اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

تغییر نحوه‌ی نمایش وبلاگ‌های بروز شده

جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

برای متنوع‌تر شدن صفحه «وبلاگ‌های بروز شده» تغییراتی در نحوه‌ی محاسبه‌ی این مطالب داده شده است:

  • از هر وبلاگ تنها یک مطلب در این صفحه نمایش داده می‌شود.
  • بعد از گذاشتن یک مطلب جدید، مطالب جدید بعدی آن وبلاگ، تا یک ساعت بعد در صفحه آخرین مطالب نمایش داده نمی‌شوند.

به این ترتیب کیفیت موارد نمایش داده شده در این صفحه بهتر و محتوای نمایش داده شده قابل استفاده‌تر خواهد بود.

 

توجه: ضمنا برای افزایش هر چه بیشتر کیفیت این صفحه، در صورت وجود یکی از موارد زیر در هر وبلاگ، نمایش مطالب جدید آن در لیست وبلاگ‌های بروز شده غیرفعال خواهد شد:

  • ارسال مطالب یکسان در چند وبلاگ
  • ارسال مطالب صرفا تبلیغاتی و بدون محتوا
  • ارسال مطالب ایجاد شده به صورت خودکار (مثلا از نتایج موتورهای جستجو)
  • ارسال چند باره یک مطلب با عناوین مختلف
  • ۹۴/۰۲/۱۸

نظرات  (۲۰۵)

چرا با مطالبی که در غیر صفحه اول به انتشار میرسه و یا مطالبی که از پیشنویس به انتشار در می آد وبلاگ در صفحه به روز شده ها ثبت نمیشه؟
کار بسیار به جایی بود
متشکرم
تشکر
چی شده !!!؟؟؟
:|
  • شهریار شریعت
  • دقیقاً مشکل کمیل کمالی، مشکل منم هست!
    من دوست دارم مطالبم به ترتیب خاصی قرار بگیرن و همیشه عدد خاصی برای چسبوندن به بالای صفحه براشون درنظر میگیرم اما برای اینکه توی لیست به روزها نمایش داده بشن مجبورم بذارم یک ساعت بگذره بعد کارمو بکنم.
    در هر صورت بابت تغییرات به جایی که فعلاً به وجود آوردید خیلی ممنون.
    سلام
    عالیه واسه جلوگیری از اسپم
    سلام
    لطفا این امکان رو اضافه کنین که بشه مطالب رو علامت گذاری کرد و بصورت چندتایی ویرایش کرد مثل سایر سرویس ها
  • فروهر وَ فرداد
  • ما که نفهمیدیم چجوریاســــــــــــــــــــــــ؟؟
  • قاسم صفایی نژاد
  • سپاس
    سلام....

    بسیار عالی....
    آه شهریار جان
    هم مشکل عزیز
    :))))
    خیلی خوب شد این بار این اسپم یکی از مشکلات ما وبلاگنویسان شده بود متشکریم
    واقعا تغییر خوبی بود. فکر می کنم همه ی کاربران بیات تجربه ی این که این صفحه رو باز کنن و با یک مطلب مشابه تو n وبلاگ مواجه بشن رو دارن.
    باز هم متشکر
  • هیئت منتظران
  • سلام
    بسیار عالیه
    امیدوارم زیر سایه ولی عصر (عج) موفق باشید
    یاعلی
  • گلبرگ دانلود
  • سلام و عرض ادب ، بنظرم درسته یک خوبی هایی داره و درکل خوب نیست چون مطالبی که دوباره میخوایم تاریخشو عوض کنیم رو نشون نمیده این مشکلو حداقل رفعش کنید و همینطور پیش نویس هارو ...
    و ما ادراک "آزادی بیان..!!!!!"
    و ما ادراک نظراتی که فیلتر می شوند..!!!!!!!!!؟؟؟؟
  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام
    خوبه. فقط مراقب باشید اشتباهات بلاگفا را در مقابله با اسپم ، بکار نبرید.
  • سینا نبی زاده
  • دم گروه بیان گرم ...
    دووووووشواری نداریم ما
    باز هم مارو شرمنده کردین شما  واقعا ممنونیم از تیم بیان
  • محمدحسین جوادی
  • کار بسیا ایده عالیییییه.
    عـــــــــــــــــــــــــــــــالی خسته نباشیـــــــــــــــــــــــــــــد...ولی کاش پایین پنل های مدیریتمون هم نشون میدادید وبلاگ های بروز شده رو تا بیشتر در معرض دیدمون میبود :(
    واسه جلوگیری از اسپم خوبه
    ولی کاش یه فرقی بین اسپمر و وبلاگ نویس قائل بشید :)
  • گلبرگ دانلود
    • از هر وبلاگ تنها یک مطلب در این صفحه نمایش داده می‌شود.
    این مورد اصلا جالب نیست مثلا بنده که سایت دانلود دارم نمیتونم مطالب جدید دیگرو به کاربران بیان نمایش بدم ...
    لطفا پاسخگو باشید تنها من نیستم اکثر افرادی که سایت دانلود و موزیک دارند بنظرم با بنده موافق باشند ممنون از شما ...

    جالبه نظرم رو تایید نکردید !!!!
    پاسخ:
    در قضاوت عجله نموده اید!
    جسارتا عجله نکردم
    نظرم اول رو شما تایید نکرده بودید ! وقتی من سر زدم نظرات بعد از من تایید شده بودند اما نظر من تایید نشده بود تا اینکه نظر دوم رو دادم :)
    به هر حال امیدوارم به سرنوشت ...فا دچار نشید .
    پاسخ:
    مساله مهمی نیست ولی خیر نظرات بعد از شما تایید نشده بودند.
  • امین هوشیار
  • سلام
    این امکان برای وبلاگ های پربازدید و وبلاگ هایی که شخصی سازی شده و مطالب زیادی در روز منتشر می کنند فایده ندارد و در سئوی آنها حتما تاثیر می گذارد.
    خسته نباشید.
    سلام! من با جستجوی یکی از مطالبم در موتور جستجو متوجه شدم که ده ها وبلاگ و سایت هستن که عین همون مطلب رو نشون می‌دن! این عدم امنیت انتشار مطالب رو نشون می‌ده! 
    راهی هست که بشه جلوی این سو استفاده های خودکار رو گرفت؟
    منظور من این نیست که کسی کپی کرده مطالبم رو! منظورم اینه که به محض آپلود کردن یک پست در چندین جای دیگه این مطلب اضافه می شه!
    پاسخ:
    سلام. 
    بله واحد حقوقى بیان دور حال پیگیرى این موضوع است.
    سلام
    صفحه خوبیه ولی بهتر از این میشه عمل کرد
    بازدیدکنندگان این صفحه چه کسانی هستند ؟!
    تقریبا میشه گفت فقط خودمونیم ! خود وبلاگنویسان بیان !
    در بهترین حالت و با داشتن یک عنوان جذاب ، فوق فوقش 10 تا کلیک می خوره و بعدش آرشیو میشه !
    اگه می خوایم از این صفحه بازدیدکننده خوبی جذب کنیم باید اون رو به بازدیدکنندگان وبلاگ هامون معرفی کنیم .
    حالا از چه طریقی ، باید روش بحث کرد .
    پیشنهاد بنده استفاده از لینک باکس هستش . خود بلاگ بیاد یک صفحه طراحی کنه و اعضاء رو به عضویت در اون دعوت کنه . هر کی عضو شد و اون کد رو در وبلاگش گذاشت ، لینکش هم نمایش داده بشه .
    مطمئنا کارایی چنین ایده ای ، اصلا قابل قیاس با صفحه ی فعلی نخواهد بود . چون با این کار بازدیدکنندگان مون رو به اشتراک میذاریم .
    حالا اگه بخوایم ریزتر به ماجرا نگاه کنیم می تونیم این لینک باکس رو موضوع بندی کنیم یا ترتیبی اتخاذ کنیم که مثلا وبلاگ 1 به وبلاگ 2 یه لینک پیشنهاد بده اگه وبلاگنویس 2 قبول کرد لینک های دو طرف در وبلاگهای اونا نمایش داده بشه . بهتر میشه اگه اون لینک ها توسط ارسال کننده لینک قابل ویرایش هم باشن .
    موفق باشید
  • رضا کمالی نیا
  • وقت بخیر

    ضمن تایید صحبت غزاله پ.

    اخیرا کامنتهای اسپم هم درست بعد از انتشار پستها توسط وبلاگنویسان دریافت میشه

    ممنون میشم این مزاحمتم کم کنید !
  • یگانه مهاجر
  • سلام و تشکر از بیانی های عزیز :-)
  • یوشا آل ایوب
  • سلام سلام 100 تا سلام D:
    با سلام

    میخواستم بدونم چرا چند روزی هست مطالب من تو لیست وبلاگ های بروز شده نمیاد؟
    من مطالبمو بیشتر از یک ساعت بعد از مطلب قبلی قرار میدم.اما باز تو لیست نمیاد
  • مجتبی وحدتی
  • کار خوبیه بنظرم.
    واقعا کامنتهای اسپمی و بی محتوا قوت آدم رو می گیرن.
    اگر کسی مطلبی از مطالب ما رو لازم داشته باشه که خودش می گرده و اونو پیدا می کنه.
    اگر اون مطلب جاهای دیگه هم موجود باشه که پس ما کارمون احتمالا چندان ضروری نبوده.
    موفق باشید.
  • پایگاه بسیج دانشجویی شهید ضیایی
  • چقدر خوب بود که همه مطالب ثبت بشه!؟
    دوگانگی تا کجا؟
  • تنها همدم ماه
  • فعلن که بعضیا دارن فرت و فرت پشت سر هم کامنت اسپم و تبلیغاتی میدن 
    فکر اعصاب مارم نمیکنن 
    سلام من تازه اومدم اینجا میخواستم یه سوال بپرسم
    سیستم آمار گیر وبلاگ ها واقعیه  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    واقعا بیان بهترین سایت بلاگ سازی برای کاربران نت است .

    من که لذت بردم.

    عالیه ، عالی
    خیلی بیان رو دوست دارم کاش یه تغیراتی توش ایجاد میشد که برای همیشه وبلاگ نویسی ام با اون تموم میشد.
    چرا همچین کاری کردین؟!!!!!
    اگه یه نفر بخواد هم زمان تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشه؛ چند تا مطلب پشت سر هم میذاره و آمارش میره بالا( چون بیشتر جلب توجه میکرد) ولی الان چنین کاری نمیشه مرد!!
    به نظر من کار جالبی نیست
  • HyperCenter HyperCenter
  • سلام
    اول یه خسته نباشید به کادر بیان باید گفت که واقعا تو ارائه سیستم های وبلاگ دهی عالیه
    به نظر من میتونستید مثل همون قبل باشه تا همه مطالب تو دید باشه
    آخه ما که مثلا 4 الی 5 مطلب پشت سرهم میذاریم خب خیلی خوب بود اونطوری
    راستی دست اندرکاران عزیز یکم هم این امکانات رو افزاریش بدین مثلا 500 کلمه کلیدی خدایی کافی نیست
    یه چندتا قالب جدیدهم بذارین
    ممنون
  • سعادت سلیمانی
  • ممنون از مدیران بیان
    بسیار کار درست و به جایی بود.
    سلام
    من هر مطلبی بزنم 20 تا سایت قبل من اون رو میگیرن ایندکس میکنن عینش رو !
    کپی نمیکنن ها ! بلکه در جا میریزن کل وبلاگ رو روی سایتشون !
    این چه وضعیه اخه ؟
  • محمد رضایی
  • سلام

    وبلاگ من ب کدوم یکی از دلایل بالا رو داره ک تو قسمت بروزترین ها بیان قرار نمیگیره؟

    لطفا بگید تا مشکلو حل کنم
    اخه میخوام وبم تو سرویس بروزها باشه
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    وبلاگ شما به دلیل استفاده نامتعارف از پاپ آپ های آزاردهنده و همچنین کپی بودن مطالب، از حضور در فهرست وبلاگ های به روز شده منع شده است.
  • محمد رضایی
  • سلام

    اگه مطالبو اختصاصی کنم و پاپ اپ کم بذارم بعد وبلاگ منو تو فهرست وبلاگ های بروز نمایش میدین؟
    پاسخ:
    بله.
  • مدرسه باقرالعلوم
  • تیم بیان مچچچچکریم
    یه دونه این
    دمتون گرممم

    یعنی کار بجایی بودا.

    با سلام و خسته نباشید.
    این کار باعث افت بازدید میشه
    خواهشا برگردونین به حالت اولیه
  • علی اسماعیل زاد
  • سلام..
    ممنون از کار خوبتون..
    ولی به نظر من اگه مدت زمان 1 ساعت رو کاهش بدین بهتره..
    و از طرفی چون وبلاگهای زیادی بروز میشن و مطالب جدید فقط چند ثانیه تو صفحه هستن..
    و این یکم بده..
    یا اینکه تعداد وبلاگ های بروز در لیست رو زیاد کنید تا مطالب بروز 2-3 دقیقه ای تو لیست باش..
    بهتر نیست؟؟؟؟
    ok
  • عرفـــــ ـــان
  • چرا blog.ir پاسخ به نظرات رو به ایمیل ارسال نمیکنه !!!
    همچین امکانی وجود داره و از تنظیمات فعال میشه یا همچین امکانی تعریف نشده ؟؟؟
  • علیرضا زارعی
  • عجب
    این سایت های بی خودی و  تبلیغاتی رو حذف کنید 
    دمتون ــــــــــــــــــــــــــــــرم

    درود بر تیم مدیریتی بیان ........

    مهندسین عزیز ......یک پیشنهاد داشتم ...... 

    - خیلی خوب میشد اگه وبلاگهایی که در بیان است طی یک لیست دسته بندی میشد با توجه به زمینه فعالیت اون وبلاگ ....... 

    مثلا بنده الان می خوام بدونم در وبلاگ بیان چند تا دیگه وبلاگ در خصوص رشته علوم مهندسی یا مطالب در خصوص رشته عمران وجود داره ....... تا با این وبلاگها در ارتباط باشم و اون وبلاگها رو در صورت امکان دنبال کنم ..... یا آنها بنده رو دنبال کنن........ 

    آیا امکاناتی در این خصوص وجود داره ....... تا مطلع بشیم ...... یا خیر ؟ .....

    این هست که یک لیست کلی با توجه به زمینه فعالیت وبلاگها ، چه فرهنگی ، سیاسی ، مهندسی ، و غیره توسط خود سایت ایجاد بشه ....... تا به راحتی بتوان با آنها ارتباط برقرار نمود .

    سپاسگزاریم از همراهی شما [ گل]

    سلام چرا وبلاگ  من در  لیست وبلاگ های بروز قرار نمیگیره؟

    تو رو خدا دلیلش رو بگید

    همه موارد خوبه بجز این که یک ساعت زمان باید باشه بین مطالب تا نمایش داده بشه تو قسمت به روز شده ها
    یجور اجباره
  • amir hossein hosseini
  • سلام  چند وقت پیش  نظر  دادم  تایید نکردین  مبنی بر  وبلاگهای به روز شده  هیچکدوم واسم بروز نمیشن  شاید شانسی  بیاد  که به روز بشه واسم
  • پارسا اکبرپور و مهدی تیموری
  • چرا وبلاگ من در لیست وبلاگ های بروز قرار نمی گیره؟؟!!
  • مهدی جباری
  • اقایون جواب بدید خواهشا...
    این چ وضعش ؟؟!! چرا کسی حرف مارو ... حساب نمیکنه ؟؟؟

    اه خسته شدم..چ پشتیبانی ضعیفی دارین شما...

    بگید چرا تو بروز شده ها قرار نمیگیرم ؟؟

    تو تنظیمات وب من هم نوشته..میگه تو بروز شده ها قرار نمیگیری..

    خوب چرااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟ ااااااههههههههههههه واقعا براتون متاسفم....
    پاسخ:
    توضیحی واضح تر از متن مطلبی که برای آن نظر ارسال کرده اید می خواهید؟!
    چرا از هر وبلاگ یک عنوان داخل ای صفحه نمایش داده میشه
    نمیشه بیشتر شه
  • علیرضا بهرامی
  • سلام و عرض خسته نباشید
    نماز  و روزه قبول حق انشالله...
    بنده مدیریت هیاهو چت هستم!
    خواستم بپرسم چرا وبسایت رسمی سایت بنده در لیست بروز شده ها قرار نمیگیرد!؟؟
    خیلی خوشحال میشم به این سوال بنده پاسخ بدید
    تا زمانی که سلامت و مصلحت را دنبال می کنید تلاشتان مشکور است و اعمالتان مبارک چرا که همه سلام ها و دعاها به سوی صالحان خواهد بود .
  • علیرضا بهرامی
  • سلام
    عزیزان بنده سوالی کردم
    لطفا پاسخ بدید
    ؟
  • عباس علوی
  • کار خوبی کردین
  • گروه فیزیک
  • سلام ، این که نمیشه مثلا من مطالبی دارم که بعضیاش عنوان اولش تقریبا یکیه ولی عکساش متفاوته این چی ؟
    متشکرم از شما .
  • َحسین فرنیا
  • به نظر من بهتره یک لینک باکس درست بشه و هرکس خواست داخل وبلاگش قرار بده و مطالب بروز شده داخل اون باشه. اینطوری بازدید کننده ها زیاد میشن.

    با تشکر از بیان
  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  • سلام خسته نباشید
    اگه قسمت جاوا اسکریپش جدا از قالبش نباشه بهتره
    اینطوری اگه قالب عوض بشه باید همه کد هارو  دوباره گذاشت
    اگه اسکریپ  جدا داشته باشه کار تو قالب راحت میشه
     بازم ممنون از زحمات تون
    به نظر من که‌خوب نیست
  • سیدعلی موسوی
  • سلام

    به نظر بنده قبلی ها رو هم لیست کنید یک صفجه بندی بذارید. شاید وبلاگ نویس سه ساعت پیش مطلب گذاشته باشه تویی این سه ساعت 20 لیست با وبلاگ های تازه شده پر میشه که!!!
  • سید هاشمی
  • سلام من تازه عضو شدمن ی مطلبی رو گذاشتم
    سوال اولم اینه وقتی در موتور گوگل آدرس مطلب رو می زنم نمیاره ودوما در لیست به روز شده هانیستم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    چون وبلاگ شما هنوز فعال نیست.
  • سید مدثر سادات حسینی گروه
  • من نفهمیدم چی شد؟؟
    یعنی کلا هر وبلاگ فقط یه مطلب سهمیشه؟؟
  • ساره کچبیان
  • می خواستم بپرسم چرا یه مدتیه مطالب وبلاگ من در لیست بروز شده ها قرار نمیگیرد!؟؟

    در ضمن هیچ کدوم از موارد ذکر شده برای غیرفعال شدن این قابلیت رو ندارم..ممنون میشم پیگیری کنید.

    پاسخ:
    وبلاگ شما بدون مشکل در فهرست نمایش داده میشود.
  • احمد حبیب پور قراچه
  • خوب بود...
  • یه پسر دانشجو
  • سلام :)
    یه سوال برام پیش اومد
    این موارد از طریق سیستم انجام میشه یا شخصی و موردی؟
    یعنی اگر وبلاگی که یکی از موارد بالا را دارد در ارسال مطالبش رفع کند سیستم خودکار تشخیص می دهد و به لیست افزوده می شود ؟ یا شخص باید به جای خاصی اطلاع دهد؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام
    تشخیص هم به صورت خودکار و هم به صورت دستی است
    اما برای رفع آن باید درخواست بدهید
    سلام.
    فکر کنم یه بررسی دیگه خوب باشه.
    یکساعت زیاد نیست؟
    کسانیکه بروز شده هارو بازدید میکنن مگه چه مدت اونجا می مونن؟ حداکثر یکربع
  • ساره کچبیان
  • ایول ممنون از رسیدگیتون.
    کارتون خیلی درسته
  • رسول حق منش
  • سلام.
    تعداد وبلاگ های بروز شده را بیشتر کنید.
    مثلا اگر الان 30 وبلاگ را نمایش می دهد ، این امکان را فراهم کنید که 45 وبلاگ را نمایش دهد.
  • کاریابی ایثار
  • با سلام امکان ایجاد چند صفحه را به مدیریت وبلاگاتون بدین که با توجه به موضوع بندی بتونن توی اون پیج مطلب ارسال کنن و همش توی یک صفحه نباشه 
    سلام . یکی از کارهای خوبی که در وبلاگ بیان می توان انجام داد دسته بندی موضوعی وبلاگ هاست . 

    می توانید بخشی را در وبلاگ ها تعریف کنید تا هر مدیر ، وبلاگ خود را در یک دسته بندی قرار دهد و به روزرسانی علاوه بر صفحه ی به روز رسانی ها ، در دسته بندی ها نیز صورت گیرد . 

    با این کار مدیران بهتر می توانند وبلاگ های دوست و همکار و هم سوی خود را پیدا کنند و با هم بیشتر در ارتباط باشند. 

    البته باید دسته بندی ها در دسترس باشند . مثلا صفحه ای که دسته بندی ها را نمایش دهد : 

    وبلاگ های فرهنگی (1000 مورد) : لیست وبلاگ هایی که در این دسته بندی هستند قابل نمایش باشد 

    وبلاگ های هنری (1500 مورد) : لیست وبلاگ هایی که در این دسته بندی هستند قابل نمایش باشد 

    وبلاگ های اجتماعی (1060 مورد): لیست وبلاگ هایی که در این دسته بندی هستند قابل نمایش باشد 

    وبلاگ های سیاسی(600 مورد): لیست وبلاگ هایی که در این دسته بندی هستند قابل نمایش باشد 

    وبلاگ های مذهبی (2000 مورد): لیست وبلاگ هایی که در این دسته بندی هستند قابل نمایش باشد 

    وبلاگ های شخصی (5000 مورد): لیست وبلاگ هایی که در این دسته بندی هستند قابل نمایش باشد 
  • مصطفی نیکخو
  • سلام خداقوت 
    به ما هم یه نگاهی بندازید.....
    یاعلی
  • مهدی شاعری

  •   سلام 
    هیچ کدوم از مواردی که شما گفتی نشده ولی هنوز وبلاگ من رو در وبلاگ های بروز شده نشون نمی دهد
    مرسییییییی عالی
  • محمد حسین تقوی نصرآبادی
  • سلام....

    بسیار عالی....
  • مسعود مرادیان
  • سلام منم مشکل مهدی آقا رو دارم که هنوز توی وبلاگ های بروز شده نشون داده نمیشه حتی با گذاشتن مطلب چهارم چون من خوندم 2تای اول نمایش داده نمیشن.
    دوم اینکه وقتی جلو اسپم کردم رو میگیرین خیلی خوبه چون منکه توی بلاگفا بودم یادمه نفراتی بودن که 10تا پستشون به اندازه یه پست من مطلب نداشت (مثلا اس ام اس اونم یدونه توی هر پستشون بود) میذاشتن و هر 5-10 دقیقه میفرستادن و مطالب من شاید 5 ثانیه توی صفحه بروز شده ها دیده میشد.

    راستی خوشحال میشم به وبم سر بزنید و منو راهنمایی کنید
    سلام چرا نمیشه تو بیان از کد جا وا استفاده کرد
    سلام. خیلی ممنون. همین که خواستم این ایده را بگم دیدم شما زودتر انجامش دادید.

    فقط خواهش می‌کنم در حذف بلاگ‌هایی که بالا گفتید دقت کنید. تا مبادا کاربری به‌خاطر یک اشتباه موقت و کوچیک ضرر کنه.

    بازم ممنون
  • 🌼yare deldar🌼
  • سلام یک صفحه کمه..لطفا چند صفحه ش کنید
    با سلام خدمت مدیریت و دست اندرکاران بلاگ
    بسیار خوشحالم که با این بلاگ آشنا شدم، اتفاقا خیلی خوبه که از هر وب فقط خبر اولشون را میذاری.
    همیشه دعا گوی شما هستیم، واقعا از بلاگ خیلی خوشم اومده، خیلی
    چرا هیچ طبقه بندی در وبلاگ ها ایجاد نمیکنید؟ مثلا من با وبلاگهای ورزشی کار دارم ولی هیچ جور نمیشه پیداشون کرد!
    به دلیل کپی پستهام از بلاگفا به بلاگ در یک روز، وبلاگ‌من از لیست وبلاگهای به روز شده حذف شده. لطفا تجدید نظر فرمایید
    ببخشید چرا برا وبلاگهای دیگه  میشه قالب های زیبا همراه با کد اسکریپت گذاشت ولی بیان از این امکان برخوردار نیست ؟؟
    چرا فایل با حجم بالا نمیشه تو وبلاگ بیان گذاشت؟
    چرا در بیان باید امکانات خریداری شه ؟؟خب همه امکاناتو بذارین!مثل خیلی وبلاگای دیگه 
    لطفا قالبهای بیشتری قرار بدید لااقل 
  • کاکتوس کاکتوسی
  • خب یکی مثل منم نمیخواد مطالبش اینجا به نمایش در بیاد..چون مطالب من همگانی نیست..اینجا که میزاین انقد ای پی های عجیب غریب وارد وبلاگم میشه که اعصابمو خورد میکنه..لطفا برای این کار هم تمهیدی بیندیشید..متشکرم
    پاسخ:
    در قسمت «تنظیمات پیشرفته‌» تیک گزینه‌ی «مطالب جدید شما در صفحه‌ی وبلاگ‌های بروز شده نمایش داده شود» را بردارید.
    وبلاگم تا دیروز تو لیست میومد الان تو لیست بروز ها نمیاد من خعلیییییییییی ناراحتم بیان اخه چرا ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لایک
  • ایلیا سلطانپور
  • وبلاگ من چرا هنگام بروز شدن در صفحه وبلاگهای بروز نشون داده نمی شه؟
  • شهاب الدین ..
  • سلام
    تعداد وبلگهایی که در صفحه به روز شده ها نشون داده میشا،خیلی کمه
    حداقل 100 وبلاگ به روز شده رو بذارید اینجا
    بعد اگر وسته بندی موضوعی هم داشته باشید خوبه
    ضمنا به جای آدرس وبلاگ اگر اسم وبلاگ نوشته بشه خیلی مفیدتر هست
    ممنون
    با عرض سلام :
    بیان بهترین سایت وبلاگدهی فارسی شده ، امیدوارم همین روند ادامه پیدا کنه از مهاجرت های مداوم خسته شدم تا اینجا که همه تصمیمات بجا بوده و نباید از وبلاگ انتظار کارایی سایت را داشت .
    سلام
    ممنونم از فضای روان و قابل استفاده ای که فراهم کرده اید.
    آیا امکانش هست گزینه "نظرات به روز شده" را هم در blog.ir نمایش دهید؟
  • مصطفی نقوی
  • در لیست وبلاگهای به روز شده، عنوان وبلاگ نمایش داده نمی شود و فقط عنوان آخرین مطلب بعلاوه آدرس وبلاگ وجود دارد. پیشنهاد می کنم به جای آدرس، عنوان وبلاگ به عنوان لینکی به صفحه اصلی وبلاگ نمایش داده شود.
    سلام
    چرا بیان ایطوریه?
    مثلا یه وبلاگ داری حدود دو ماه روش کار کردی ولی هبچ مطلبیش تو گوگل ایندکس نمیشه
    ولی یه وبلاگ دیگه هنوز دقایقی از ایجادش نگذشته سریع صفحه اول گوگل میره مطلبش
    درضمن یه فکری برای این صفحه کنید
    دو سال پیش که تو بلاگفا بودم بعد از ابدیت حدود چهل تا انلاین از صفحه اول میگرفتی البته به دردی نمیخورد جز واسه خودشون
    ولی واسه شما خودش رو بکشه هشت نفر میگیره
    اگه وبلاگ هارو دسته بندی کنید یه لطف بزرگ برای کاربراتون انجام دادین.ممنون
    عالیه این کار
    سلام
    لطفا قالب اضافه کنین...
    ممنون

    خیلی ممنون
    موفق و سربلند باشید.
    خیلی هم خوب
    همیشه این وبلاگای تبلیغاتی که با چندین وب یه پستو منتظر میکردن رو اعصابم بودن
  • داریوش عباسی
  • ممنون این امکان عالی هست.
    سرویس بلاگ داره هرروز بهتر میشه فقط کاش یه api از بلاگمون داشتیم و میتونستیم تو سایتا و اپامون استفاده کنیم از بلاگ.
  • لبخنــــツ ـــد
  • سلام من هیچ کدوم از موارد بالا رو انجام ندادم اما وبلاگ من در صفحه به روز رسانی نمایش داده نمیشه
    میشه بگین چکار کنم؟؟؟؟؟؟ چند روزه این جوری شده...
    خواهش میکنم جواب بدین
    پاسخ:
    جای نگرانی نیست، صفحه فهرست وبلاگ های به روز شده در حال تغییر و تحول فنی است و به زودی تغییر خواهد کرد.
    سلام اگر امکان دارد به روزرسانی های و لیست وبلاگها به صورت دسته بندی شده براساس موضوع وبلاگ نمایش داده شود
  • محمد صالح وکیلی
  • سلام بسیار عالی
    اما چرا صفحات بعدی نداره؟!! یعنی آخرین ارسال های دوستان در blog.ir رو فقط در حد چند تای آخری که در اون صفحه نمایش داده میشن میشه دید و خیلی بهتر میشه اگر صفحات دوم و سوم و... اضافه کنین تا بتونیم تعداد بیشتری رو ببینیم 
  • مسعود گروسیان
  • سلام به عزیزان بیان،
    یکی از مطالب بنده هم که ابتدا در حالت پیش نویس بود و بعد منتشر کردم در صفحه لیست بروزشده‌‌ها نمایش داده نشد.
  • هادی مرادی
  • سلام خوبه
    سلام
    بلاگهای ناجور رو چطوری به شما گزارش بدیم؟؟
    پاسخ:
    از طریق همین وبلاگ هم میتوانید گزارش کنید. 
    بیان در برخورد با وبلاگ های متخلف جدی است و نیازی نیست حتما از طریق فرم تماس با ما و یا ایمیل باشد.
  • نادر محمودی
  • سلام
    اگه امکان آپلود گروهی عکس (مثل وردپرس) فراهم بشه خیلی بهتره چون کار ما راحت تر میشه .

     چرا یه مدتیه مطالب وبلاگ من در لیست بروز شده ها قرار نمیگیرد!؟؟

    در ضمن هیچ کدوم از موارد ذکر شده برای غیرفعال شدن این قابلیت رو ندارم..ممنون میشم پیگیری کنید

  • محمد حسین فائزی
  • من هم چندوقته وبلاگم تو لیست بروز شده ها نمیاد

    هیچکدوم از شرایط شما رو هم که در این متن گذاشتید نقض نمی کنه.

    لطفا یه فکری بفرمایید!

    این مشکل از نرم افزار مدیریت شماست یحتمل

  • علی مردان ریگی
  • سلام چرا وبلاگم توی صفحه بروز شده ها نمیاد
  • محمد حیدری
  • تشکر
  • محیط آرا امیر
  • بسیار عالی
  • پریسا عبدالله زاده
  • سلام
    بسیار عااااالی هست سرویس دهیتون
    دمتون گــــرم.
    با سلام .
    یه سوال مطالبی که میزارم تقریبا مفید هستن و به نظرم خوبن و هر روز حدودا 5 الی 8 تا پست میزارم ولی هر بار که میزارم تو وبلاگ های بروز شده نمیبیننم !!! شرایطی داره آیا !!!
    پاسخ:
    از هر وبلاگ در هر روز تنها یک مطلب در فهرست قرار میگیرد.
    سلام
    چرا نسخه پشتیبان فعال نیست؟
    ما مارگزیده های بلاگفاییم. از نبود هر نسخه پشتیبان وحشت داریم!
    عالی
    سلام من دارم یه مطلب دنباله دار می نویسم که قسمت ۱ و ۲ و ۳ داره و از چک نویس خودم تو لپتاپ کپی کردم. ولی منو تو صفحه وبلاگ های به روز شده نشون نداد. علتش چیه؟
  • موسیقی طلایی
  • بخدا به پیر به پیغمبر عالیه

    یادم رفت ( صلوات )


    فقط خدا کنه این موضوع پایدار بمونه

    واقعا این مورد شاهکار بیان هست و نیاز میشد همچین موردی اجرا بشه

    ممنون
    سلام من توی وبلاگ دیگه ای که نویسنده  ی دوم هستم وقتی مطلب میزارم اسم وبلاگ تو لیست به روز شده ها نمیاد ممنون میشم دلیلش رو بگید وپیگری کنید
  • سید علیرضا هاشمی مدنی
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت بیان و کاربر های محترم
     ضمن عرض تشکر و خسته نباشید برای امکانات خوبی که دارید واقعا سرویستون بین سرویس های وبلاگ تکه و ممنون از قابلیتی که اضافه کردید
     میخواستم بگویم چند وقتی است که بعضی سرویس های بیان خوب کار نمی کنند مثلا یه مدت بود که میخواستم شماره موبایلم رو برای ارسال مطلب تایید کنم که نمیشد تا بعد از چند وقت بالاخره تونستم اینکار رو بکنم با اینکه ابر جستجوگر سلام اصلا کار نمیکنه و نتیجه ای نمیاره و یا اینکه خیلی وقته که پست الکترونیک هد در مرحاه آزمایشی هست و یا اینکه بخش مسابقات برنامه نویسی بیان بروزرسانی نمیشه خواهش می کنم یگیری کنید بلاگ بیان خیلی عالیه و همه جا از امکاناتش حرف میزنم امیدوارم بقیه سرویس های بیان هم مثل بلاگ عالی و فعال بشن ممنونم از اینکهاینقدر به درخواست کاربرا اهمیت می دهید و برای بهتر شدن بلاگ تلاش می کنید خسته نباشید.
    یا علی مدد
  • mohammadreza jafary
  • بنظرم این کار درست انجام نمیشه
    وبلاگ بنده الان چند ماه است هر روز اپدیت و چند مطلب جدید در ان قرار میگیره

    ولی بازم در بروزرسانی نشون داده نمیشه

    لطفا بررسی کنید.
  • محمد امین سرلکی

  • لایک
  • حسین زمانی
  • ممنون
    تشکر 
    با سلام به خدا من هیج قانونی رو نقض نکردم خودتون میتونید ببینید با تشکر از شما 
    • ارسال مطالب یکسان در چند وبلاگ
    • ارسال مطالب صرفا تبلیغاتی و بدون محتوا
    • ارسال مطالب ایجاد شده به صورت خودکار (مثلا از نتایج موتورهای جستجو)
    • ارسال چند باره یک مطلب با عناوین مختلف
    پاسخ:
    سلام
    بررسی خواهد شد.
  • محمد رضایی
  • سلام وبلاگ من چرا تو لیست بروزرسانی ها نیست

    لطفا موردی که خطلا شده رو بگید تا برطرف کنم و شما تو لیست بروز رسانی قرارش بدید
    با سلام و احترام،
    تشکر از تلاش شما برای حمایت از اهل قلم و توسعه امکانات مناسب برای ترویج علم و توسعه فرهنگ.
    موفق باشید.
  • محمد رضایی
  • سلام
    خسته نباشید
    لطفا وبلاگ منو تو لیست بروزرسانیا قرار بدید
    یا حق
  • رضا خسروخاور
  • چرا من نمیتونم تبلیغات قرار بدم داخل وبسایتم میشه یا بلد نیستم؟
  • مجتبی غنیی
  • سلام
    خسته نباشید

    بهترین ایده برای مطالب مفید، واقعا ممنون... من میشینم تو این صفحه دوتا مطلب میخونم حال میکنم ^_^
    این خیلی خوبه که کمکی بشه برای سئو و بازدید های وبلاگ ها

    نظر بنده : درصورتیکه آخرین پست های ارسالی بلاگ ها در صفحه اصلی وبلاگ نمایش داده شوند خیلی بهتر میشد
    خلاصه پست + تصویر بند انگشتی
    با کمال احترام
  • علی رشیدی
  • یه مشکلی هست، برای مثال من ساعت ۱۴:۲۰ یک مطلب جدید مینویسم و به عنوان پیش نویس ذخیره میکنم.

    بعد ساعت ۱۴:۳۰ تکمیل میکنم و منتشرش میکنم.

    ولی وقتی به صفحه بروزشده ها میرم، نوشته وبلاگ من ده دقیقه پیش بروز شده و جای پایینی قرار داره! بعضی وقتا هم که بعد از یه روز منتشر میکنم اصلا تو صفحه بروزشده ها نمیاد! ممنون میشم اگر مشکلو بررسی کنید.
  • احمدنجیم فقیر
  • سلام خسته نباشید

  • سید اسماعیل هاشمی‌‌نژاد
  • عالیه
  • مهدی یگانه
  • عالی
    چرا مطلب جدید میزارم در وبلاگ های بروز نمایش داده نمی شود؟
    سلام
    چرا من مطلب جدید میزارم تو صفحه وبلاگ های بروز قرار نمی گیره؟
    بسیار عالی. این‌که به کاربرپسندی سامانه توجه می‌کنید خیلی عالیه.
    اگر وبلاگ هایی که دامنه خریداری کرده اند هم در این قسمت سایت های بروز شده قرار میگرفتند خوب بود چون خیلی از امکاناتی که برای بلاگ ها هست برای سایت های دامنه دار وجود نداره
    اینو چرا جواب ندادید؟ اونی که تو پیش نویس بوده چرا نمیاد تو بروزشده ها؟؟
    سلام
    یکی از فاحعه بار ترین کار هایی که بیان انجام داد همین محدود کردن یک مطلب در یک ساعت در وبلاگ های بروز شده هست
    یکی از دوستان گفتن فقط برای ما وبلاگنویسا هستش این صفحه و کاربردی نداره ولی سخت در اشتباهه
    ابن صفحه وبلاگ های بروز شده بزرگترین مزیتش اینع که مطالب خیلی خیلی سریع تو گوگل ثبت میشه و آمار وبلاگ میره بالا
    از وقتی که این محدودیت رو بیان گذاشتن من این سیستم رو ترک کردم و منتظرم از دوباره این محدودیت برطرف شه تا برگردم به این سیستم وبلاگدهی قوی.
    الان اگر شما ده مطلب سایتتون رو در یک ساعت ارسال کنید فقط مطلب اول شما خوب و باامتیاز بالا ایندکس میشه در گوگل 9 مطلب مابقی شانسی در مقابل مطالب هم موضوع در گوگل ندارن
    واقعا این کار بیان من رو ناراحت کرد و سیستمشو ضعیف.خواهشا این محدودیت رو بردارید و برای مقابله با وبلاگ های اسپم ی فکر بهینه تر کنید نه این کار که ایندکس و امتیاز مطالب وبلاگنویسان رو اینطور ضعیف و محدود کنید 
    باتشکر
    سید محمد میرعالی
    واقعا وبلاگدهی شما حرف نداره

    موفق باشید
    واقعاً تغییراتی عالی و کاربردیه
    ممنون از سیستم خوبتون که مارو از هاستینگ و سیستم های مدیریت محتوا بی نیاز کرده
  • اسما محمدی
  • امیدوارم وب من هم جزء این امار باشه
  • محمد فیروزیان
  • سلام
    موق وپیروز باشید
  • بهنام حاتمی
  • بسیار هم خوبه میشه
    واقعا از همه سرویس های سرترین,بیان تکه
  • حسام نیک زاد
  • سلام چرا وقتی وبلاگ ابدیت میشه اکثر بازدید ها با ip خارجیه این ها واقعین یا ربات هستند ممنون میشم راهنمایی کنید
    پاسخ:
    آی پی های غیر ایرانی عمدتا ٣ دسته هستند. یا متعلق به افرادی است که از فیلتر شکن استفاده می کنند و یا متعلق به موتورهای جستجو است چون بلافاصله بعد از ارسال هر مطلب، بلاگ بیان موتورهای جستجو را فرا می خواند و یا متعلق به ربات های متفرقه هستند.
  • توحید اقدامی


  • ممنونیم که هستید
  • سید امیر پژمان حبیبیان
  • سلام. پس چرا تغییراتی که فرمودید اعمال نمی‌شود. گاهی در قسمت وبلاگهای به روز شده کسی با چندین پست مداوم عملا صفحه را خفه می‌کند و امکان دیده شدن به وبلاگهایی که فقط یک مطلب گذاشته اند نمی‌دهد.
  • abolfazl jamshedian
  • سلام
    چرا بلاگ با httpsخیلی طول میکشه بارگذاری بشه ولی با httpآسون بالا میاد لطفا برطرف کنید
    پاسخ:
    متاسفانه اختلالات https و پروتکل‌های مشابه (مانند vpn) از سمت زیرساخت می‌باشد. علت اصلی عدم انتقال همه‌ی سایت‌ها به صورت پیش‌فرض به https نیز همین مورد است.

    به نظر می‌رسد اختلالی که شما مشاهده کرده‌اید صرفا در نمایش اول هر دامنه می‌باشد، و با تلاش مجدد این مورد برطرف می‌شود.
  • محمد منصور پورحسینی هنزایی
  • سلام
    حرکت فوق العاده ای هست مرسی از این راهکار 
    حق خیلی از وبلاگها پایمال میشد اونجوری 
  • حسین افشار
  • ممنون
  • آرش حسن پور
  • تشکر از راهکارتون
  • محمد جلالی
  • خیلی هم عالی

  • سید امیر پژمان حبیبیان
  • چرا با هجوم اسپم ها به این صفحه مقابله نمیشه. طرف پنجاه تا ولاگ شبیه به هم داره و یک مطلب را در همه‌ی آنها منتشر میکنه و باعث میشه مطلب من که شاید هفته‌ای یکی دوبار به روز می‌کنم و برای مطالبم زحمت می کشم و وقت می‌گذارم، دیده نشود.
  • جلال فیض بخش
  • سلام علیکم .
    من مطلب زدم در مورد شهادت حضرت زهرا ، منتشر نشده
    پاسخ:
    آیا مطلب شما ابتدا پیش نویس بوده است و‌سپس منتشر کرده اید؟
  • سامان رسولی
  • من نفهمیدم من که دو روز یک بار پست می ذارم چرا نباید وبلاگم اینجا قرار بگیره این انصاف نیست حداقل دو تا سه روز روی هر پستم زحمت کشیدم!
  • سامان رسولی
  • همین حالا متوجه شدم من که دو سه روز میام تو پیش نویس می نویسم حق دیده شدن ندارم بلکه کپی کاران عزیز که یه کپی پیست می کنند اینجا باید بهتر دیده بشوند به منظور جلوگیری از چیزی به جز اسپم!
    پاسخ:
    به راحتی در زمان انتشار، تاریخ نوشته خود را می توانید به روز کنید تا در فهرست نمایش داده شوید.
  • محمد پورداداش
  • ممنون عالی بود
  • مهدی ایرانپور
  • بسیار عالی 
  • علی میلانی امین
  • ایده بسیار خوبیه ولی میتونستن یه الگریتم بهتری براش بنویسن
    میتونید یه بخش برای وبلاگ های فعال و پر مخاتب هم بسازید که خیلی خوبه و باعث میشه رقابت بیشتر بشه و مخاتب های بلاگ بیان بیشتر بشه
    من امروز در بیان ثبت نام کردم
    و فهمیدم خیلی عالیه
    موفق باشید
  • مصطفی رحمانی
  • وبلاگ برتر سال 96 کی اعلام میشه
  • احمد ابراهیمی نژاد
  • خوب حالا  بفرمایید اگر  کسی  یکی از اون چهار مورد آخری رو که گفتید انجام داد تا چه زمانی مطالب جدید وبلاگش نمایش داده نمی شود . به هر حال باید یک بازه زمانی مشخص کنید .ممنون
  • * زنگــــنه *
  • با سلام و احترام و عرض تبریک سال نو
    میخواستم بدونم چطوری می تونم لیست وبلاگهای بروز شده رو توی قسمت مرکز مدیریت داشته باشم؟فک می کنم قبلا بود و احتمالا خودم حذف کردم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    پاسخ:
    با سلام و تبریک متقابل. در مرکز مدیریت وجود نداشته است.
    سلام، وقت شما بخیر
    درباره‌ی لیست وبلاگ‌های به روز شده این سؤال برام مطرح شده که چرا فقط تعداد معدودی وبلاگ نمایش داده می‌شن مثلاً فقط ۴۰ تا وبلاگ و لیست این قابلیتو نداره که در صورت اسکرول کردن، وبلاگ‌های آپدیت‌شده‌ی چند ساعت پیشش رو هم بشه دید؟
    توی سایر کامنتا سعی کردم کسیو پیدا کنم که همچین چیزی پرسیده باشه، اما ندیدم، این فرض برام ایجاد شده که شاید اینطور نباشه واقعاً. امیدوارم پاسخ بدید به این کامنت.
    چطور میشه بلاگای الکی رو ریپورت کرد؟
    ببخشید وبلاگ های برتر سال1397 کی معرفی می کنید.
  • علی زیرایی
  • ممنون از مدیران همیشه فعال و زحمت کش بیان
    :)
    مرسی از اطلاع رسانی
    ممنون از این تغییرات، من قبلا توی سرویس های مختلف وبلاگ داشتم ولی بیلان از خیلی جهات بهتره
    واقعا ممنون از تیم بیان
    مرسی برام سوال بود
  • امیرحسین باقری
  • بسیار عالی است 

  • دستگاه جوجه کشی
  • مرسی که اطلاع رسانی میکنید
  • نیلوفر زیبا
  • بلاگ دات آی آر همواره در اوج است و با تغییراتی که ایجاد می کند در بهتر بودن هرچه بیشتر خود گام بر می دارد.
  • طراحی اپلیکیشن
  • عالیه
  • علی امیرحسینی
  • بهترین سیستم وبلاگدهی بدون شک

  • مهدی عباسی
  • عالیه متشکرم ممنون .

  • یک درآمد| کسب درآمد از اینترنت
  • عالیه مرسی

    کار بسیار به جایی بود

    عالیه خیلی ممنون از تیم بیان

    راستی بنظرم اگر ssl سایتتون رو فعال کنید بهتر باشه

    بازم ممنون

  • علی میرمحمدلو
  • nice

  • بهنام صالحی
  • عالی هستید

  • محمد جواد خسروی
  • سلام واقعا وبلاگ بیان فوق‌العاده است

    مربوطه به سال 94

    دقت کنید بعد نظر بدید

    هرچی هست ایشالا مبارک باشه😂

    سلام

    من بعد از حدود دو سال دوباره برگشتم بیان و رفتم لیست وبلاگ های به روز شده ر دیدم و متوجه شدم حتی شما هم دیگه حوصله هیچ نظارتی روی قوانینی که گذاشتید ندارید.

     

    چون دیدم دقیقا تمام اون چهار موردی که مورد اشاره شما بوده، کاملا داره نقض میشه، توسط وبلاگ های تبلیغاتی و بی محتوا.

     

    سلام مثل همیشه عالی

    سایت های متخلف رو کجا گزارش بدیم

    خیلی هم خوب .

    همواره در اوج باشید . خداقوت

  • فانوس23|Lantern23 احمدرضا مرادی
  • BIG Like

  • حسن پاکنژاد
  • واقعا دست مریزاد.

    کارتون حرف نداره.

    عالی هستید

    بیان بسیار عالی 

    ولی ای کاش قابلیت بک اپ و بازگردانی داشت

    بسیار عالی به امید امکانات هرچه بیشتر

  • محمد روشنیان
  • عالی

  • محمود واحدی
  • با سلام

      با تشکر از تیم مدیریتی، موفق و پیروز باشید.

    :) Blog On TOP

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">