اخبار و اطلاعیه های بلاگ بیان

در این سایت اطلاعیه های رسمی و اخبار مربوط به سرویس بلاگ بیان blog.ir و سرویس صندوق بیان bayanbox.ir و تمامی بهبودها و امکاناتی که همواره به آن ها اضافه می‌شود به اطلاع کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بر اساس اهمیت
آخرین نظرات

امکان ایجاد یک وبلاگ جدید برای هر عضو

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۳۷ ب.ظ

از این پس هر یک از کاربران بلاگ بیان می‌تواند دو وبلاگ مستقل ایجاد نماید.

لطفا توجه داشته باشید که عضویت در بیان با استفاده از ایمیل‌های متعدد و یا استفاده از دعوتنامه‌های متعدد مجاز نمی‌باشد. لذا کاربرانی که مایل بودند یک وبلاگ دیگر نیز داشته باشند، می‌توانند با حساب کاربری فعلی خود، یک وبلاگ جدید نیز ایجاد نمایند.

کماکان هر یک از اعضای بیان می‌توانند بدون محدودیت به عنوان نویسنده بلاگ‌های دیگر اضافه شوند. برای اطلاعات بیشتر به http://help.blog.ir/post/blog-authors مراجعه نمایید.

  • ۹۱/۰۸/۲۰

نظرات  (۲۵)

  • مرتضی نظری
  • ممنون واقعا ممنونم ازتون.خیلی نیاز به یک وبلاگ دیگه داشتم من...
  • زلال، مثل آینه...
  • سلام
    با سپاس از خدمات فوق‌العاده و حرفه‌ای شما.
    انصافا بلاگ بیان شایسته‌ی متخصصان است!
    سؤال داشتم؛
    به چه طریقی ممکن است که بیش از دو وبلاگ با یک حوزه‌ی کاربری داشت؟
    آیا به هیچ وجه ممکن نیست؟
    امید دارم که دوستان کاربر باهوشمندی ازاین امکانات بی منت بهره برند .
    تنها  باعشق میتوان خدمت بی منت انجام داد .دوستان <بیان>ی- سپاس
  • مهدی محمدی
  • سلام با سپاس از بر و بچه های "بیان"
    اگر امکان داره در قسمت "تنظیمات"-> "مشخصات اولیه"-> زبان انگلیسی هم اضافه کنید.
    من میخام 2 تا وبلاگ داشته باشم یکی فارسی و دیگری انگلیسی.
    منتها نیاز به اضافه شدن زبان انگلیسی در قسمت مذکور داره.
    ممنون از همکاریتون
    پاسخ:
    تشکر، چون قالب‌های کنونی بلاگ تک زبانه هستند (و کلمات فارسی در آنها بکار رفته) این امکان بعد از انتشار نسخه‌ی جدید قالب‌ها اضافه خواهد شد.
  • رضا شفیعی
  • سلام. با تشکر از این همه زحمتی که می کشید. واقعا سرویس درست و حسابی هست که تا حالا دیدم.من خودم تا قبل از این رو بلاگفا امیدواربودم اما دیگه بلاگفا محبوبیت خودش و با این کاراش از دست داده و ن الان روی این سرویس تمرکز دارم. ممنون
  • علی قدسی
  • سلام
    برای استفاده بهینه از امکانات سایت بگوئید راهنمائیهای لازم را چگونه بدست آورم.
    از اینکه نسخه انگلیسی و نسخه ی موبایل(Responsive design) رو می خواهید به قالب ها اضافه کنید . کمال تشکر و قدردانی رو از شما دارم .
    این می تواند قدمی مثبت برای صادرات دانش بنیان باشد .
    سلام
    کاش این امکان رو فراهم کنید که هرکس بتونه چندتا وبلاگ داشته باشه
    من چندتا وبلاگ دارم و وقتی این موضوع رو فهمیدم واقعا ناراحت شدم
    ممنون از زحماتتون
    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم چطور میشه به وبلاگ های بروز شده دیگران دسترسی داشت و اونا رو خوند؟
  • مرتضی ابراهیم زاده
  • سلام -میخواستم بدونم شما هم مثل پرشین بلاگ امکان داره قابلیت گذاشتن فایل صوتی یا فیلم و...را بگذارید.بیان منحصر به فرده اگه این نقص رو بر طرف کنه عالی میشه..
    ممنون میشم به نظرم پاسخ بدین.یاعلی
    ممنون عالی هستش
    ممنون از زحمات شما
    فوق العادست!
  • علیرضا محمودی
  • سلام 
    واقعا فوق العادست
  • سید حیدر بیات
  • سلام
    اگر این عبارت را اصلاح کنید ممنون میشوم چون بعضی از خوانندگان فکر میکنند برای نظر دادن باید عضو شوند.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

  • امام زمان
  • سلام...یه سوال..چه جوری سایر بلاگ های به روز شده را پیدا کنم///مثل بلاگفا که بروز شده ها را نشان میدهد؟
    پاسخ:
    سلام
    در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • محمدرضا بابایئ
  • سلام
    با عرض خسته نباشید به شما
    می خ.استم ببینم کی قالب های جدید می زارید
    ممنون
    ممنون عالی عععععاااااااااییییی معرکه  بهتر از بیان دیگه نمیشه
  • احسان لقمانی
  • سلام
    لطفا قالب های جدید و مذهبی رو بیشتر کنید
    با تشکر
  • محمد باقریان
  • ممونون ازشما دوست عزیز

  • ریحانه محمدی
  • چه جوری با دو تا وبلاگ میشه از امکان ارسال پیامکی استفاده کرد؟
    پاسخ:
    کاربر گرامی
    لطفا در این زمینه به بلاگ راهنمای بلاگ مراجعه نمایید.
  • نیلوفر بهاران
  • با سلام
    ببخشید من چند روزی هست این وبلاگ رو ایجاد کردم. اما ایمیل تایید و یا عدم تایید آدرس وبلاگ نیومده.

    من الان نمی تونم مطلب جدید ارسال کنم

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    لطفا در این زمینه به وبلاگ راهنما مراجعه نمایید.
    سلام
    اگر بخوایم 3 تا بلاگ داشته باشیم باید چی کار کنیم؟
    پاسخ:
    فعلا باید صبر کنید. 
    افزایش تعداد وبلاگ ها برای هر نفر در دست بررسی است.
    سلام وقتی وبلاگ جدید میسازیم عکس نمایه من هردوش یکی میشه
    چرا؟
  • مهسا فرازمند
  • خب خداروشکر این ویژگی هم دسته کاربران رو بازتر میکنه ...
    من برای کسب و کار خودم از بیاناستفاده می کنم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">