اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

امکان مهاجرت کامل به blog.ir

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ق.ظ


همزمان با عید سعید مبعث، «مهاجر» بیان که مدت ها بود بسیاری از وبلاگنویسان انتظار نسخه جدید آن را داشتند در دسترس عموم قرار گرفت.


برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ اختصاصی نرم افزار مهاجرت بیان که از این پس با نام «مهاجر» شناخته خواهد شد مراجعه فرمایید.

اگر شما هم کسانی را می شناسید که در این مدت منتظر رونمایی از این ابزار بوده اند و ممکن است از این رونمایی با خبر نشوند، می توانید در اطلاع رسانی مهاجر مشارکت کنید.

 

mohajer.blog.ir

  • ۹۳/۰۳/۰۶

نظرات  (۱۷۲)

  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥

  • عید شما هم مبارک

    خیلی هم از شما ممنونیم

    واقعا مهاجرت یه چیزی بود که همه وبلاگ نویسا بهش نیاز داشتن

    امیدوارم که یه روزی هم قالبای جدید که قولشو واسه نوروز داده بودین رونمایی بشن

    موفق و موید و پیروز و سربلند باشید
  • سُر. واو. شین
  • دمتون گرم آقا, با وجود این تنش های فعلی بازم ارتقای امکانات سایت و رفاه اعضا رو فراموش نمیکنید!
    ممنون از تلاشهای شما
  • سلمان جعفری
  • سلام
    خیلی خوبه.
    ممنون
    سلام
    پارسی بلاگ و پرشین بلاگ رو هم درست کنید تا بشه مطالب رو انتقال داد
    خسته نباشید
    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    بیشترین درخواست ها براى بلاگفا بوده است اما سایر سرویس ها نیز به تدریج مجددا اضافه خواهند شد.
  • زائر آسمان ...
  • سلام
    واقعا تشکر
    التماس دعا
    عیدتان مبارک
  • مهدی جمشیدی
  • دست بچه های با مرام و با معرفت بیان گرم 
    خسته نباشید و خدا قوت برای زحمات شما
  • مهدی مرادلو
  • خدا قوت
  • میلاد پسندیده
  • ما که وبلاگ داریم ولی وجود همچین گروهی خیلی باعث افتخاره... عیدتونم مبارک
    ممنون ^_^
    منتظرش بودم
    خیلی خوبه که با هر عید یه خبر خوب میذارید
  • وحید معصومی
  • ممنون بابت همه چی.
    بابت همه سرویسهاتون.
    بابت حفظ حریم خصوصی کاربرا و احترام به درخواست اونا.
    سلام

    سرچ در وبلاگ چی شد؟؟؟
  • آرین حصاری افشار
  • از کجا باید دانلود کرد؟

  • میثم نجفی کندج
  • سلام

     

    من این کار شما رو نمی پسندم. درسته که وبلاگ نویس ها حق دارند میزبان خودشون رو انتخاب کنند، اما بنظرم ادب حکم می کرد شما حرمت بلاگفا و علیرضا شیرازی رو حفظ می کردید. الان بلاگفا و مدیرش از این کار شما ناراضی هستند. حالا چی می شد از نرم افزار "مهاجرت" می گذشتید؟ هر کس دوست داره اینجا بنویسه، بیاد و از نو شروع کنه. این عدم همکاری ما ایرانی ها آخر سر کار دستمون میده. هزار تا موتور جستجوگر داریم، اما یکیشون به درد نمی خوره. این همه خدمات دهنده وبلاگ داریم، اما محض رضای خدا دو تاشون با هم نمی سازند.

     

    موفق باشید

    ممنونم.
    می خوام از پرشین بلاگ مهاجرت کنم. تا کی باید صبر کنیم؟ باتشکر
  • آقای افشار
  • کیفیت و همه‌چیزهای خوب در سرویس شما مهیاست. ممنون
  • وحید رنجبر
  • سلام
    ممنون از زحماتتون

    من یکی کفم برید ؛ باو دمتون گرم ؛ بلخره یه امکانِ دهن پر کن اومد تو عرصه بلاگ نویسی !!!

    دَسدُ پنجولِ تک تکتون طلا :x
    سلام ممنون بابت بحث مهاجرت !!!

    (:
    دم شما گرم 

     منتظر امکاناتی هم که زدید به زودی هستیم 

     ان شالله موفق باشید
  • Amirhossein Mahdinejad
  • دَمتان گرم! عیدتان هم مبارک :)))
  • مصطفی حسن پناه
  • خیلی ممنونم از بیان عزیز
  • مــاهـی سرخ کوچولو
  • انقدر انتظار کشیدیم، آخر سر هم فقط بلاگفا رو گذاشتید که!
    ولی به هر حال دست همه ی بچه های برنامه نویس و همه زحمت کش هاش درد نکنه.
    بابت همه ی خدمات تشکر:)
    رز بلاگ :((
  • فریم افسران
  • سلام علیکم
    عیدتون مبارک
    خیلی لطف کردید.
    دستتون درد نکنه
    یاعلی
  • مهدی صنوبری
  • دسته تون درد نکند

  • امیر حسین هدایتی
  • سلام.خیلی عالى است
  • صادق صداقت
  • سلام
    یه مطلب خوندم که روسیه یک جستو جوگر ملی راه اندازی کرده با42 میلیون دلار شاخ درو وردم
    تازه فهمیدم بیان داره چیکار میکنه در این عرصه بدون کمک دولتی
    البته نمی دونم چند سال طول می کشه تا بیان باعث افتخار ایران در جهان بشه
    به امید اون روز
    یاعلی
  • ***العبد التائب***
  • یعنی الان مشکل بلاگفا رو هم حل کردید؟
  • نگار ابراهیمی
  •  مرررسی :>
    سلام
    چه عجب! چشممون روشن!
  • حسین بوذرجمهری
  • سلام
    امکانش هست تغییرات رو نسبت به ورژن قبلی بنویسید؟
    سلام و خسته نباشید خدمت شما.خیلی ممنون از سرویس دهی عالی تون.
    میخواستم بدونم که این نرم افزار قالب وبلاگ رو هم انتقال میده؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر
    ممنون از زحماتتون واقعا دستتون درد نکنه خیلی کمک کردین
  • پتانسیل غیرفعال!
  • هان!
    ای کاش پتانسیل غیرفعال(خودمو میگم!) یکم از شما یادمیگرفت
    اینقدر پیشرفت می کنید
    ایول دارید
  • مرتضی سلیمان
  • alan man daram khab mibinam?!!!
  • بسیجی انقلاب
  • سلام وقت بخیر ......... 

    برا میهن بلاگ و رز بلاگ چی پس ؟ .. 
    خواهشاً یه فکر و چاره ای برای انتقال داده های این سرویس ها هم کنید (خواهشاً)

    ومن الله توفیق ..
  • بیتا ح. شناس
  • چه جالب.
    ممنون ازتون
    سلام و سپاس بسیار

    در نرم‌افزار پیشین امکان مهاجرت از پرشین بلاگ هم موجود داشت و بنده برای انتقال یک وبلاگ از پرشین بلاگ از آن استفاده کردم که عملکرد خوبی هم داشت.
    بیش از پیش سپاسگزار خواهم شد اگر این امکان در نرم افزار جدید نیز افزوده شود.

    پیروز باشید!
    ba salam 
    mamnun az zahamateton . :)

    واقعا ممنونم
  • شهاب حنفی نیری
  • بسیار ممنون،
    فضای غیر رقابتی وبلاگ نویسی فارسی رو به تحرک واداشتید. امیدوارم سایر سرویس دهندگان سرویس بلاگ هم همانند شما حرکت رو به رشدی داشته باشند.
    متأسفانه بعد از مسدود شدن سرویس های وبلاگ نویسی خارجی، سرویس دهندگان داخلی حرکت کندی داشتند که با وجود شما این نقص داره برطرف میشه.
  • مجتبی شهریاری
  • ممنون ؛

    بسیار خبر خوشحال کننده ای بود ...
    به امید شنید خبر هُد!

    موفق باشید
    سلام. خیلی ممنون از این نرم افزار خوبتون. ممکنه اینجا جایش نباشه ولی من از تیم برنامه نویسان بیان خواهش میکنم برنامه ای هم برای طراحی،ساخت وترجمه ی قالب های وبلاگ بنویسن.  خیلی ممنون از زحمات شما
  • گردان طاها
  • به نام خدا
    با سلام
    آیا امکان چت در بیان هست؟ می شه یه برنامه ای مثل اسکایپ رو درش لینک کنیم که افرادی که به وبلاگمون رفت و آمد دارن بتونن با هم درباره موضوع خاصی مباحثه کنن؟
    می بخشید موضوع مرتبط با هاش رو پیدا نکردم تا سوالم رو آنجا طرح کنم.
    با تشکر
  • عنایت الله کلامی مقدم
  • سلام
    میهن بلاگ چی؟
    دومین سرویس ویلاگ نویسی ایرانی رو فراموش کردید؟
    ماهم میخوایم مهاجرت کنیم ها
    1ساله داریم میگیم آخر فقط بلاگفا؟
    آفرین و خسته نباشید به بیانیهای فعال
  • محمد آهنگر
  • خدا قوت
    ممنون بابت تلاشتون
    فکر میکنم با این همه تلاش شما، باید تا الان میل سرور هم راه می افتاد.
    ممنون میشم اگه بفرمایید حدودا کی راه می افته
    باز هم دست شما درد نکنه
    یا حق
  • سیدحسین اردهالی
  • سلام!

    خیلی خوشحالم که روز به روز شاهد پیشرفت رسانه های ایرانی مخصوصا "بیان" هستم.
  • سحاب سحابی
  • سلام.خواهشا امکان مهاجرت از پارسی بلاگ را هم فراهم کنید.بسیار سپاسگزارم
  • محمد حسین تیرآور
  • آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟؟؟
     بنده نشسم همه ی جواب هارو دونه به دونه انتقال دادم

    سلام

    ممنون

    دستتون درد نکنه

    یاعلی

    سلام مرسی عالیه واقعا ...
    با سلام آیا سرویس blog را هم نرم افزار مهاجر پشتیبانی می کند؟
    پاسخ:
    این نرم افزار به منظور تسهیل مهاجرت وبلاگنویسان از سایر سرویس دهندگان به بلاگ بیان blog.ir طراحی شده است.
  • صالحه مسلمان
  • سلام
    منتظریم میهن بلاگ هم اضافه بشه
    دستتون درد نکنه
    کانی وب رو نمیشه انتقال داد؟

  • حمید صالحی
  • میهن بلاگ هم اضافه شده 
    واقعا ممنون
    وردپرس و بلاگر هم هست داخلش؟
  • تمشک اوجی
  • کاش بشه blog.com  , بلاگ اسپات را هم فراهم میکردید
  • حسین کربلایی
  • رزبلاگ
  • گوهر غیرت
  • سلام خداقوت بچه ها
    فقط چرا بیا ورودی گوگلش پایینه مطالب خوب پیدا نمیشن؟؟
    یا اینکه الکسای خوبی نداره؟؟
    ایتارو برطرف کنید خیلی خوب مبیشه
  • زهــراء ..
  • وای
    چقدر منتظر بودم
    چرا خبردار نشدم

  • زهــراء ..
  • کی می شه برا باقی وبلاگها هم این امکان رو دید که بشه مهاجرت کرد
    ؟

    سلام
    امکان مهاجرت از بلاگ اسکای هم هست با این نرم افزار؟
    ببخشید میشه بگید مشکل کار من کجاست من دانلود کردم ولی موقع نصب کامپیوتر هنگ میکنه دیندوزم7 نسخه64بیتی
    پاسخ:
    لطفا در این زمینه به وبلاگ مهاجر مراجعه نمایید.
  • جواد باقری
  • سلام
    این ادرس وبلاگ قدیمی بنده هست
    حدود دو سال روش زحمت کشیدم
    ولی بخاطر سرعت سایت و عدم پشتیانی مجبور به ترک آن شده ام
    لطفا امکان مهاجرت کامل مطالب بنده را از مهیا فرمایید
    با تشکر
    javad110.vcp.ir
    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه نرم افزار مهاجرت از سرویس دهنده های متفرقه پشتیبانی نمی کند.
  • نیک پندار
  • سلام .
    پشایبانی از وبلاگ پرشین بلاگ روی هارد دارم و وبلاگم فعلا در دسترس نیست. ایا می توانم از این پشتیبان روی سرور شما استفاده کنم؟ چگونه
    در این نرم افزار امکان ان تیست که از روی هارد از ان استفاده کنم

    پاسخ:
    خیر، برای این کار نیاز به کمک یک برنامه نویس خواهید داشت.
  • امیرمحمد کرمانی
  • برای رزبلاگ هم خواهش می کنم بذارید
    سلام
    بسیار علی و کامل بود ...
    لطفا به این سوال هم جواب بدین؟
    میشه هدر قالب ها رو تغییر داد؟
    ممنون
    سلام.
    بسیار عالی بود، فقط رزبلاگ رو هم لطفا اضافه کنید.
  • ابوالفضل شاکری
  • سلام
    چرا بلاگ اسکای نداره؟
  • محمدرضا عسکری
  • با سلام

    میخواستم ببینم وقتی وبلاگ رو انتقال میدیم، وبلاگمون از روی سرور قبلی به کلی پاک میشه؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر
    عالی هستش
    خودم ازش استفاده کردم
  • دانیال پور عزیزی
  • درود رزبلاگ هم اوکی کنید
  • سید محمد حسینی یزدی
  • سلام
    خدا قوت
    رز بلاگ لطفا
    یاعلی

    آقا ما منتظریم

    لطفا پــــــــــــارســــــــــــی بـــــلاگ رو اضافه کنید

    لطفا لطفا لطفا

  • علیرضا عباسی
  • با سلام و عرض خسته نباشید

    برای پارسی بلاگی ها این امکان وجود نداره؟

    من 5ساله در آنجا وب دارم

    خواهشمندم این امکان برای پارسی بلاگ قرار داده شود

    سلام:|

    پارسی بلاگ چی شد پس؟:|

    حداقل جواب بدین بگین نمیزاریم خلاص:|

    پاسخ:
    اولویت بندی  اضافه شدن سرویس دهنده های جدید بر اساس تعداد تقاضاها است.
    سلام
    خسته نباشید
    دقیقا چقدر دیگر صبر کنیم امکان مهاجرت از بلاگ اسکای هم فراهم می شود؟!
  • محمدامین ایمان پور
  • خیلی هم خوب
    با تشکر
    سلام اقا خسته نباشید..بی زحمت ابر بلاگ رو هم اضافه کنید
    خیلی خوبه ب دوستام گفتمم
  • اسماعیل شعبانی کامران
  • با سلام
    آیا امکان مهاجرت از وردپرس نیز وجود دارد؟
    پاسخ:
    سلام
    بله
    ُسلام.
    نمیشه جایی که نرم‌افزار نصب میشه رو تغییر داد؟
    خودش اوتوماتیک روی درایو سی نصب می‌کنه.
    سلام
    لطفا سریعا رسیدگی کنید دوستان عزیز
    من مدتیه بیشتراوقات وبلاگم روبازمیکنم صفحه سفیدی باهمچین عبارتی No Website Configured روب رومیشم.....
    سعی کنید همیشه بهترین باشید.....نه فقط همون چند ماه اول
    پاسخ:
    سلام
    مشکل از DNS های رایانه یا مودم یا ISP شماست.
    در صورتیکه مشکل شما همچنان ادامه دارد، مشکل را به صورت دقیق (طبق http://help.blog.ir/post/network-problems-diagnostic) در تماس با بیان گزارش نمایید.
  • حمید شیخ پوده
  • خیلی کار خوبی کردید ، اما جای قابلیت انتقال قالب وبلاگ خالیه ... من واقعا مایلم قالب وبلاگ قبلیم رو اینجا داشته باشم

    پس من برم هم بلاگی هامو بیارم:)
    سلام
    امکان مهاجرت از بلاگ اسکای وجود داره؟؟
    وصفشو شنیدم عرشیا بهم گفت..خوشمان اومد ...در اولین فرصت خدمت میرسیم...
    سلام
    کاش امکان مهاجرت از سرویس های دیگر هم بود
    همچون پارسی بلاگ
  • یوسف لاوری
  • بسیار عالی.من واقعا از این خدمات راضی هستم

    سلام:)

    آقا چقدر دیگه تبلیغ کنیم تا پارسی بلاگو هم بزارید؟:(

    ممنون از زحماتتون
    برا پارسی بلاگ هم کاری بکنید
    ممنون از زحماتتون
    برا پارسی بلاگ هم کاری بکنید
    سلام..................ممنون از شما
    سلامم این مهاجر چى هست اصلا ههههه:دی
    سلام اصلا این مهاجر چى هست ؟؟
  • علی حقیقی
  • وبلاگمون رتبه داشت، اگه می شد رتبشم بیادخیلی خوب بود
  • معین امیدی
  • واییی ناموسا عاشق طراحی فلتم
    خیلی طراحیش قشنگه ممنون :)
  • امیر علی نیا
  • سلام,
    اولین وبلاگی هست که به این خوبی میبینم, زنده باد

    آقا خجالت بکشید:|

    آپولو که هوا نمیکنید:|

    دو ماه گذشته و هنوز بلاگ اسکای هم نیومده

    چه برسه به ما پارسی بلاگی ها:|

    امید قطع:|

  • محمد مهرابی
  • عالیه .
    فقط می خواستم ببینم مطالبو انتقال میده یا کپی میکنه ؟؟؟
    ممنون از زحماتتون
    پاسخ:
    مطالب کپى میشوند.
    حیف که فقط مهاجرت از یه وب دهنده دارید کی میشعه مهاجرت  از پرشین رو هم داشت ؟

    آقا لطفا دست به کار بشید دیگه:(

    میشه بپرسم برای اینکه پارسی بلاگ و یا سرویس دیگه رو اضافه کنید باید چه مراحلی طی بشه که اینقدر طول میدید؟

  • مجتبی حجتی
  • سلام ونور...
    ممنون از زحمات شما بسیار عالی بود، فقط هیچ کدوم از پیوندهام انتقال داده نشد..
    میشه راهنمایی کنید؟
    ممنون
    پاسخ:
    mohajer.blog.ir
    من یه سوال پرسیدم:(
    جواب ندادید

    سوال؟

    جواب؟

    پرسیدم برای اضافه کردن یک سرویس جدید مثه پارسی بلاگ به مهاجر چه روندی باید طی بشه؟

  • محمد حسین قاضی زاده
  • سلام چرا از بلاگ به بلاگ نمیشه

    پاسخ:
    براى این کار کافى است آدرس وبلاگ خود را تغییر دهید!
  • بــا نــو
  • سلام
    اگر بخوام مطالب وبلاگم رو از وبلاگ بیان به وبلاگ دیگرم در بیان انتقال بدم چی کار باید بکنم ؟
    خیلی ممنون میشم کمکم کنید
  • حمید ندیری
  • داداش حتما باید دانلود بشه؟

  • احسان شاهرخیان
  • با سلام و خسته نباشید

    لطفاً رزبلاگ رو هم اضافه کنید

    ممنون
    سلام.
    آیا میشود از یک سایت به سرویس بلاگ مهاجرت کرد؟ مثلا از www.irasong.ir به سرویس خودم در این اینجا با نام irasong.blog.ir

  • دانشجو دانش
  • سلام
    آیا می شود مطالب سیتم وبلاگ دهی میهن بلاگ رو به این سیستم شما انتقال داد ؟
    خواهشا جواب دهید ؟
    اگر نمی شود در آینده چنین امکانی وجود خواهید آورد ؟
    با سلام بنده به تازگی مهاجرت کردم ولی مطالب قدیمی تر وبلاگم نیومدن لطفا راهنمایی کنید.
    ایا از همین بلاگ میشه به بلاگ جا به جا کرد !؟
  • ملــ♥ـکه خیــ♥ــال
  • ببخشید نمیشه یه امکانی ایجاد شه که خودمون بتونیم قالب بسازیم؟
    واسه رز بلاگم بزارین تو رو خدا
    سلام آیا بعد از مهاجرت می تونیم نرم افزار رو پاک کنیم؟
    پاسخ:
    بله.
    لطفا رزبلاگ هم بذارین

    با سلام

     

    خسته نباشید

     

    اگر سیستم فروشگاه (فروش محصول) به امکانات بلاگ اضافه بشه ، عالی میشه

  • نفیسه کدروتی
  • سلام میخواهم مطالب وبلاگم که توبلاگفا است بیارم توبیان چه طوربایداینکاروکرد
    بسیار عالی
    هرکس خواست میتونه استفاده کنه
    بحث احترام فلان بلاگم نگه نداشتین بحث نابجاییه
    سلام
    من مهاجر رو دانلود کردم, ولی جایی که باید آدرس ویلاگم رو وارد کنم, بلاگفا نداره:(
    حتی میهن بلاگ هم داره ولی بلاگفا نداره:(
    من چه باید بکنم؟
    سلام خسته  نباشید از دیروز تا الان سومین بار من پیام دادم لطفا رسیدگی کنین من از پرشین بلاگ میخوام مطالبم رو انتقال بدم اینجا اما کلید مهاجر برای من نمیاد جلوش علامت !میاد
  • علی پیروزوند
  • چرا رزبلاگ نداره

  • الـ ه ـام .ع
  • سلام
    من یه وبلاگ توی بلاگفا دارم. یه وبلاگ هم به تازگی توی بیان درست کردم. امکانات بیان خیلی بیشتر و بهتره. خیلی پیشرفته است. می خوام مطالب اون وبلاگمو به اینجا منتقل کنم. ابزار مهاجرت رو دانلود کردم. اما وقتی میخوام آدرس وبلاگم رو وارد کنم، گزینه هایی که نرم افزار برام میاره تا آدرس رو وارد کنم، فقط شامل وبلاگهای وردپرس و بلاگر و میهن بلاگ و... است، بلاگفا رو نداره. بایدچه کار کنم؟ میشه کمک کنید؟
    اون اوایل که ازش استفاده کردم که کار نکرد.
    =======
    اگه میشه از تبیان هم بذارید.
    ========
    همین طور اگه میشه محدودیت 10 پست در روز رو بردارید تا بتونم پست هام رو دستی اینجا بذارم
  • سینا ذوالفقاری
  • سلام
    امکان انتقال از سیستم وردپرس قرار داده شده ایا از سایت مستقل وردپرسی هم این امکان هست؟
    پاسخ:
    سلام
    بله.
  • مهدی نیک نژاد
  • ورد پرس که من هرکار کردم نشد. حتی با پشتیبانی هم صحبت کردم یه سری توضیحات دادن ولی من راه به جایی نبردم
  • بــــارانِ قــــلــــم
  • نظرات هم برمیگرده؟
    یا فقط پست ها؟؟
    پاسخ:
    در مورد همه سرویس ها به غیر از بلاگفا همه نظرات من جمله نظرات خصوصی منتقل میشود. در مورد بلاگفا برای اظهار نظر باید تا تعیین تکلیف مشکل ایجاد شده برای آن صبر کرد.
  • سینا ذوالفقاری
  • تشکر
    ولی بنده چک کردم نرم افزارو فقط
    .wordpress.com
    با زیر دامنه رو ساپورت میکنه سایتهای که از وردپرس استفاده میکنن چطور باید عمل کنن؟


    پاسخ:
    پشتیبانی دقیقتر از نرم افزار مهاجر و پاسخ تخصصی به سوالات آن در mohajer.blog.ir انجام میشود.
    با این وضعی که جدیدا برای سرورهای بلاگفا پیش اومده بازم میشه اطلاعاتمون رو انتقال بدیم؟؟
    پاسخ:
    در حال حاضر برای مهاجرت از بلاگفا تنها می توانید از سامانه مهاجرت سریع استفاده کنید.
    سلام لطفا زود تر مهاجرت بلاگ اسکای رو هم راه اندازی کنید با تشکر
  • دریا _ گاه نوشته های من
  • برای بلاگفا که نمیشه مهاجرت کرد.
    بلاگفا هم الان آدرسهای بلاگ رو بلوکه کرده کامنت می نویسیم یا آدرس میدیم ارور تبلیغاتی میده اونوقت شما گزینه مهاجرت از بلاگفا رو از ابزار مهاجرت برداشتید.
  • مهدی آبباریکی
  • را زربلاگ رو اضافه نمیکنید
    خواهش من بهش نیاز دارم
    ی سوال هم داشتم میخواستم ببینم
    فایل ها کپی میشه یا کات ینی داخل سرویس وبلاگ دهی میزبان سایتت حذف میشه
    اگه میشه داخل سایتم کامنت بزارین

    پاسخ:
    مهاجر تنها از مطالب و اطلاعات شما کپی میگیرد.
    سلام
    من وبلاگم رو از بلاگفا اخیرا زدم مهاجرت کنه ب این محیط.  ولی کل وبلاگ نیومده. نظرات انتقال نیافته و تقریبا میشه گفت از هر ماه فقط یه پست منتقل شده وآرشیوم خیلی ناقصه!!!!!!!!!! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیشه کاریش کرد؟
    سلام.لوکس بلاگو هم به لیست اضافه کنید
  • صدرالدین یوسفی
  • فقط میشه گفت بسیار عالی
    رزبلاگ چرا نداره
    سلام,پس کی پارسی بلاگ رو راه اندازی میکنید؟؟؟؟؟
  • آقایِ ِمعترف
  • متاسفانه 2 هفته سر کار بودم
    متاسفم برای بیان 

  • منتظر مهدی
  • سلام بعد از مهاجرت از بلاگفا مقداری از مطالبم منتقل نشده. چه باید بکنم
  • پارسا اکبرپور
  • خیلی خوبه ممنون
    سلام.اگه بلاگ اسکای هم اضافه بشه ممنون میشم،پستهای زیادی اونجادارم که میخوام انتقال بدم.
  • آرامیس بانوی هزار فصل
  • متاسفانه مدتیه که نرم افزار مهاجرت کار نمیکنه و وقتی اسم وبلاگ رو وارد می کنی می نویسه به علت درخواستهای زیاد امکان مهاجرت وجود نداره.میشه :(  میشه دوباره فعالش کنین.مرسی
    برای بلاگفا که هنوووز امکانش نیست!
    من دانلود کردم و در کومبو باکس اثری از بلاگفا نیست!
    سلام
    مهاجرت از بلاگفا دوباره کی راه اندازی میشود؟
    پاسخ:
    سلام
    در نسخه جدید نرم افزار، مهاجرت از بلاگفا مجددا راه اندازی شده است.
    ظاهرا مشکل پاسخگویی تو مملکت ما ریشه‌ایه.
    دلیل مهاجرت من از بلاگفا پاسخگو نبودن اونهاست اما ظاهرا اینجا هم در بر همون پاشنه می‌چرخه!
    چند روز پیش نرم افزار رو دانلود و نصب کردم ولی اجرا نشد. وقتی به نظرات مراجعه کردم دیدم دیگران هم این مشکل رو داشتند اما شما مشکل رو حل نکرده بودید.
    کامنت هم گذاشتم اما هنوز پاسخی ندادید!
    امکان نظر دهی رو هم بستید.
    حالا که خدمات خوب و سطح بالا ارائه می‌دید، این نکات ریز رو هم مرتفع کنید.
    پس از دانلود نرم افزار مهاجر برای مهاجرت به بیان از میهن بلاگ هرچه صبر می کنم برنامه روی پنجره بررسی به روز بودن نرم افزار مانده و تغییری ایجاد نمی شود . دو بار از اول نرم افزار را دانلود و نصب کردم با نسخه ویندوز هم تطابق دارد و سرعت اینترنت هم مشکلی ندارد چرا هیچ تغییری ایجاد نمی شود؟

    آنتی ویروسم هم بلاکش نکرده در ضمن از پروکسی استفاده نمی کنم.
    واقعا گیج شده ام.
    پاسخ:
    لطفا مشکل خود را در وبلاگ اختصاصی نرم افزار مهاجرت ارسال نمایید.
    mohajer.blog.ir
    سلام
    مهاجرت از ویستا بلاگ هم بزارید سایت بزرگی دارم
  • بهروز بصیرانی
  • سلام
    برای انتقال از پرشین بلاگ هم می توانم از نرم افزار مهاجر استفاده کنم؟
    پاسخ:
    بله.
  • عابدین میرزایی
  • بلاگ اسکای چی؟
    سلام میشه برای rasekhoonblog.com
    هم درست کنین 
    من تو اونجا بیش از 250 تا پست دارم
    خواهش میکنم

  • مسجد امیرالمومنین دامغان
  • باسلام و عرض خسته نباشید و دلگرمی فراوان 
    لطفا پارسا بلاگ را نیز.در صورت امکان ساپورت کنید
    خدا قوت
    سلام
    مهاجرت از پرشین بلاگ برای همه مشکل داره؟
    من هر چند ماه یکبار میام سراغش ولی اصلا نمیتونه انتقال بذه مطالب رو!
    پاسخ:
    سلام
    لطفا مشکل خود را از طریق mohajer.blog.ir پیگیری نمایید.
  • محمد گل محمدی
  • با سلام 
    خسته نباشید من هنوز مهاجرت نکردم 
    ولی راجع به کسانی که دل سوز آقای شیرازی هستند 
    لطف کنن به ایشان بفرمایند بنده یا خیلیهای دیگر 5 سال زحمت کشیدیم وبلاگ راه اندازی کردیم همه فدایی بلاگفا شد کی جواب ما رو میدهد 


    موفق باشید گل محمدی
  • سید محمد سمائی
  • سلام خوب بود
    سلام خوب بود
    سلام کاش امکان رزبلاگ اضافه می کردید که از رزبلاگ بیایم رو بیان 
  • یوسف غریبی
  • سلام
    امکان مهاجرت ازرزبلگ رو هم فراهم کنید هرچه سریعتر.
    سلام
    لطفا بلاک اسکای را هم اضافه کنید. من کلی مطلب اونجا دارم می خوام بیارمش اینجا. مرسی
    من نتونستم ولی!
    وبلاگم توی بلاگفا رو تایید هویت نمیکنه. چیکار کنم؟
    لطفن راهنمایی کنید
    برای سرویس های دیگه چرا نمیزنید ؟ مثلا بلاگ اسکای ؟


  • ام دی اکرم آسکانی
  • عالیه
    امیدوارم در صدر جدول سرویس های وبلاگ دهی قرار بگیرین
    هر چند از نظر من که بهترین هستین
    خیلی وقت بود که دنبال یه همچین سرویسی میگشتم
    سلام لطفا سرویس آوابلاگ نیز اضافه کنید
    خیلی نیاز داریم لـــطـــفا
    با سلام و خسته نباشی... 
    ببخشید ایا این امکان هم وجود دارد مطالبم سایتم را به بیان انتقال بدم....
    سایتم با رودپرس راه اندازی شده هست میخوام قسمتی از مطلبم رو در وبلاگ انتشار بدم لطفا راهنمایی کنید چطوری مطلبم رو از سایتم به بیان انتقال بدم
    خیلی ممنون
  • سیده یاسمن امیری
  • سلام چرا مطالب از بلاگفا احراز هویت نمیشه؟
    مگه بلاگفا رو  انتقال نمیدید؟
    اقا یک سوال
    بیان قدرت سئوش خوبه؟
  • خادم مجازی
  • الان میهن بلاگ بسته شده و نرم افزار مهاجر هیچ کاربردی ندارد. 

    لطفا کاری کنید که قبلا با بلاگفا شد . یعنی مطالب را از سطح وب جمع کند. 

     

    پاسخ:
    تمهیداتی رو در این زمینه درنظر گرفتیم که به زودی درباره اش اطلاع رسانی خواهیم کرد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">