اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

فورا امنیت خود در اینترنت را ارتقاء دهید

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ب.ظ
تاکید اول: این متن را با دقت بخوانید.

تاکید دوم: اگر به توصیه های ما عمل کنید نیازی به نگرانی نیست.

تاکید سوم: این هشدار مربوط به بیان و هیج یک از خدمات آن نمی شود و صرفا برای تضمین امنیت شما در اینترنت اطلاع رسانی میشود.


هر از چندگاهی متخصصان امنیت در دنیا باگ ها و حفره های امنیتی ای را پیدا می کنند که امنیت اطلاعات خصوصی میلیونها کاربر در سراسر جهان را تهدید می کند.

ما در بیان همواره سعیمان بر این بوده است تا با رصد به موقع این تهدیدات اولا امنیت محصولات و سایت های خود را همواره حفظ کنیم و در گام بعدی با اطلاع رسانی به موقع به کاربران و آگاهی بخشی، به حفظ امنیت کاربرانمان در سایر سایت های اینترنتی نیز کمک کنیم تا همواره بتوانند اقدامات پیشگیرانه را در زمان مناسب انجام دهند.

سحرگاه امروز نیز یکی از آن روزهای حساس آغاز شد و یک باگ که ممکن بود به 96 درصد سایت ها و اطلاعات کاربران آنها آسیب برسناند برملا شد. خوشبختانه ما در بیان به خاطر تدابیر قبلی مصون بودیم ولی کابران بیان نیز باید مراقب باشند چون این باگ از طریق مرورگرها نیز می تواند خطر آفرین باشد. مرورگر همان برنامه ایست که با آن به سایت های مختلف سر میزنید و با وارد کردن آدرس وبلاگ خود در آن وبلاگ خود را مشاهده می کنید.

ما امروز سایت جدیدی را راه اندازی کردیم که با وارد شدن به آن می توانید بفهمید مرورگر شما مصون است یا آسیب پذیر. اگر مرورگر شما آسیب پذیر بود لازم است تا مطابق راهنمایی های ارائه شده، مرورگر خود را امن کنید.

پس به عنوان اولین گام وارد این صفحه شوید تا بلافاصله وضعیت امنیت شما در وسط صفحه به شما اطلاع داده شود: http://amn.bayan.ir/poodle
  • ۹۳/۰۷/۲۳