی کنم. قابل مقایسه نیست، نه محیطش، نه مخاطبان و نه هیچ چیزش

    موفق باشید و سربلند
    پاسخ:
    ۱) این مشکل برطرف شده است.

    ۲) در صورتیکه پاسخ جدیدی نباشد، تعداد نظرات تأیید نشده نشان داده می‌شود. با حل مورد اول، این مورد نیز عملا حل شده است.

    ۳) نظرات شما مستقل از وبلاگی است که در حال مدیریت آن هستید.

    ۴) همان مورد سوم است. دقت نمایید که همانطور که نظرات دریافتی در هر وبلاگ متفاوت است. نظرات ارسالی نیز به ازای کاربر متفاوت است. یعنی نویسندگان مختلف تنها نظرات ارسالی خود را می‌بینند.

    ۵) تشکر از پیشنهاد شما :)
  • پوریا یارمحمدی
  • ممنون 
    ببخشید قالب یادتون رفته؟
  • علی بنی اسدی
  • خسته نباشید واقعا. امکاناتتون روز به روز داره بهتر میشه و میتونم با اطمینان بگم شما جزو معدود سرویس های بلاگی هستید که این همه امکانات عالی داره. با آرزوی موفقیت روز افزون.
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • ببین بیان عزیز
    حرف من اینه که شاید من دلم نخواد تمام پیام های ارسالی ام رو ببینم
    برای همین ازت درخواست می کنم که کاری کنی که من بتونم فقط برای خودم (( نه برای کسی که پیام رو براش ارسال کردم )) بعضی از پیام ها رو حذف کنم
    یعنی یک دکمه ی حذف کردن بذار تا بتونم بعضی از پیام های ارسالی ام رو فقط برای خودم حذف کنم
    خواهش می کنم به نظرم توجه کنید
    منظورم از مورد 3و 4 این بود که تفکیک پیام های ارسالی باید مبتنی بر آدرس وبلاگ باشد، نه کاربر.
    اما الان مبتنی هست بر کاربر، نه آدرس ها.

    مثلا وقتی بنده یک آدرسم رو برای یک وبلاگ میگذارم، باید بتوانم پیام ارسالی ام را در بخش مدیریت وبلاگ همان آدرس ببینم. نه هردو.


    پاسخ:
    این پیشنهاد که در عین مبتنی بودن بر کاربر، بر اساس وبلاگ درج شده نیز قابل فیلتر باشد بررسی می شود.
  • Mohsen Farajollahi シ
  • آپدیت بسیار جالبی هست خیلی ممنون
    +میدونم امکانش خیلی کم هست ولی میشه یک چیزی مثل نام کاربری برای اعضا بیان تعریف کرد تا مثلا وقتی من تو نظرات مینویسم @آقاگل آقاگل هم از این نظر با خبر بشن؟ یک چیزی مثل شبکه ها اجتماعی البته به همین هم راضی هستیم به خدا!!!!
    ممنون از خدمات ارزنده ای که در حق ما کردید :)
  • ابراهیم طالبی دارابی
  • سلام به بیان
    بسیار ممنونم. با این گونه اقدامات خوب و مدرن تان، به استمرار کار  در بیان تشویق می شویم.
    در صحنه بودن مدیران به ما کاربران بیان، انرژی مضاعف می دهد.
    عالی ست کارتان.
    سلام خسته نباشید شما که این همه افراد متخصص در زیمنه کدنویسی دارید چرا به قالب های وبلاگ هاتون اهمیت نمی دید و دیگه قالبی اضافه نمی کنید؟
    خییییییلی خوبع دم شما گرم:)
    احسنتم
  • سینا شهبازی
  • با سلام.
    یه سؤال کمی نامرتبط. چجوری می‌تونم RSS وبلاگم رو با فرمت XML ذخیره کنم؟
    اول تشکر می‌کنم ازتون. این امکان رو دوست داشتم. چون همه‌مون حتما تجربه کردیم که بخاطر شلوغیِ این دوره‌زمونه، گاها - و برای من اکثراً - یادمون میره که کجا کامنت گذاشتیم و یا چی کامنت گذاشتیم. و حتی برای من پیش اومده که نظر خصوصی‌ای دریافت کردم ولی یادم نمی‌اومد که قبل از اون چه نظر خصوصی‌ای فرستاده بودم! پس این نمایش نظرات ارسالی، بسیار جالب توجه هست. و حتی اینکه تمامی کامنت‌های ارسالی از اولین روز ساخت وبلاگ تا به امروز، نمایش داده میشن هم نکته‌ی منفی‌ای نداره. بر فرض صدهزار عدد هم باشه، باز سنگینی‌ای بر دوش شخص نداره! صدالبته اینکه برخی از بلاگرها رفتارهای وسواس‌گونه‌ای دارن و کامنت‌ها رو حذف می‌کنن و تعدد کامنت آزارشون میده، مشکلِ شخصی‌شونه! - معلومه از اینکه متوجه شدم کامنت‌هام حذف میشه توسط چندنفر از عزیزان‌، ناراحتم؟ :)))  - 

    با امکان ویرایشِ و حتی حذف کامنت ارسال‌شده مخالفم. مطمئناً نویسنده‌های اکثر وبلاگ‌ها، اونقدری دارای قوه‌ی اراده هستن که از نگارش کامنتشون اطمینان کافی داشته باشن. و این قابلیت ویرایش و حذف، موجب ایجاد شباهت شدید بین وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی میشه، که شخصاً نمی‌پسندم. اما اگه بشه محدودیتی برای ویرایش‌های جزئی، مثل نکات نگارشی و املایی در نظر گرفت، امکان مناسبی به‌نظرم میاد. 

    و اما اینکه خوانده‌شدن یا نشدن کامنت هم برای ارسال‌کننده نمایش داده میشه، به‌نظرم باید شخصی‌سازی و اختیاری بشه. قاعدتاً اینکه کامنت‌دهنده‌ها از اینکه مثلا بنده کامنتشون رو خوندم و یا نه، مطلع بشن یک‌جورهایی نقض حریم خصوصی من و تعرض به اعمال من هست. به‌طوریکه اشخاص متوجه‌ی اعمال و حرکات من در چگونگی فرایند خواندن و تاییدکردن کامنت میشن و این رو نمی‌تونم توجیه کنم. دومین دلیل هم، شباهت پیدا کردنِ سیستمِ کامنت‌دهیِ وبلاگ‌ها به پیامرسان‌هایی چون تلگرام هست که خب پسندیده نیست و مطمئناً حفظ اصالت وبلاگ برای شما هم بسیار مهم بوده و هست. 

    باز هم متشکرم از زحماتتون... 
    پاسخ:
    ما هم به این نتیجه رسیدیم که اطلاع ازخوانده شدن یک نظر، ممکن است به حریم خصوصی وبلاگ نویس لطمه بزند. لذا در ویرایش بعدی این ویژگی یا حذف و یا اختیاری خواهد شد.

    در مورد ویرایش و حذف، اصل وجود آن به نظر مفید است، اما بر اساس بازخوردهای دریافتی، بازه زمانی ٢ ساعت را می شود محدود تر کرد.
    امکان بسیار خوب و کارآمدی است.خداقوت
  • آرزوهای نجیب (:
  • من که ازتون راضیم، ان شالله خدا هم راضی باشه (:


  • פـریـر بانو
  • خب دوستان نظرات متنوعی دادن و اونچه که باید گفته می شد گفتن :)

    پس من فقط تشکر می کنم ازتون بابت این امکان جدید. خیلی خوبه و دوستش داریم. ممنون و خداقوت ^_^
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • برای ویرایش کامنت و جلوگیری از سو استفاده بهتره وقتی کابری به کامنت پاسخ داد دیگه نظر قابل ویرایش نباشه...

    لطفا اپلیکیشن موبایلی مدیریت طراحی کنید

    بتونیم اخرین ورودها به پنل مدیریت با ای پی و مکان ببینیم برای افزایش امنیت


    باتشکر
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • لطفا امکان پاسخ به نظرات خصوصی کاربران بیان رو هم فراهم کنید

    همچنین قسمتی برای نوشتن"منابع مطالب" در قسمت ارسال مطلب اضافه کنید البته در اصل با نوشتن منبع پایین پست فرقی نداره ولی باعث با اهمیت تر نشان دادن موضوع کپی رایت در وبلاگ نویسی میشود

    باتشکر
    پاسخ:
    پاسخ به نظرات خصوصی در فهرست امکانات آتی قرار دارد.
  • هولدن کالفیلد
  • من هم از این امکان جدید بسیار راضی هستم و واقعا کاربردی هست!
    ایرادهاش رو به مرور زمان میشه گرفت و اون رو اصلاح کرد!
    من البته شدیدا منتظر قابلیت بلاک کامنت و فیلتر محتوا هستم! اونجا کلی حرف میتونم برنم! :دی
    پاسخ:
    فیلتر نظرات بر اساس کلمات انتخابی کاربر در دستور کار قرار ندارد.
    این امکان خیلی عالیه
    واقعا دست شما درد نکنه و خدا قوت میگم

    بیان عزیز اولویت بعدی ان شاالله سعی کنید این باشه:
    ۱. ساخت اپلیکیشن بیان برای وبلاگ نویس های عزیزی که با موبایل کار میکنن
    ۲. واکنشگرا کردن پنل مدیریت
    ۳. راه اندازی هد عزیز
    ۴. ازاد کردن بخش تبلیغات

    من حقیر هم خیلی دوست دارم با شرکت بزرگ بیان همکاری کنم! :)
    پاسخ:
    لطف دارید.
    نسخه سازگار با موبایل مرکز مدیریت از اولویت های اصلی ما است.
    این اپدیت واقعا خوبه.واقعا کاربردی هست.
    ولی مشکلی که وجود داره ، اینه که مثلا تو پنل من نوشته n پاسخ جدید ، باید چند بار صفحاتی که به کامنت من جواب داده شده رو باز کنم تا شمارنده صفر بشه.
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • عالیه اما اگه امکان چت گردن با کاربرهارومیذاشتید عالی ترمیشد
  • مهندس علی کوهی
  • باسلام و خسته نباشید.
    خیلی عالیه واقعا از این که به راحتی کاربران اهمیت میدهید متشکرم.
    به امید بیشرفت های بیشتر.
    باتشکر 
    عرض سلام و وقت بخیر؛ و ممنون از سرویس قدرتمند بلاگ.
    دو مورد مد نظرم بود که خدمتتان عرض کنم:

    اگر ملاحظات دیگری در این حوزه نداشته‌باشید، ممنون می‌شوم اگر امکان پاسخ‌دادن به کامنت‌ها مانند سایر وبلاگ‌ها وجود داشته‌باشد (بازدیدکنندگان (و نه فقط مدیر وبلاگ) بتوانند به کامنت‌ها پاسخ دهند و خصوصاً امکان پاسخ‌دادن به پاسخِ مدیر باشد.
  • بهارنارنج :)
  • خیلی هم عالی..
    خداقوت:)
  • علیـ‌ تَرین
  • خیلی ممنون از زحماتتون! ولی بنظر من حداقل دو مشکل اساسی وجود داره!
    اولا. بنظر میرسه با این آپدیت ها و خصوصا آپدیت بعدی (بلاک کردن و...) هویت وبلاگنویسی زیر سوال میره و میشه توی عنوان بیان ویرایش کنید "شبکه اجتماعی بیان". در حقیقت، تنها تفاوت بیان با یه شبکه‌ی اجتماعی، کاربرانشه! البته فکر کنم واسه زدن این حرفها دیره و آب از سر گذشته!

    دوما. حس نمیکنید اینکه میشه دید کامنتمون خونده شده یا نه، عملا حریم شخصی کاربر وبلاگ‌نویس رو زیر سوال میبره؟ واتساپ یا تلگرام که نیست! به دلایل خیلی زیادی این امکان واقعا بیش از اندازه است و جدی‌ترین مشکل آپدیت های جدید همینه!

    به هر حال! این شوکی که که وارد کردید جای تقدیر داره، اینکه فهمیدیم بیان به حال خودش رها نشده هم خوشحالمون کرد. کاش فکری هم برای حرفه‌ای تر شدن فضای بلاگستان میکردید یا حداقل وبلاگ‌های تبلیغاتی و به‌دردنخور (که هیچ جای دنیا از دامنه‌ی وبلاگ برای ساختن‌شون استفاده نمیشه) رو از بیان پاک میکردید. کمی فضا شبیه به زمانی بشه که اینجا دعوتنامه‌ای بود، بد نیست :)
    پاسخ:
    دغدغه های خوب شما در پاسخ های قبلی ما به سایر کاربران جواب داده شده است. 
    کاش قسمت ویرایشو بردارید چون امکان سوء استفاده هست..


    خیلی هم عالیه ممنون:)
    دمتون گرم و خدا قوت!

    درسته که با امکان دنبال کردن وبلاگ‌ها و اطلاع از پاسخ کامنت‌ها وقتمون و هزینه‌مون کمتر تلف میشه و دیگه نیازی نیست هی بری چک کنی ببینی آیا فلانی پست جدید نوشته، آیا کامنتتو جواب داده و چی گفته؛ ولی هنوزم معتقدم همه‌ی ذوق وبلاگ خوندن و کامنت گذاشتن به این بود که هی بری سراغ اون پستی که براش کامنت گذاشتی که ببینی طرف کامنتتو تایید کرده؟ جوابتو داده؟ پست جدید گذاشته؟

    ولی بیشتر از اینکه بابت مطلع شدن از پاسخ نظراتم خوشحال باشم، از این بابت خوشحالم و ممنونم و خیلی خیلی ممنونم که نظرات خودم رو که برای دیگران گذاشتم هم می‌تونم داشته باشم و مرور کنم و از خوندنشون لذت ببرم حتی! :)
    پاسخ:
    بیان چون ببندد ز حکمت دری
    به ناچار روش های ذوق کردن جدید و ساده تری را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد!
    :)
    خیلی خوبه این اپشن
    اینجوری راحت به کامنتایی که گذاشتم و پاسخ داده شده دسترسی پیدا میکنم
    عالیه
    ممنون از زحماتتون
    حداقل اونچه از دیروز تا حالا نسبت به نظرات دوستان خودم توو وب هاشون خوندم مخالف نظرات ارسالی بودن هستن کاش یه رای گیری‌و‌نظر سنجی حداقل بذارید بعد بر اساس اون تصمیم بگیرید این قابلیت ایجاد بشه یا نه، به فرض بنده هیچ کامنتی رو نگه نمیدارم اما شاید دلم نمیخواست اینو دوستانم بدونن که خداروشکر الان فهمیدنو حتی در همین نظراتم هست که باعث ایجاد ناراحتی شده و میشه. همین روند رو ادامه بدید کلا ناراحتی های بیشتری رخ میده چون ما توو پنل مدیریتمون قبل این احساس امنیت و شخصی بودن میکردیم اما الان به شخصه حس میکنم هرکاری میکنم زیر ذره بینم و هیچ حریم خصوصی ای وجود نداره، من دوست دارم کامنتامو حذف کنم اما کسی نفهمه من دوست دارم کامنت کسیو بخونم اما کسی نفهمه خوندم و به فرض حوصله جواب دادن نداشتم اما حالا همه میفهمن، همه میفهمن من به فرض خوندم و جواب ندادم، من خوندم و به دلایلی حذف کردم.
    شاید نظر شخص من برای شما مهم نباشه اما اگر منم عضوی از این جامعه وبلاگی هستم باید بگم با این اقدامات الان اصلا حس نمیکنم که دیگه وبلاگم متعلق به خودمه و یا باید هیچ جا کامنت نذارمو تماس با منم ببندم تا حریم خصوصیم حفظ بشه و کسی نفهمه من در وب خودم چه میکنم یا باید برم یک سرویس وبلاگدهی دیگه که قطعا یکی از این دو کار رو خواهم کرد اگر این روند ادامه پیدا کنه ،چون پنل مدیریت یه چیز شخصیه اما حالا نیست و انگار یه دوربین کار گذاشتید که همه بفهمن دارید چیکار میکنید،و خب جز افزایش ناراحتی ها و دلخوری ها که الانم پیش اومده من فکر نمیکنم فایده دیگه ای داشته باشه.
    به نوبه خودم تقاضا میکنم نظرات ارسالی رو بردارید یا حداقل نظرسنجی بذارید. واقعا وجودنظرات ارسالی یعنی چی؟ خب‌من‌میدونم کجا کامنت گذاشتم، حذف و ویرایشم یعنی چی؟ آدم کامنت گذاشته دیگه ویرایش چه معنا داره؟ 
    من از بلاگفا هیچ دل خوشی ندارم و یادشم میفتم اعصابم خورد میشه اما حداقل این بود که ساده بود، لطفا بذارید بیان هم سادگیه وبلاگامونو از بین نبره.
    پاسخ:
    همانطور که گفته شد، اطلاع از خوانده شدن در ویرایش بعدی بخش نظرات ارسالی حذف یا اختیاری خواهد شد.

    امکان حذف پیام های ارسالی (عدم مشاهده پیام توسط پیام دهنده) هم در فهرست اقدام قرار گرفته است.

    اما دلایل شما برای وجود نداشتن بخش نظرات ارسالی موجه به نظر نمی رسد.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • با عرض سلام و خداقوت
    مثل همیشه کارتون عالی بود. 
    الان دیگه عالی شد
    دمتون گرم : )
    سلام
    عالیه واقعا ... خسته نباشید 
    فقط سوالم اینه که امکان بلاک کردن از کی فعال میشه!؟
  • شهاب الدین ..
  • سلام
    خسته نباشید و خدا قوت عرض میکنم خدمتتون. 
    بابت امکان جدید هم ممنون، هرچند برای شخص من اولویتی نداشت. 
    چیزی که در حال حاضر خیلی بهش احتیاج دارم تغییر قالب صفحه مدریت به یه قالب رسپانسیو هست.
    در حال حاضر کار تو صفحه مدیریت با گوشی خیلی سخته و بازنگری تو این مورد خیلی نیازه. 
    ممنون، موفق باشید 
    عالیه واقعا ... خسته نباشید
    سلام
    عااااااالی
    دستتون درد نکنه
    سلام خوبه ولی بعداز اینکه دیده شد از بالای بخش مدیریت پاک نمیشه چی کارکنیم پاک شه واونجا نمونه؟؟؟
    پاسخ:
    هم اکنون مشکلی در این قسمت وجود ندارد، با کلیک روی لینک «پاسخ جدید» در بالای مرکز مدیریت و مشاهده این صفحه، این لینک مخفی خواهد شد.
    نقلی نیست. جز تشکر.
    یک سری به این ایمیل ها هم بزنید خدا رو خوش میاد!
    ممنون.
    عالیه. دستتون درد نکنه.
    واقعاهمچین اتفاقی لازم بود.سپاس/
    سلام 
     ممنون از تغییراتی که اِعمال فرمودید.

    با نظرات ارسالی موافقم. کار خوبی است.
    بنظرم مهلت دوساعته برای ویراش نظرات ارسالی کافیست.
    امکان حذف نظرات ارسالی از ضروریات این قسمت است لطفاً به هر قیمتی آن را ایجاد کنید، 
    اطلاع از خوانده شدن یا خوانده نشدن نظر برای کامنت گذار را اصلاً مناسب نمی دانم. این کار موجب ذهنیت افراد نسبت به هم و نیز موجب کدورت یا سوء تفاهم طرفین می شود.
    تشکر مجدد از شما
  • هولدن کالفیلد
  • بسیار حیف شد، به هر حال بر اساس گفته های خودتون موضوع بلاک کامنت طی این هفته باید فعال بشه دیگه قاعدتا! در اون مورد بیشتر میتونم صحبت کنم به هر حال!
  • سعید فعله گری
  • سلام . 
    من دوست داشتم که امکان پاسخ دادن به نظرات یکدیگر به صورت مستقیم در وبلاگ وجود داشت.نه فقط در پنل . بلکه در همان قسمت نظرات وبلاگ.
    مثل یک گفتگو .
    مثل قالب های وردپرس که امکان پاسخ دادن به نظرات یکدیگر به صورت مستقیم در همان قسمت  نظرات وجود دارد.
    اگر امکانش هست این ویژگی را نیز اضافه نمایید.
    عالیه دمتون گرم :) خدا خیرتون بده
    عاالیه واقعا.اینجوری تو وقت ادم خیلی صرفه جویی میشه.ممنون از بیان{گل}
    کارتون درسته
  • سید رمضان حسینی
  • نظر خاصی ندارم چون کامنت بازی در جایی ندارم که ببینم چه شکلی میشه :-)
    ولی نظرات وبلاگ‌نویسایی که می‌شناختم واقعا برام جالب بود. در واقع با تقریب خوبی دغدغه‌هاشون قابل پیش‌بینی بود. لذت بردیم! :-)
    سلام،
    با اینکه روزانه با نظرات کاربران در ارتباط هستم. ولی این امکان جدید هیچ به دردم نخورد.
    کاش امکان ارسال پاسخ برای یک نظر از طرف دیگر کاربران رو اضافه می کردین.
  • هانیه شالباف
  • سلام :)
    اتفاق جالب اینه که هفته‌ی پیش داشتم به همین بخش فکر می‌کردم و حالا دیدم که راه افتاده :))

    خیلی خوبه؛ مخصوصن از جهت صرفه‌جویی توی زمان. 
    اما بخش خونده‌شدن پیام خوب نیست؛ چون همیشه فرصت و شرایط پاسخ دادن به کامنت‌ها فراهم نیست و یه‌جورایی شکستن حریم بلاگرها محسوب می‌شه. اتفاقات پنل مدیریت، قاعدتن شخصیه و این‌کار اصلن جالب نیست. 

    ضمن این‌که ای کاش به‌جای این‌که این قابلیت‌ها، بیان رو شبیه کنه به شبکه‌های اجتماعی، کمی روی ظاهر وبلاگ‌ها و قالب‌ها، هم‌چنین قابلیت‌های کابردی‌تر کار بشه.

    ممنونم از لطف همگی شما. بیان قطعن توی سیتم‌های وبلاگ‌نویسی، بهترینه. 
  • علی حسین زاده
  • سلام. یک پیشنهاد داشتم: لطفا در وبلاگ مجل ورود نظر جدید را درست زیر مطلب قرار دهید. الان محل ورود نظر جدید زیر سایر نظرات قرار دارد و برای همین برای دسترسی به آن باید کل صفحه را به پایین مرور کرد.
    پاسخ:
    این کار توسط مدیر وبلاگ با تغییر قالب امکان پذیر است.
    سلام خسته نباشید 
    به نظرم این امکانی که گذاشتید خیلی خوبه فقط دو ایراد داره 
    ۱) اون دایره ی زردی که نشان دهنده ی اینه که کامنت ارسالی توسط نویسنده وبلاگ
    خونده شده یا نه برداشته بشه 
    ۲) اگر نظرارسالی توسط نویسنده وبلاگ حذف بشه ارسال کننده متوجه میشه و
    به نظرم برداشته بشه این امکان بهتره
    و اما یک پیشنهادی که داشتم
    یک سری از وبلاگ های تبلیغاتی هستند که دائما کامنت میگذارن و تبلیغ میکنن
    اگر بشه این امکان بلاک کردن یک سری از دنبال کننده ها فعال بشه خیلی خوب میشه
    بازهم تشکر و خسته نباشید :)
  • امین فاطمی نیا
  • سلام یک پیشنهاد هم من دارم
    این که وقتی وارد صفحه یه پست میشیم قسمت نظرات پنهان باشه و وقتی روی قسمت نظرات کلیک میشه این قسمت نمایش داده بشه...
    البته من خودم دارم روش کار می کنم ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدم...
  • حسین تهرانی
  • سلام
    از زحمتتون سپاسگذارم
    اما زیاد کاربرد زیادی نداره،شاید برای بنده
    اگر امکان نظر و پاسخ به سایر نطرات رو رو فراهم کنید و ارسال نظر ر دقیقا زیر پست بیارید خیلی عالی تر میشه
    چون مثلا مطلبی که هزار نظر داره کاربر باید هزار نظر رو اسکرول کنه تا به اخر صفحه برسه و کمی آزار دهنده هست
    همچنین لطفا امکانات نظر سنجی،اضافه کردن پست و مطلب به ستون ها،چت کردن،حتی انجمن که خیلی عالی میشه و... رو اضافه کنید،همینطور لطفا قالبای با امکانات بهتر مثل لوگوهای شبکه اجتماعی به خصوص تلگرام رو در صورت امکان قرار بدید
    ممنون از زحمات ارزشمندتون
    سلام 
    با تشکر از خدمات بیان ولی ای کاش ای کاش و ای کاش برای کاربران گزینه اختیار میذاشتین نه اجبار برای همه مواردی که جدیدا وارد پنل مدیریتی 
    وبلاگ های ما  شده !
    تو قسمت تنظیمات مون اون تیک های ارسالی دریافتی وجود داشت بهتر بود تا اینکه همه جبرا باید از این خدمات اجباری استفاده میکردن !!
    جبر آدم رو فراری میده !! حتی اگر ظاهرا حرفای مخالفین این طرح برای شما و دوستان شما  توجیه پذیر نباشه ولی به مخالفین هم حق بدین‌ و برای نظرات همه کاربران احترام قائل بشین بدک نیست یعنی اینکه واقعا در جهت بهتر شدن اوضاع موجود هم باشین.
    و کاش بعد از دو ساعت کامنتهای که من نوعی  ارسال کردم خود بخود حذف بشه نه اینکه  وبلاگم ، پر ازضایعات  کامنت بشه !!
    و ای کاش پیام های خصوصی که حریم خصوصی ما کاربرانه تو این داستان نبود !!!
    کاش به حریم خصوصی همدیگه احترام بذاریم ! 
    ویرایش هم که بماند رو اعصابه :|

    در کل ممنونم که انتقاد پذیر خواهین بود و در جهت رفع این مشکلات قدم های مثبت ایشالا برمیدارین.

    پاسخ:
    ای کاش نظرات و پاسخ های قبلی رو با دقت بیشتری می خوندید ...
    عالیه انشالله امکانات جدیدتری از بیان ببینیم
    خیلی ممنون
    کاش امکان حذف هم برای کامنت گذار بود
  • فرهاد حسن پور
  • بنظرم بهتر بود اطلاع از پاسخ به نظرات برای مخاطبین وبلاگ بود حتی کسانی که در بیان وبلاگ ندارند و اطلاع رسانی هم از طریق ایمیل بود.
    پیش به سوی وردپرسی شدن ولی از نوع ایرانیش! :)
  • مهدی نیک بخت
  • قطعا بهرین هستید
    سلام
    لطفا یکاری کنید ک نظرمونو.خودمون نبینیم،فقط موقعی بهش پاسخ میدن،متوجه بشیم

    یااا اگه اینجوری نمیشه
    حداقل یکاری کنید بتونیم. کامنتمونو پاک کنیم،.نه اینکه کامنتمون برا طرف مقابل پاک.بشه ها،بلکه کامنتمون ازتوی پنل خودمون پاک شه

    لطفااا انجام بدید اینو ممنون
    سلام و خدا قوت
    در این روزگار افول وبلاگ نویسی ، اضافه شدن امکانات به بیان ، هرچند روند کندی داره  اما جای امیدواری هست .

    تشکر از شما به خاطر زحماتتون
    +++
    نظرات رو بعد از کامنت خودم دیشب خوندم :)
    امیدوارم وعده هاتون  مثل این نماینده های مجلس نباشه و زود عملی بشه :)
    ممنونم :)

    سلام
    ممنون یکی از بهترین سرویس های وبلاگ دهی بودین که دیدم

    مشکل بزرگ بیان با وبلاگ های اسپم هست که رنک بیان رو پایین میاره
    در ضمن ریسپانسو کردن پنل مدیریت مثل وردپرس اگه از تغییرات بعدی باشه خیلی خوبید :)))))))
    خیلیم خوب ممنون 
  • آرگام شکیبا
  • سلام میخواستم که بتونم بیشتر از 2 وبلاگ بسازم(حداقل4عدد)، حدود یک سال و نیم پیگیری کردم و ایمیل و نظر میفرستادم، ممنون میشم این امکان رو فعال کنید برام.
  • آقای سر به هوا ...
  • برای من یکی خیلی کاربردی و مفید بود ..
    ممنون از تیم مدیریت و پشتیبانی بیان ..
    تشکر از زحمات شما واقعا آدم متفاوت بودن رو حس میکنه.
    تا حالا به اپلیکیشین بیان روی اندروید و آی او اس فکر کردین؟

  • حاجی لند | HajiLand
  • سلام 

    بعد از یه قرن یه چیزی اضافه کردید که اصلا درستم کار نمیکنه  یه چیزی تغییر دادید که شکلش عوض شه 

    برای طرف پیام فرستادم خونده پاسخ داده ولی اون دایره نارجی هست و میگه خونده نشده یا اصلا داریره ای نیست و نوشته خونده نشده 

    جستجوگرم کع مشکل داره هر چی سرچ میکنن کاربرا نمیاره میگه یافت نشد...


    بالاخره بیانم ضعف و نقاط قوت خودشو داره ولی به عنوان  یه نیروی جوون باس حداقل یه سرو گردن از سایر  سرویس ها بالا باشید  و امکانات منحصر به فردی ارائه بدید  حتی شده با پول ما که پول میدیم حداقل یه سری امکانات ویژه زیر دستمون باشه.


    موفق باشید به هر حال اون دور مورد رو هم بررسی کنید جستجوگر و نوشته شده خونده نشدن پیام ها
  • آرگام شکیبا
  • سلامی دوباره، بابت امکان جدید ممنونم، مفید میدونمش.
    بابت جواب ندادن به نظر قبلیمم گله مند هستم. موفق باشید
    با سلام و خسته نباشید
    امکان خوبیه فقط کاشکی میشد بعضی ها رو بلاک کرد مثلاً تبلیغاتیها رو
    ممنون
    سلام
    خیلی ممنون به خاطر به‌روزرسانی کارآمد و قابلیت خوب جدید بلاگ.

    به نظر من دو ساعت زمان مناسبی برای ویرایش نظر است.
    نمی‌دونم چرا بعضی‌ها با این امکان مخالفند.
    از اون‌جایی که پاسخ مدیر وبلاگ به کامنت‌ها تا همیشه قابلیت ویرایش دارد، از نظر من هیچ اشکالی ندارد که نظر دهنده دو ساعت فرصت حذف یا ویرایش پیامش را داشته باشد.

    فوقش اینه که نظردهنده پیشمون میشه از نظرش.
    خب چه اشکالی داره؟
    خدا هم باب توبه رو باز گذاشته :))


    + خیلی منتظرم یک اپیلیکیشن همه‌فن‌حریفِ اندرویدی برای مدیریت بلاگ و مطالعه‌ی فید وبلاگ‌های دنبال شده آماده بشه. می‌تونم امیدوار باشم بهش؟
    تصمیم قطعیتون که قراره چیکار کنید رو‌ کی اطلاع میدید؟
    حداقل امکانی بذارید بتونیم نظرات ارسالیمون که هزارصفحه ست! رو اگر خواستیم توو وب خودمون پاکشون کنیم.شاید نخوایم نگهشون داریم خب.
    خسته نباشید... هیجان خاصی به وبلاگی ها تزریق شد.
  • حسین کربلایی
  • این نظر بصورت خصوصی روهم بردارید خیلیها به اشتباه اینو میزنن
  • ✔ مجازی باز ‌‌‌‌
  • باسلام چرا امکان پاسخ به نظرات توسط دیگر کاربران رو فراهم نمیکیند؟ یعنی یه کاربر ساده بتونه به یه نظر دیگه پاسخ بده 
  • پرتقالِ دیوآنه
  • تو با ما چه کردی بیان؟
    بسیار هم عالی.
    سلام.

    اولا با اینکه دوران وبلاگ نویسی دوباره اوج خواهد گرفت دقیقاً موافقم :)
    دوم اینکه خیلی خیلی خوشحالم که در سرویس دهنده ای عضو هستم که به فکر پیشرفت و اصلاحه. واقعاً ممنون از زحماتتون.
    سوم اینکه این امکانی که ایجاد کردید خیلی عالیه. فقط اون بخش seen شدن نظر رو که به پیشنهاد دوستان ، جهت حفظ حریم خصوصی (و اجتناب از ایجاد مشکلاتی که در شبکه های اجتماعی دیگه وجود داره و اصولاً وبلاگ به همین دلیل از اون مشکلات در امان بوده،) میخواستین اختیاری کنین، بنظرم خیلی خوبه (که اختیاری بشه). منتظر این تغییر هستیم.
    چهارم، من یک پیشنهادی قبلاً در یک بخش دیگه از سایتتون مطرح کردم منتها فکر کنم دیگه بروز نمیشد، و برای همین گویا دیده نشده. اینکه اگر ممکنه امکان ایجاد قالب جدید رو بیشتر کنین. (در حال حاضر فقط 5 تا هست و چنین امکانی در لیست امکانات اختیاری که میشه خریدشون هم نیست) ضمن اینکه وقتی دو تا وبلاگ داشته باشیم، این محدودیت برای هر دو وبلاگ وجود داره و خودبخود تعداد قالبها رو محدودتر هم میکنه. امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم.
    پنجم اینکه بازم ممنونم از زحماتتون. واقعاً عالی هستید.
    سلام 
    خداقوت :) و خیلی ممنون برای زحمتاتتون 
    دیشب با خودم میگفتم بیان اینروزا ساکت شده
    از اونجایی که یسری مشکلات داخلی براتون پیش اومده بود همش میترسیدم نکنه یه وقت خدایی نکرده بیان بخواد خداحافظی کنه
    حتی فکر کردن بهش عذابم میده
    خوشحالم که یه حرکت جدید و خوب دیدم ازتون
    همیشه پایدار و سرافراز باشی بیان و بیانی 3>
    پاسخ:
    مشکل داخلی نه!
    فشار بیرونی !
    ممنون بسیار لطف دارید
    ممنون بابت این تغییرات اعمال شده و بیشتر از ان ممنون بابت توجه شما برای بهبود و تلاشتون؛ بسیار دلگرم کنندست برای من وبلاگ‌نویس.
    یه سوال داشتم. ما توی بلاگفا که بودیم از پیوندهای روزانه برای بازنشر پست های خوب بقیه بلاگرها استفاده می‌کردیم. توی بیان هم بعضی بچه ها همین کار رو می‌کنن اما اگه توجه کنید، برخلاف بلاگفا، پیوندهای روزانه آرشیو نمی‌شن و بچه‌ها گاها خودشون یه صفحه جدا برای آرشیو کردنشون درست می‌کنن، که خب یه زحمت اضافه‌ست. امکانش هست که یه قسمت جدا برای بازنشر پست هایی که دوست داریم و می‌خوایم به بقیه پیشنهاد بدیم وجود داشته باشه؟ یا این که پیوند های روزانه آرشیو بشن؟
    حالا این امکان رو که گذاشتید و گذشت. 
    اما خوااااهشا دیگه امکان بلاک رو اضافه نکنید!
    بلاک رو ممکن کنید اینجا میشه مثل شبکه های اجتماعی و این اصلا خوب نیست.
    بذارید بیان فضای وبلاگ رو داشته باشه. خواهش میکنم.
    و اینکه امکان اطلاع از Seen شدن کامنت ها رو هم اگه اختیاری کنید خیلی بهتره.
    سلام خسته نباشید
    خیلی ممنونم از ب روز رسانیتون :)
    فقط میخواستم پیشنهاد بدم که بهتره اون نظراتی ک برای دیگران ارسال میکنیم رو بشه برای خودمون پاک کنیم:)
    مثلا من میخوام بعضی از نظراتی که خیلی وقت پیش برای شخصی ارسال کردمو الان برای خودم پاک کنم ولی نمیتونم!
    مممنون میشم توجه کنین و به زودی این رو اضافه کنید :)
  • پیمان محمدی فرد
  • بسیار عالی و کاربردیه.
    ممنون از مجموعه بیان.
    اینکه خب یه هفته آزمایشی تموم شده و شما سکوت کردید معنیش اینه قراره همه چیز همینجوری باقی بمونه؟!!!!!!
  • محمد حسین ظرافتی
  • سلام
    امکان چت کردن با هم بلاگی ها رو هم فعال کنید تا نیاز نباشه برای این که با هم صحبت کنیم بریم تو بلاگ طرف و مثل بقیه نظر بدیم
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • ی سوال داشتم آیا امکان عوض کردن ایمیل هست؟
    اگه آره میشه بگین چجوری
    و
    اگه نه میشه لطفا بذارینش....
  • ما جــــــــღــــــدہツ
  • میشه به سوال من پاسخ بدین
    خیلی عالی
    فقط چرا تغییرات و ویرایش نظرات ارسالی اعمال نمیشه؟! (در زمان مجاز برای ویرایش)
  • گرافیست ارشد
  • این واقعا امکان عالی بود .... بلاگ کاملا متحول شده از وقتی این امکان رو گذاشتید
    تعاملات و تبادلات و ...
    خیلی خوب شده .
    با سپاس .
    ی مشکلی که بیان داره اینکه همش پولی شده جاهای خوبیش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">